• ik heb 10000000000000000000000000000000000000000000 puisten kan iemand me helpen hoe ik geen littekens krijg maar die puiste wel weg ZO SNEL MOGELIJK AUB??? Hyperrrrrr


    ?

    Waar heb je je puistjes?

    Ik heb ze bijvoorbeeld op mijn rug en op gezicht (op gezicht niet meer)
    Je kan Nivea young visage clean deeper gebruiken:


    De gebruik ik voor mijn gezicht en heb ik bijna geen puisjes meer, alleen zo af en toe als het de tijd van me maand is...

    Ook kan je ze laten drogen of camoufleren met verschillende stiften.



    Nivea te duur of het werkt niet? Essense producten werken bij mij ook altijd goed:




    Je moet sowieso je huid goed schoon houden :P Werkt het niet? Even langs de huisarts of dermatoloog gaan ;) Die kunnen je ook wel wat geven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heel veel water drinken, weinig vette dingen als chocola en chips eten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Devin schreef:
    Inhale. Exhale. Don't give a shit about it.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    afblijven gaat vanzelf weg, 's avonds tandpasta erop doen, 's ochtends eraf halen, drogen ze uit.. wil je ze niet zicht baar hebben? een concealer kopen! of gewoon foundation.

    Just noticing;
    nooit tandpasta op doen! dit droogt misschien wel uit maar veroorzaakt ontstekingen dus uiteindelijk wordt het alleen maar erger.
    van chocola krijg je geen puisten. dat is maar een dom fabeltje. het is wel zo dat je van veel vet voedsel meer last van onregelmatigheden kan krijgen.
    koop iets reinegends (niet te agressief!) en was je gezicht er elke ochtend/avond mee. 1/2 keer in de week scrubben, 1/2 keer in de week reinegend masker, goed hydraterende creme en die klootzakken rotten wel op :')
    je kan ook foundation kopen. die van clinique is heel geschikt als je wat last hebt van acne, maar hij is er niet in alle kleuren. ik zelf heb er een van lancome. beetje prijzig, maar werkt goed. informeer eens bij de douglas.


    i put the fun in funeral

    - Je gezicht 's ochtends en 's avonds schoonmaken met tonic
    kan je gewoon kopen bij de da
    - Je kan er Benzoylperoxide Hydrogel op doen
    - Biergisttabletten slikken
    - Er vanaf blijven
    - Zon is een goed idee, maar als je huid zweterig wordt krijg je er nog meer
    - Tandpasta werkt naar mijn idee echt niet
    - Vrijwel al het spel van 'de Tuinen' is goed voor je huid
    - Blijf eraf, anders krijg je korstjes
    - Pas uitknijpen als er een geel puntje op zit, wel voorzichtig doen
    - Afwachten (:

    Ga naar je huidarts! Die gaat je goed kunnen helpen, was bij mij ook! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Smeer geen make-up op je gezicht. Laat je puistjes met rust, dus niet uitknijpen, en wat bij mi heltp is een soort van vaseline achtige iets van Yves Rocher. En Zonnen dat helpt oook..

    Soundeffect schreef:
    Afblijven, scrubben, middeltje halen bij de huisarts? Gaat vanzelf weer over. :')


    dit lijkt me de beste. ALLEEN KAN IK ER NIE AFBLIJVEN


    ?