• Ik houd heel erg van mindfuck films, dus zo kwam ik terecht bij deze film. Heeft iemand hem al gezien en kan iemand me vertellen waarover deze gaat? Ik heb er al heel veel over gehoord maar als ik naar de trailer kijk ziet het er niet zo'n goede film uit?


    Edit: Heeft er iemand misschien nog goede mind-fuck films?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik weet alleen dat ik dol ben op de soundtrack xD
    Volgens mij heb ik de film ooit gezien, maar ik zou niet meer weten waar het over gaat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb die film wel een paar keer gezien, maar dat is wel al jaren geleden. Van wat ik me kan herinneren is het een film waarin alle personages een andere verhaallijn hadden die elkaar ook weer kruisten. Daarom is het moeilijk om uit te leggen waar het nou precies over gaat. Ik vond het in ieder geval geweldig. Zet 'm gewoon aan zou ik zeggen. Een 8,4 op IMDb is niet niks. :')


    Caution first, always.

    The butterfly effect ook al is die niet echt mind-fuck geloof ik maar hij is wel vet hahaha.

    edit; ik ga deze film ook even opzoeken!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 18:49 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb hem ook alweer een tijd terug gezien, dus de mindfuck erachter kan ik me niet precies meer herinneren. Weet wel dat ik het een behoorlijk heftige film vond. :) Het gaat over verschillende mensen met diverse verslavingen, zoals drugs en vermageringspillen. Zeker de moeite waard om eens te kijken, dat wel.


    She's imperfect but she tries

    Triangle is wel een goede mindfuck-film! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga je even doorverwijzen naar dit topic :)


    What would Emma do?