• Okay, ik heb zelfmedelijde met mezelf. Mijn broer is de goorste persoon die ik persoonlijk ken.

    Voorbeeld 1: We zijn nu in Turkije en hij zweette, ging hij het afvegen aan MIJN KUSSEN.

    Voorbeeld 2: Hij niest OP MIJ. Dat heeft hij een paar keer gedaan.

    Voorbeeld 3: We waren op het strand en mijn boer had een lek neus. Ging hij het afsmeren en shit aan zijn handdoek.


    Kent iemand ook zo'n persoon? Iemand al medelijde? ;(


    Pretty is just a pretty word.

    Haha gadver!
    Arme jij idd!!!
    Btw je hebt hier nu 2 topics over, ging dr iets fout?
    Maar jakkes, ben blij dat ik niet zo'n iemand ken! Of in ieder geval niet mee om ga! xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb al ergere dingen gehoord, maar het blijft niet bepaald proper.


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha dat zou mijn tweelingbroer dus ook doen.
    Typische jongens acties.

    LaJoie schreef:
    Heb al ergere dingen gehoord, maar het blijft niet bepaald proper.

    Opulence schreef:
    Haha gadver!
    Arme jij idd!!!
    Btw je hebt hier nu 2 topics over, ging dr iets fout?
    Maar jakkes, ben blij dat ik niet zo'n iemand ken! Of in ieder geval niet mee om ga! xd


    Huh? 2 ?


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn broertje, hij gaat eerst op de bank liggen, doet z'n benen omhoog en laat dan een scheet.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mijn broer is ook zo. Als hij eet smakt hij echt super luid en dat is echt kut D:
    En als ik in zn kamer ben zie ik allemaal snottebellen aan zijn bed hangen, gezellig he. :')
    Ik heb medelijden met je. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat is nog schoon vergeleken met iemand die ik ken. Hij is gewoonweg smerig én goor. Hij had dus een bloedneus tijdens de pauze, en ik en een vriendin stonden naast 'm. Snoot ie gewoon op mijn vriendin haar kleren. MET ZIJN FUCKING BLOEDNEUS! Gatverdamme.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 19:11 ]


    The odds are néver in our favor.

    LaJoie schreef:
    Heb al ergere dingen gehoord, maar het blijft niet bepaald proper.


    Tell me? :3


    Pretty is just a pretty word.

    Courteous schreef:
    Mijn broertje, hij gaat eerst op de bank liggen, doet z'n benen omhoog en laat dan een scheet.

    Bitch please.
    Iemand die ik ken gaat met zijn blote kont op iemands hoofd zitten en laat daar een scheet op.


    Has no one told you she's not breathing?

    Knight schreef:
    Dat is nog schoon vergeleken met iemand die ik ken. Hij is gewoonweg smerig én goor. Hij had dus een bloedneus tijdens de pauze, en ik en een vriendin stonden naast 'm. Snoot ie gewoon op mijn vriendin haar kleren. MET ZIJN FUCKING BLOEDNEUS! Gatverdamme.



    IEEEEUWWWWWWWWWWWW. Hoezo geen schaamte ;o


    Pretty is just a pretty word.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Bitch please.
    Iemand die ik ken gaat met zijn blote kont op iemands hoofd zitten en laat daar een scheet op.



    Ranzig. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Bitch please.
    Iemand die ik ken gaat met zijn blote kont op iemands hoofd zitten en laat daar een scheet op.


    ieuw....


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Yiall schreef:
    Mijn broer is ook zo. Als hij eet smakt hij echt super luid en dat is echt kut D:
    En als ik in zn kamer ben zie ik allemaal snottebellen aan zijn bed hangen, gezellig he. :')
    Ik heb medelijden met je. :'D


    Oké, dat is echt het toppunt van goor(cat)


    Maar goed, mijn broer vindt het alleen uiterst grappig om scheten te laten. Maar dat is het ook wel :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Bitch please.
    Iemand die ik ken gaat met zijn blote kont op iemands hoofd zitten en laat daar een scheet op.

    Ja, ik ken ook zo iemand die dat doet(cat).
    Er was ook een keer dat een jongen in mijn klas, zijn broek uitdeed en voor mijn tafel ging dansen (met zijn kont naar mij gericht). Helaas zat er een gat in zijn boxer en kon je lekker alles zien.


    The odds are néver in our favor.