• Hoii

    Gistere stapte ik van de bus af en er fietsen 3 jongens voorbij. eentje ervan wijst naar mij en ze draaien zich om en kome nr mij toe, ik had geen idee wa ze vn me moeste. Plots kome ze alle drie rond mij staan en beginne ze mij te duwe en aan mij te trekke. Plots nam een vn de jongens mij vast bij mn armen en riep: ' Vange e!!' Hij duwt mij keihard naar voor maar de andere jongens gaan gewoon aan de kant en ik val keihard op de grond. Toen zei dii andere jong: 'ik ga egt geen vieze emo vangen!!' En toen reden ze weg. Ik keek naar mijn knieen, dii ik nu door mijn kapotgescheurde kousen kon zien en ze lagen helemaal open, bloed liep langs mijn benen omlaag. Er stonde nog 3 mensen aan de halte maar niemand hielp mij:'(. toen ben ik naar mijn vrienden en vriendinne gestrompeld en net voor ik opnieuw viel, vingen ze mij op. 2 vn mn vrienden zijn meteen dii jongens gaan zoeken en mijn vriendinne droege mij nr school. Daar werd ik verzorgd en de politie werd gebeld. Gelukkig mocht ik nr huis gaan, wnt ik bibberde zo hard, ik kon nog nii ens een beker water vasthouden.

    Dit is tog niet normaal meer e!! Dat mense u in mekaar slaan gewoon vanwege u kledingstijl! En dat niemand u dan helpt!

    Dit kan tog niet?!

    Tog?


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    oh my god weet je hoe erg? O:
    Ik heb echt medelijden met je!


    Lalalalalalalala.

    nee dat vind ik egt kut van mensen!
    maar er zijn zóó veel topics over dit hea
    dat ik zeker weet dat de helft gewoon reacties op hun topic wil!
    (ik zeg nie dat jij daar een van bent maar het zou kunne)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Omg!:O Wat erg! Kutjongens!:@


    a figment of your imagination

    omg!

    wat een seuten!
    wat heb jij hun aangedaan dat hun dat doen! sukkels
    gaat het nu wat beter met je?

    idd :O
    hoe zielig kun je zijn zeg :S


    don't Worry...Be gay.

    :O dat vind ik echt helemaal nergens op slaan ik bedoel je mag zelf weten hoe je je kleed en dat ze je je dan gaan anvallen en niemand doet dat vind ik echt aso!
    je hebt helemaal gelijk dus!


    Love is the world. And that's make my smile.

    nee dat vind ik egt kut van mensen!
    maar er zijn zóó veel topics over dit hea
    dat ik zeker weet dat de helft gewoon reacties op hun topic wil!
    (ik zeg nie dat jij daar een van bent maar het zou kunne)


    als je wilt kan ik een verklaring vn de dokter en foto's doorsture, als je mij niet gelooft :8


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    & daarom ben ik zo bang voor de Marokanen/Turken bij mij in de buurt.
    Altijd als ik ze zie als ik de hond uitlaat,
    dan zet ik het op het rennen de andere kant op.
    :(

    Sterkte meis!(flower)


    It's not the same without you.

    & daarom ben ik zo bang voor de Marokanen/Turken bij mij in de buurt.
    Altijd als ik ze zie als ik de hond uitlaat,
    dan zet ik het op het rennen de andere kant op.
    :(

    Sterkte meis!(H)


    It's not the same without you.

    & daarom ben ik zo bang voor de Marokanen/Turken bij mij in de buurt.
    Altijd als ik ze zie als ik de hond uitlaat,
    dan zet ik het op het rennen de andere kant op.
    :(

    Sterkte meis!(flower)


    wrm denkt iedereen meteen dat het buitenlanders waren?! het waren gewoon belgen!!


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    & daarom ben ik zo bang voor de Marokanen/Turken bij mij in de buurt.
    Altijd als ik ze zie als ik de hond uitlaat,
    dan zet ik het op het rennen de andere kant op.
    :(

    Sterkte meis!(flower)


    dat vind ik zielig¬¬' Ik ben ook half Marokkaansdus..Je wilt eigenlijk zeggen dat alle 'moslims' gevaarlijk zijn?Ach ga Geerd Wilders steunen ofzeu...


    Lalalalalalalala.

    (...)

    dat vind ik zielig¬¬' Ik ben ook half Marokkaansdus..Je wilt eigenlijk zeggen dat alle 'moslims' gevaarlijk zijn?Ach ga Geerd Wilders steunen ofzeu...


    Je hebt gelijk meid!!


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    (...)

    Je hebt gelijk meid!!


    Dankje!(flower)

    En ik vind het echt sneu dat er zulke mensen zijn die andere pijn doen alleen omdat ze er anders uit zien dan hun.EN HET ZIJN NIET ALTIJD BUITENLANDERS NEE!Btw ik geloof je wel&ik vind het echt erg voor je!


    Lalalalalalalala.

    Sgat,

    HET IS DAT IK NIET WEET WAAR DIE JONGENS ZIJN, ANDERS LAGEN ZE NU MORSDOOD OP DE GROND!

    Ik kan me zo ontzettend boos om dit soort dingne maken! Vriendin van mij had dit ook een keer gehad (zoiets dan) en zijn heeft de aangegeven. Die jongens hebben nu behoorlijk straf gehad van de politie..Heel erg veel sterkte in ieder geval!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sgat,

    HET IS DAT IK NIET WEET WAAR DIE JONGENS ZIJN, ANDERS LAGEN ZE NU MORSDOOD OP DE GROND!

    Ik kan me zo ontzettend boos om dit soort dingne maken! Vriendin van mij had dit ook een keer gehad (zoiets dan) en zijn heeft de aangegeven. Die jongens hebben nu behoorlijk straf gehad van de politie..Heel erg veel sterkte in ieder geval!


    ja in school heb ik een verklaring moete aflegge aan de politie maar ik kende dii jongens nii dus het gaat moeilijk worde om dii te vinde denk ik :S


    The quiet scares me because it screams the truth ..