• heyy, door dat -hilarisch- topic 'Fancy seksvragen' kregen ik en Manny het idee zulke vragen op te lossen.

    wat voor vragen zoeken we?

    - Heb een vraagje ik slik de pil net.
    Maar gaan daar je sproeten ook van weg?

    - Als mijn vriendje klaarkomt, maakt hij het geluid van een stoomboot. Is dit normaal?

    - Hey, ik ben een jongen van 21 en ik heb problemen met men ding. Ook al zie ik een aantrekkelijke jongedame, ik krijg maar géén erectie. Wat kan ik hier aan doen? Help me ... joepie. Ik zie het niet meer zitten. Ik heb nog géén seks gehad. Behalve dan op de Sims. Telt dat ook?

    - Hoi, ik ben een keer op straat verkracht. Eerst stribbelde ik tegen maar het werd steeds lekkerder en ik begon te kreunen en ik ben zelfs klaargekomen. Komt dit vaker voor? Ik vond het zo lekker, ik masturbeer er nu zelfs vaak over. Ik durf het tegen niemand te zeggen want ik schaam me wel een beetje.

    - Ik betrapte mijn broer met zijn lul in de stofzuiger

    - Mijn vriendje wou mij beffen, maar hij wou geen vieze smaak proeven, daarmee hebben we maar siroop op men vagina gesmeerd, nu komt er al twee weken een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?


    - Kunnen meisjes ook sperma spuiten?


    Daarop geven ik en Manny dan antwoorden :)

    dus.. stel maar lekker genante vraagjes aan tante Grizzly en Manny :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hou kan ik nog weten dat ik maagd ben? Omg die is echt dom :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had zin in sex en daarom pakte ik een frikandel uit de vriezer. Toen dat ding in mijn vagina zat is hij ontdooit. Nu komt er de hele tijd vies spul uit mijn vagina. Ben ik nu zwanger? En wat moet ik doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aguamenti schreef:
    Hou kan ik nog weten dat ik maagd ben?


    dat moet je aan je ouders vragen, dat staat namelijk opgeschreven in elk Kind & Gezin boekje. Hebben ze dat niet meer, moet je jezelf afvragen, heb je als seks gehad, of alleen maar sex? als je seks hebt gehad, dan niet meer. heb je sex gehad, dan wel nog. Veel plezier nog!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Atiras schreef:
    Ik had zin in sex en daarom pakte ik een frikandel uit de vriezer. Toen dat ding in mijn vagina zat is hij ontdooit. Nu komt er de hele tijd vies spul uit mijn vagina. Ben ik nu zwanger? En wat moet ik doen?


    ja, hoogstwaarschijnlijk ben je nu zwanger, en krijg je binnenkort kleine frikandellen. Maar hoe lang dit kan duren, hangt allemaal af van hoe heet je vagina is. Op normale temperatuur, 180° dus, duurt dit ongeveer tien minuten. dus jij moet nu gewoon even een thermometer in je vagina steken, en uitrekenen. Als je vagina 90° is, zal dat dus 20 minuten duren. zo verder uitrekenen. Gemiddeld krijg je van 9 tot 12 mini frikandellen. Als je bevalt, moet je rustig blijven, en in een mandje zetten en het vet eraf laten druipen. als het wat gekoelt is, kan je er lekker van eten. Smakelijk!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.