• Ik moet mijn muren wat pimpen dus ik vroeg me af, heeft iemand posters van All Time Low of 1 waar 1 van de leden op staat die hij/zij wel kwijt zou willen.
    Ik woon in Nederland dus als je in België woont, moet je daar wel rekening mee houden.
    Maar ik wil de verzendkosten wel terug betalen :3 En zie je hier nog een leuke poster tussen staan in ruil voor je ATL posters dan moet je het zeggen want dan stuur ik die terug.
    Ruilen kan ook (wat er op de voorkant en achterkant staat):
    Paramore
    Paramore/ Jesse McCartney
    Lady Gaga / Cody Simpson
    Lady Gaga
    Lady Gaga / Ruben nicolai
    Lady Gaga/Valerio Zeno
    Enrique Iglesias / Wildchild
    Enrique Iglesias / Shakira
    Enrique Iglesias
    Enrigue Iglesias / Gabrielle climi
    Gossip Girl / Britney Spears
    Pink
    Nick en Simon / Agnes / SpangaS
    Nick en Simon / One Republic / Leona Lewis
    Jacob & Bella (twilight) / Nick en Simon / Justin Timberlake en Esmee denters
    Black Eyes peas
    Ke$ha
    Alicia Keys
    Zac Efron / Jayden Smith

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:48 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Styles schreef:
    (...)
    Ik heb hier ook nog even gekeken voor de zekerheid, maar hier liggen alleen maar duizende tokio hotel posters., xD
    Maar ik moet maandag tog langs mijn moeder, dus dan kijk ik meteen.
    ik heb er volgens mij zowiezo eentje aan me muur hangen, dus dat is er al 1., ;3

    1 is al goed genoeg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Uhm hier staat het volgens mij wel. Bij brieven en dan europ hoeveel cent je erop moet plakken denk ik.


    ik moest net ook een brief sturen met posters naar nederland, dat was 1,03 euro


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nee ik heb er 1 maar aan de andere kant zit iemand die ik heel leuk vind...Miley Cyrus

    misschien liggen er bij mijn vader nog wel een paar, ik zal vanavond of morgen wel even kijken!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    twizzle schreef:
    misschien liggen er bij mijn vader nog wel een paar, ik zal vanavond of morgen wel even kijken!

    Hihi dankjewel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mile schreef:
    Nee ik heb er 1 maar aan de andere kant zit iemand die ik heel leuk vind...Miley Cyrus

    Aaawh jammer! Als ik nog posters had gehad had ik er wel een aantal van miley voor terug willen sturen. Ik zal voor de zekerheid even kijken of ik nog miley posters heb.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ai, ik had er eentje van Alex, maar die heb ik aan mijn vriendin gegeven :3


    JDN.

    Joszie schreef:
    Ai, ik had er eentje van Alex, maar die heb ik aan mijn vriendin gegeven :3

    Jammer zeg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Caipirinha schreef:
    Aan mijn muur, ja (cat)

    Ik heb er geen. Ik wil ook ATL posters maar ik vind ze nergens :c

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:30 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik hang ze zelf ook op haha ;$
    Maar als ik er nog eens eentje zie in een tijdschrift ofzo zal ik het wel aan jou doorgeven (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    Ik hang ze zelf ook op haha ;$
    Maar als ik er nog eens eentje zie in een tijdschrift ofzo zal ik het wel aan jou doorgeven (:

    Hihi dat zou echt fijn zijn :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou ik zou er ook nog wel posters voor willen ruilen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had er, maar mn klein zusje heeft ze nu in dr kamer hangen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik had er, maar mn klein zusje heeft ze nu in dr kamer hangen.

    Lql en ik mag geen posters meer ophangen omdat mijn muren geschilderd zijn, maar ik wil ze niet wegdoen. (cat)