• Wel, ik heb dus een probleem. Ik moet voor heel mijn gezin -papa,mama,broer,zus en beste vriendin die het mee viert- een cadeau kopen -elk apart- en ik heb werkelijk een idee van wat ik hen kan kopen. Dus kom maar op met die suggesties Q, werkelijk alles wat in je opkomt ! Come on, come on, come on all.:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Leuke sleutelhangers? Wat ook leuk is, had ik ooit eens gedaan: Een boekje over je sterrenbeeld. Er staat vanalles in en bijna alles klopt. Heel interessant om te lezen, en grappig om te geven. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Come on come all. lalaallaa.
    Een atl shirt,
    een ATL poster.
    Zack.
    Alex.
    Een ATL cd.
    En dan het voor jezelf eigenen. :Y)

    ehm.
    Luchtje voor je mama.
    Aftershave voor je papa?
    Een ketting ofzo voor je zus

    Sesamestreet schreef:
    Leuke sleutelhangers? Wat ook leuk is, had ik ooit eens gedaan: Een boekje over je sterrenbeeld. Er staat vanalles in en bijna alles klopt. Heel interessant om te lezen, en grappig om te geven. (:

    Mijn leuke sleutelhangers krijgt NIEMAND. (krul)

    OT: Bij het Kruidvat hebben ze altijd van die dove en axe pakketten enzo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Daar heb ik een briljant idee voor. Ik moest namelijk cadeaus halen voor acht man, waarvan ik de helft maar een paar keer had gezien (familie).
    Loop een groot warenhuis binnen (in mijn geval de Duitse Woolworth) en pak random items, waarvan jij vindt dat het wel bij die persoon past. It works :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Voldie schreef:
    Come on come all. lalaallaa.
    Een atl shirt,
    een ATL poster.
    Zack.
    Alex.
    Een ATL cd.
    En dan het voor jezelf eigenen. :Y)

    ehm.
    Luchtje voor je mama.
    Aftershave voor je papa?
    Een ketting ofzo voor je zus


    Die zie ik zitten, vooral het Alex deel :9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    Sniper schreef:
    Daar heb ik een briljant idee voor. Ik moest namelijk cadeaus halen voor acht man, waarvan ik de helft maar een paar keer had gezien (familie).
    Loop een groot warenhuis binnen (in mijn geval de Duitse Woolworth) en pak random items, waarvan jij vindt dat het wel bij die persoon past. It works :Y)

    Hee, dat is best slim ^^ ik zou voor de dove & axe pakketten voor mijn broer gegaan zijn maar ik heb geen kruidvat hier, haha :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ga naar een drogist, haal cadeauverpakking van luchtjes en douchegels. Ze zijn altijd goedkoper en leuker deze tijd.


    Your make-up is terrible

    Fotoalbum? Fotolijstje? Taaaaaaaaaaart 8D ? CD van hun favoriete zanger?
    -inspiratieloos-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.