• Hallo allemaal ik en Bridges beginnen binnenkort een nieuw verhaal Spangas. Ik zoek nog leerlingen die mee willen doen in de klas van de bekende spangas acteurs. Ik heb de volgende rollen beschikbaar.
    Beste vriend(in) van Marc nieuwe
    Beste vriend(in) van Stefan nieuwe
    Beste vriend(in) van Jole,Lana en Avalache
    Vriendin van Luxor.
    Zusje van Irmak
    Zusje van Avalanche
    2 Vriendinnen van Moniqeu die een bitch zijn.
    Leraar Gym(dat later weggaat)
    Leraar Engels(dat later weggaat)
    Stageloper maakt niks uit waar
    Kantineverkoopster.
    Hier gelieve in te vullen

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Foto:
    Klas: A(brugklas)B(2e jaar)C(3e jaar)D(eindexamen)
    Speciaal:
    Karakter:
    Favoriete persongae spangas als je die hebt:

    Je krijgt van mij te horen als je gekozen bent

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:30 ]


    Mijn geheim is geheim

    Naam: Cynthia Daniels
    Rol": Beste vriendin van stefan
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Klas": D
    Speciaal: haat donkere ruimtes, en heeft het niet op liften
    Karakter: een beetje een bitch, maar als het om vrienden gaat dan gaat ze door het vuur. ze is dromerig en leeft af en toe een beetje in haar eigen wereld. ze bedoeld het niet naar maar soms komt ze een als een bitch over.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    DreamingSoul schreef:
    Naam: Cynthia Daniels
    Rol": Beste vriendin van stefan
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Klas": D
    Speciaal: haat donkere ruimtes, en heeft het niet op liften
    Karakter: een beetje een bitch, maar als het om vrienden gaat dan gaat ze door het vuur. ze is dromerig en leeft af en toe een beetje in haar eigen wereld. ze bedoeld het niet naar maar soms komt ze een als een bitch over.



    uhm... foto doet het niet xD Ik ben trouwens stefan

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:33 ]


    FBI U.S.A. story

    Naam: Azize (En dan hoe Irmak van de achternaam heet)
    Rol: Zusje van Irmak
    Leeftijd: 14 jaar
    Foto:


    Klas: B(2e jaar)
    Speciaal: Ze is dol op foto's maken en zichzelf verkleden. Ze maakt haar eigen photoshoots met vriendinnen.
    Karakter: Een stil meisje dat redelijk op de achtergrond is. Dat geldt eigenlijk alleen op school. Zodra ze onder haar vriendinnen is komt ze los en is ze wat minder verlegen. Thuis heeft ze nog wel eens een grote mond. Verder is het een lief meisje dat je goed kan vertrouwen, ze zal nooit ook maar 1 geheim door vertellen!


    26 - 02 - '16

    Als jullie meer rollen nodig hebben kan ik er zo meer maken, just ask ;D


    26 - 02 - '16

    Naam: Timothy "Timo" Van Dereecken
    rol: Leraar Gym (die later weg gaat)
    Leeftijd: 24 jaar
    Foto:Timo
    Speciaal: Hij heeft claustrofobie en gaat dus niet in kleine ruimtes / liften , etc...
    Karakter: Timothy is een jonge speelse verlegen leraar die zich niet laat doen. Hij is aardig voor wie aardig is en respect toont voor hem. Als je vervelend tegen hem doet gaat hij ook niet aardig doen tegen jou. Hij is heel koppig en houdt zijn gelijk vol. Hij houd er van om samen met zijn vrienden en zijn vriendin eens lekker te gaan feesten of eens gezellig rond te gangen. Hij is ook iemand die je kan vertrouwen. Hij zal je geheimen nooit door vertellen. Hij is ook de perfecte persoon om bij uit te huilen , hij zal niet eens ragen ver wat het gaat , maar je gewoon troosten.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 12:00 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Naam: June Gabriels.
    Rol: Beste vriendin van Jole,Lana en Avalache
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Ze heeft mooi bruin krullend haar, en heldere blauwe ogen.
    Ze is slank gebouwt, een lely blanke huid, kers rode lippen.
    Klas: c
    Speciaal: Ze is erg bang voor spinnen en clownen.
    Karakter: June is een rustig persoon, ze is nogal erg verlegen, behalve bij haar vriendinnen. Ze kan af en toe druk zijn, maar dat vinden haar vriendinnen niet erg. Ze heeft best een goede humor.
    Vooral in de ochtend heeft een een ochtendhumeur.
    June kan vooral goed luisteren naar andere personen, als iets dwars zit bij der, zegt ze het bijna nooit. Als ze boos is, kan je maar maken dat je weg komt, dan kan ze namelijk schreeuwen.. Heel af en toe heeft ze woede aanvallen, maar dat is stuk minder.
    Als der echt iets dwars zit, praat ze er niet echt over behalve bij haar vriendinnen, dan stort ze haar hele hard uit.


    What is youre favo scary movie?

    Naam: Meike Somers
    Rol: Beste vriendin van Marc
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Klas: C
    Speciaal: Ze is bang voor liften.
    Karakter: Meike heeft 's ochtens altyd een ochtendhumeur dus dan blyf je liever by haar uit de buurt. Ze kan af en toe heel scherp uit de hoek komen, vooral wanneer niemand dat verwacht. Ze wil altyd gelyk hebben, anders word ze kwaad.
    Favoriete persongae spangas als je die hebt: Haha, ik kyk altyd met myn broertje mee en Charley vind ik altyd geniaaal !

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 16:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    INtressant


    FBI U.S.A. story

    GhostFace schreef:
    Naam: Meike Somers
    Rol: Beste vriendin van Marc
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Klas: C
    Speciaal: Ze is bang voor liften.
    Karakter: Meike heeft 's ochtens altyd een ochtendhumeur dus dan blyf je liever by haar uit de buurt. Ze kan af en toe heel scherp uit de hoek komen, vooral wanneer niemand dat verwacht. Ze wil altyd gelyk hebben, anders word ze kwaad.
    Favoriete persongae spangas als je die hebt: Haha, ik kyk altyd met myn broertje mee en Charley vind ik altyd geniaaal !


    ook bij jou doet de foto het niet xD


    FBI U.S.A. story

    Inschrijving gesloten!


    FBI U.S.A. story