• Ja, ik heb ook eens geprobeerd om een trailer te maken. :3 Het is mijn tweede ondertussen, maar deze vind ik persoonlijk redelijk gelukt.



    De muziek is aangepast.

    Het is een trailer voor mijn verhaal dat binnenkort online komt 'You were innocent.' Dat is trouwens het vervolg van mijn verhaal 'We're not innocent.'.

    Wat vinden jullie ervan? :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 22:36 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ziet er een leuke story uit. Je trailer is behoorlijk goed gelukt, al raad ik je aan dat ouderdoms effect niet meer te gebruiken omdat je beeld daar zo slecht van wordt. Voor de rest is ie goed vind ik. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ziet er een leuke story uit. Je trailer is behoorlijk goed gelukt, al raad ik je aan dat ouderdoms effect niet meer te gebruiken omdat je beeld daar zo slecht van wordt. Voor de rest is ie goed vind ik. :)


    Dat ouderdomseffect is enkel van toepassing op de stukjes van het meisje, voor de rest is het niet van toepassing op de trailer. Het slechte beeld ligt aan het feit dat mijn pc geen beter beeld kan produceren dan dat. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat ouderdomseffect is enkel van toepassing op de stukjes van het meisje, voor de rest is het niet van toepassing op de trailer. Het slechte beeld ligt aan het feit dat mijn pc geen beter beeld kan produceren dan dat. (:
    Ja dat weet ik, maar dat effect is echt klote.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?