• Om in de barstende regen te fietsen, niet wetend waarheen. Daar houd ik soms zo van hé. Al je emoties lijken verdwenen gewoon, leegte.

    Als je nergens heen moet is dat best wel fijn ;x
    Stiekem heb ik gewoon zin in dat er weer zo'n dag aanbreekt.
    ja dat klinkt vreemd maar wie vind dat ook wel eens fijn?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik dans heel graag in de regen, vind ik heerlijk. Samen met mijn hondje in de tuin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat fietsen

    ik haat het om nat te regenen, dus ik vind het niet echt fijn haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Als het warm is en het regent vind ik het ook fijn. :')
    Vorige week nog reed ik 's nachts naar huis met een vriendin en het regende hard en het was nog warm en die regen was gewoon gezellig en zelfs warm.

    Ik hou meer van lopen in de regen, ik haat fietsen :3
    Maar leuk datje het fijn vind XD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik hou van de regen! Word helaas wel een beetje raar aangekeken als ik dat zeg terwjjl het onwijs hard regent. Maar inderdaad, bij mij voelt het dan echt alsof alles even wegspoelt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, niet echt. Maar gewoon doelloos fietsen vind ik wel geweldig. Maar zonder regen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -steekt vinger op-

    Gewoon lopen in de regen vind ik ook leuk ;D
    & ik word gwn blij als het regent, maak niet uit hoe hard


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben allergisch voor regen.


    Gradually, then suddenly..

    Ik stond pas nog te dansen op het balkon van mijn ouders terwijl het regende haha, I love it C:


    Trust me. I'm the doctor

    Ik haat regen
    Allee als het zo heel stilletjes regent niet maar als het giet en daar moet ge door das ZO hatelijk..


    Stop wishing, Start doing..

    lopen in de regen is soms best fijn ja :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja Ik! <3