• Kirsten heeft weer een nieuw verhaal geschreven. Weer een kort verhaaltje dit keer. Het is zelfs nog niet af, maar ik ben er hard aan, aan het werken dus het morgen al online staan. Het verhaal heet ’Mein Geheimnis’.

    Het begint allemaal 6 Oktober 1997. Alice, het 4-jaar oude zusje van de tweeling Tom en Bill Kaulitz, verdwijnt spoorloos. Iedereen is radeloos en wanhopig als er na 3 maanden nog geen spoor van de kleine Alice te bekennen is. De politie zoekt inmiddels niet meer naar een klein kind, maar naar het lichamelijk overschot van het 4-jarige meisje. Wanneer Alice na anderhalf jaar nog niet gevonden is word, tot groot verdriet van de familie Kaulitz, de zoektocht gestopt. De politie geeft het op en gaat uit van een misdrijf.
    Wanneer de tweeling jaren later doorbreekt met hun band 'Tokio Hotel' doen ze er alles aan om hun familie geheim te koesteren. Niemand mag hier van weten, want als dit eenmaal bij de media terecht komt hebben ze al helemaal geen leven meer en zal de ene fan na de andere zich tot hun voeten storten met de verkondiging dat zij het verloren zusje is.

    Tot hij op een dag, de middag voor een van hun concerten van de Amerika tour, een meisje door de straten van Mexico ziet lopen. Als ze s' avonds ook nog in het publiek blijkt te staan weet Bill het zeker. Het is Alice! Maar Tom wil er niets van weten. De pijn om het plotselinge verdwijnen van zijn zusje heeft Tom nooit kunnen verwerken. Heeft Bill het bij het rechte eind of heeft het jarenlange verdriet er enkel voor gezorgd dat hij krankzinnig is geworden en zichzelf waanideeën in zijn hoofd haalt?


    Een kort stukje uit het verhaal:

    Georg stelt ze gerust door even met ze te gaan praten, terwijl hij mij nauwkeurig en oplettend vanuit zijn ooghoeken in de gaten houd. “Alice..?” Fluister ik zachtjes, terwijl ik me moet bedwingen het meisje niet vast te nemen. “Perdón? Yo sabe ninguno Alice..?” Mompelt ze verlegen terug. De woorden, waarmee ze me zojuist toesprak klinken me als chinees in mijn oren en ik snap helemaal niets van wat ze zegt. Tom pakt me bij mijn hand vast. “Kom Bill we moeten gaan.” Klinkt het nerveus.


    Ik zou zeggen, als je benieuwd bent, neem een ‘abbo’. Zoals de meeste wel weten die meer van mijn verhalen lezen, zijn ze over het algemeen totaal niet doorsnee of oppervlakkig. Dit idee had ik al zo ontzettend lang en al uitgewerkt op papier, maar ik had gewoon geen tijd om eraan te beginnen. Laatst dacht ik er weer aan toen ik een reportage over kinderhandel zag besloot ik dat ik dit verhaal snel wilde gaan schrijven.

    xx. Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    <33


    -

    Ik heb er alvast een abo op genomen, ik ga het morgen lezen (: Het klinkt heel mooi <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Awesum -neemt extra bladwijzer- Ghehehe


    Your make-up is terrible

    KIRSTEN
    Maak proefhoofdstuk, zo kan ik geen bladwijzer nemen!


    Your make-up is terrible

    Lijkt me leuk verhaal;)

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Assassin schreef:
    KIRSTEN
    Maak proefhoofdstuk, zo kan ik geen bladwijzer nemen!
    O hahah faal. Uhm. Ik zal straks anders wel alvast iets online gooien.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    O hahah faal. Uhm. Ik zal straks anders wel alvast iets online gooien.

    Ja, doe dat. Mijn msn en hotmail en internet faalt te erg, daarom neem ik geen abo's/


    Your make-up is terrible

    Ik ga hem lezennn ;d <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    wow!
    lijkt me super vet! _O_

    t/m hoofdstuk 4 online (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Lijkt me leuk! Ik ga lezen.


    Je moet worden wie je bent.

    Ookal ben ik geen fan het verhaal klinkt geweldig. Dus ik ga hem lezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Sprinkles dankje en dankje voor je reactie <3
    @Springbreak ghehe, dankje ik voel me gevleid. Have fun. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ik heb het gelezen en het is heel erg mooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Haha, ik heb het gelezen en het is heel erg mooi!
    Ik voel me zwaar gevleid, dankje <3 (flower)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.