• One Direction-winkel opent haar deuren in Utrecht




    AMSTERDAM -

    Niet dat de vijf zelf in de buurt waren, maar ook zonder One Direction blijkt hun aanhang goed voor een kleine opstand. Vandaag opent de 1D World pop-upstore haar deuren in het Utrechtse Hoog Catharijne. Honderden fans sloten al vroeg aan in de rij

    De eerste 'Directioners' kropen onder de hekken van winkelcentrum Hoog Catharijne zelf door, renden daarna richting Mediamarkt (overbuurman van de pop-upstore) om in de speciaal door hekken afgezette vakken plaats te nemen. De eerste daarvan mocht uiteindelijk om iets na tien uur de winkel in.


    De drukte bij de pop-upwinkel is tekenend voor het fenomeen One Direction. De Britten groeiden in recordtijd uit tot internationaal fenomeen en is momenteel de grootste boyband ter wereld. Eerder openden al tijdelijke 1D-winkels haar deuren in Amerika, Australië, Azië en tal van andere Europese landen. Naast exclusieve merchandise is er onder andere ook een speciale karaoke te vinden in de pop-upwinkels en kan virtueel op de foto worden gegaan met Niall, Zayn, Liam, Harry en Louis.

    Filiaal Utrecht blijft twee weken open.

    Bron: Telegraaf.nl

    De winkel is al sinds 12 oktober open, dus het verbaasde mij dat er nog geen topic over was.

    Ikzelf ben er vandaag heen geweest en heb 2 uur in de rij gestaan.

    Is één van jullie er al heen geweest? Wat heb je gekocht? En hoe lang heb je in de rij gestaan?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 18:20 ]


    Do what people say you can't.

    Ik ben nog niet geweest, en ik ga ook niet.

    Lovina schreef:
    Ik ben nog niet geweest, en ik ga ook niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lovina schreef:
    Ik ben nog niet geweest, en ik ga ook niet.

    Ik zou nooit voor zoiets twee uur in de rij willen staan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben nog niet geweest en ik weet ook niet of ik wil gaan. Heb je trouwens nog wat gekocht?


    Physics is awesome

    ik ga niet..
    de tijd dat ik van alles van mijn favorieten band had en heel mijn kamer vol hing met hun posters, is gelukkig al even voorbij.
    bakken met geld die erin zaten en na een paar jaar, licht het in de prullenbak.
    Nee, mij niet gezien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben de tweede dag geweest, maar het was eens en nooit meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben er 12 Oktober geweest en heb minder dan een half uur in de rij gestaan, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 18:26 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben in belgië geweest, 2,5 uur in de rij met mama en eigenlijk vond ik het best tegen vallen. Ik had veel meer en veel groter verwacht. Ik had 2 posters gekocht een voor mijn vriendin die jarig was geweest. Het was echt heel stom dat alles zowat al uitverkocht was. En de nepnagels waren duurder dan posters.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blutbad schreef:
    Ik ben nog niet geweest en ik weet ook niet of ik wil gaan. Heb je trouwens nog wat gekocht?


    Ik heb een shirt en een vest, al die kleine dingetjes vond ik maar onzin. Die dingen gaat toch binnen no time stuk.


    Do what people say you can't.

    Ik ben er nog niet heengegaan. Ik heb al twee merchitems (een shirt en een sleutelhanger) gekocht op het concert, en dat ga ik bij het volgende concert ook gewoon weer doen. Vind 't een beetje onzin om uren in de rij te staan voor een kaal pand waar spullen aan de muren zijn gehangen en ze een paar 1D-poppen door de winkel hebben gezet.

    Nee, not my cup of tea.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 20:06 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Waaat de winkel is al een week open en je hebt alsnog 2 uur in de rij gestaan? Ziek! Ik woon in Utrecht, maar heb 'em nog niet gezien. Is die winkel op Utrecht Centraal?


    ars moriendi

    Lovina schreef:
    Ik ben nog niet geweest, en ik ga ook niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eigenlijk vind ik het wel zielig dat mensen uren in de rij gaan staan voor dure prul, waar je eigenlijk niks aan hebt, omdat ze een verslaving hebben aan een bepaalde band.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ramses schreef:
    Waaat de winkel is al een week open en je hebt alsnog 2 uur in de rij gestaan? Ziek! Ik woon in Utrecht, maar heb 'em nog niet gezien. Is die winkel op Utrecht Centraal?

    nee, in Hoog Catharijne. staat ook in het bericht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ramses schreef:
    Waaat de winkel is al een week open en je hebt alsnog 2 uur in de rij gestaan? Ziek! Ik woon in Utrecht, maar heb 'em nog niet gezien. Is die winkel op Utrecht Centraal?

    Hoog Cathrijne (of hoe je dat ook mag schrijven, ik zeg het even uit mijn hoofd :'D)
    Nee, ik ben nog niet geweest en ik ben het ook niet van plan. 2 uur in de rij staan OO
    Ik denk wel dat het scheelt nu het vakantie is en mensen meer tijd hebben.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis