• Hey!

    Er zit echt een leuke jongen van mijn leeftijd in mijn school en een paar vriendinnen van me zitten met hem in de klas maar ik durf niet naar hem te gaan. Heeft iemand tips?


    Do what you love, love what you do

    Ga naar hem toe :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hij is ook maar gewoon een jongen. ;) Omdat je hem leuk vind lijkt hij misschien god, maar dat is hij niet hoor, haha!
    Ga gewoon een keertje naast hem zitten, bijvoorbeeld omdat je het bord zo beter kan zien. Zo kun je een beetje kletsen of achter zijn interesses komen. Als je een keer moet samenwerken, stel voor om dat samen te doen, zodat je elkaar beter kunt leren kennen. Wat ik wel eens heb gedaan: koop in de kantine een broodje te veel en zeg dat hij er hongerig uitziet. Je dacht dat je twee broodjes op zou kunnen, maar je zit al vol is je smoesje. Bij mijn huidige vriend, waarbij ik dat dus ook heb toegepast, werkte het om in contact te komen. Liefde van de man gaat ook meestal door de maag, haha!(A)
    Succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon naar hem toegaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er tegen praten.


    Take me to wonderland

    Facebook?


    None but ourselves can free our minds.

    Als je het niet rechtstreeks durft - want dat is heel makkelijk van ons zeggen hier :'p - zou ik het inderdaad proberen om via Facebook het eerste contact te leggen.
    Daar is het ook makkelijker om te zeggen dat je hem wel beter zou willen leren kennen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 8:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    sc4rsandst0ries schreef:
    Facebook?


    wat was dit ookalweer

    Bedankt!


    Do what you love, love what you do