• Ik vind hun liedjes nog steeds geweldig. 'Let it be.. let it be..'
    Hihi, en wie vinden jullie nog steeds geweldig? - die niet beroemd meer zijn etc etc - :Y)


    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Niet beroemd meer? Dude, the Beatles zijn één van de meest legendarische bands ever :'D

    Mijn favoriete band is en blijft Queen. Is al vanaf kleins af aan, sinds mijn moeder me het liet luisteren ;DD


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Niet beroemd meer? Dude, the Beatles zijn één van de meest legendarische bands ever :'D

    Mijn favoriete band is en blijft Queen. Is al vanaf kleins af aan, sinds mijn moeder me het liet luisteren ;DD

    Dat zei ik ook niet over The Beatles :'D Ze staan alleen niet echt zoveel in de spotlight, maar ja dat is te begrijpen. Ik blijf naar ze luisteren, en soms wordt mijn moeder gek van me D:


    We accept the love we think we deserve.

    De beatles niet meer bekend? :'D
    Dan adoreer ik nog steeds de onbekende Rolling Stones. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Claw schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook niet over The Beatles :'D Ze staan alleen niet echt zoveel in de spotlight, maar ja dat is te begrijpen. Ik blijf naar ze luisteren, en soms wordt mijn moeder gek van me D:

    Nee maar, je zegt "bands die niet zo beroemd meer zijn". The Beatles zijn al meer dan een halve eeuw oud en nog kent iedereen ze. Dat zullen we over een halve eeuw niet meer zeggen over "beroemdheden" als Justin Bieber, Usher etc :'D


    ars moriendi

    Roxette. Is ook niet echt 'beroemd' meer, maar zal altijd één van mijn lievelings bands blijven. Ik ben er mee opgegroeid dus ze betekenen veel voor me.


    Caution first, always.

    Joy Division (de zanger heeft zelfmoord gepleegd :()
    En The Smiths


    As travars

    The beatles


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    The beatles


    They fell in love, didn't they?