• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn topic :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik hoef toch alleen nog maar met Freddie te reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jup


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MT (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik hoef toch nergens op te reageren of wel :o het is zostil vandaag :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Tot mijn ergernis schudde hij zijn hoofd. Misschien hadden we toch eindelijk iets gevonden wat ons kenmerkte als broers; we waren beide enorm eigenwijs.
    ‘James; Ik geef dat boek niet tot je alles hebt verteld. Je gedraagt je anders en zeg niet dat het niet zo is want ik ken je; james. Goed genoeg om te weten dat dit niet mijn bekende broer is en dat er gewoon iets mis is.. en ik blijf hiermee door tot je het verteld want ik geloof het niet; maar ik wil liever mijn irritante broer die blij is dan deze.. bezorgde, vriendelijke schepsel die geen glimlach kan tonen.’ Ik schoof verward mijn eeuwige vervloekte verwarde haar voor mijn ogen weg hoewel ik mijn broertje niet aan keek.
    ‘Wat moet ik in vredesnaam doen; Albus. Ik dacht dat je me aardig vond; een leuke broer maar in
    plaats daarvan heb je een enorme hekel aan mij. Enfin ik heb geen zin om over míj te praten. Ik ben jouw broer of je het wilt of niet en dan ben ik er voor je om jóu te helpen niet andersom.’ Ik slikte en schudde mijn hoofd. Ik dacht werkelijk dat we het al die jaar gezellig hadden. Natuurlijk hadden ook wij soms een conflict maar ik legde die altijd bij gezien ik niet van ruzies hou. Ik en Albus waren vrijwel altijd bij elkaar. Je kon hem zelfs een goede vriend noemen maar blijkbaar is dat nooit wederzijds geweest. De waarheid is hard en er is maar een manier om er mee om te gaan; het feit accepteren waar je jaren lang blind voor bent geweest. Hoe zeer het ook deed.

     James is uber sad :’(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Wat moet ik in vredesnaam doen; Albus. Ik dacht dat je me aardig vond; een leuke broer maar inplaats daarvan heb je een enorme hekel aan mij. Enfin ik heb geen zin om over míj te praten. Ik ben jouw broer of je het wilt of niet en dan ben ik er voor je om jóu te helpen niet andersom.’
    Ik schudde mijn hoofd en nam weer de meter naar hem toe waarvan ik net afstand had genomen.
    'James, ik zei nooit dat ik een hekelaal je had, ik zei alleen dat je erg irritant bent.' Zei ik mrt een kleine grijns.
    'Maar irritant is iedereen; je bent een van de leukste broers die iemand ooit kan hebben; maar ook o zo irritant. God, je bent irritant maar dat is iets wat jij renmaal bent en ik wil niet dat het veranderd..' ik keek even weg en glimlachte Waarna Iik zijn pols greep en mijn broer in een knuffel trok.
    'Wees gewoon normale James want dit maakt me nogal bang..' zei ik met een grinnik. Ongelofelijk dat hij zo is omdat hij debkt dat ik een hekel aan hem had. Ik heb James bog nooit zo bekeken; misschien moet ik minder aan hem irriteren, net als Lily.

    Zo; als je hem nu nog saaad maakt dood ik hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘James, ik zei nooit dat ik een hekel aan je had. Ik zei alleen dat je erg irritant bent. Maar irritant is iedereen. Je bent een van de leukste broers die iemand ooit kan hebben; maar ook o zo irritant. God, je bent irritant maar dat is iets wat jij eenmaal bent en ik wil niet dat dat het veranderd.’ Voor het eerst voelde ik een rare vorm van verlegenheid opkomen. Dit was allemaal zo serieus en ik was totaal niet gewend om serieuze vormen van complimenten in ontvangst te nemen. Daarnaast wist ik voor het eerst niet wat ik moest doen of zeggen terwijl ik altijd een opmerking klaar had. Ook al sprak ik ze niet allemaal hard op uit.
    Ik voelde een hand mijn pols omsluiten waarna ik dichterbij getrokken werd en in een omhelzing werd getrokken waar ik voor even verstijfd in bleef staan. Nog nooit had Albus mij omhelst. Het was altijd ik bij hem gezien Albus meer zijn emoties en frustraties toonde als ik en hoewel ik zelfs dan grapjes maakte heeft hij nooit in de gaten gehad dat ik serieus om hem gaf. Ik wilde niet dat Albus verdrietig was dus maakte ik grapjes zodat hij zou lachen en verdriet zou vergeten. Blijkbaar was dat een van de slechtste remedies ooit.
    ‘Wees gewoon normale James want dit maakt me nogal bang.’ Ik lachte zachtjes en staarde even Albus in zijn gezicht aan. ‘Je denkt tenminste niet meer aan mam.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijn handen over zijn voorpand liet gaan voordat ze in zijn gewaad gleden tot mijn vingers tegen de boek stuitte die ik kapot had gemaakt waar ik ook een stuk bloot vel van Albus voelde. Ik hield mijn adem in terwijl zonder na te denken mijn duim zachtjes over het stukje blote huid streelde waar ik van schrok. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en greep het boek alsof er niks was gebeurd. ‘Nu kan ik alsnog het boek bestellen.’ Zei ik terwijl ik snel wegrenden richting de uilenvleugel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Geef muh boek terug :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Geef muh boek terug :'3


    Hmm in de eerste post die ik maakte officieel uit James naam zei hij wat tegen Sophie hoe zij háár boek terug kon krijgen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hmm in de eerste post die ik maakte officieel uit James naam zei hij wat tegen Sophie hoe zij háár boek terug kon krijgen (:


    Maar jammer genoeg heeft Albus dat niet gehoord he, wie weet of hij het zou doen of niet :D haha, vast niet xq alleen voor een weddenschap ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar jammer genoeg heeft Albus dat niet gehoord he, wie weet of hij het zou doen of niet :D haha, vast niet xq alleen voor een weddenschap ;')


    Dáww ik zeg Truth or Dare met Linde erbij dus; James; Albus; Sirius; Scorpius; George en Campbell :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Je denkt tenminste niet meer aan mam.’ fluisterde hij zachtjes en keek me aan. Ik glinlachte naar hem maar verdween al gauw toen ik zijn hand in mijn gewaad voelde glijden en hield mijn adem in toen ik een vinger bij mijn blote huid voelde strelen.
    ‘Nu kan ik alsnog het boek bestellen.’ zei hij plotseling en grepe naar mijn boek die in mijn gewaad lag en trok die eruit waarna hij wegrende. Even bleef ik verstijfs staan voordat ik mezelf wakker schudde en een grijns rond mijn lippen sierde.
    'James, geef die boek terug!' Riep ik speels en rende achter hem aan. Voordat hij de school uit kon rennen greep ik hem weer vast en met mijn andere hand naar mijn boek die hij vasthield, maar kon het niet uit zijn handen rukken. Helaas voor mij ben ik slap..
    'James, heb je nooit gehoord van magie? Ik kan Reparo gebruiken en dan is het wel weer heel..' zei ik met een glinlach en liet zijn pols los om met mijn beiden handen mijn boek weer uit zijn handen te rukken en beet heftig of mijn lip toen het in tweeën scheurde waarvan ik de ene helft vasthield en James de andere.
    '.. ik bedoel.. j-ja, ik kan Reparo gebruiken..' zei ik ik en keek mijn helft even aan. Ik kan Reparo gebruiken..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wist je dat ik hun eerste zoen al gepland had maar dat Ron en Sirius het verpest hadden? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wist je dat ik hun eerste zoen al gepland had maar dat Ron en Sirius het verpest hadden? (:


    Omfg daarom was je zo boos op Ron :'D misschien kan dat nu RON IK HAAT JE JIJ STALKER XD

    Mh, hoe had je hrt dan gepland x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••