• Als ik een willekeurig forum open krijg ik dit te zien:

    Warning: Division by zero in /home/sites/quizlet.nl/www/forum/topic.php on line 166


    En als ik naar mijn topics ga zie ik dit:

    Warning: Division by zero in /home/sites/quizlet.nl/www/forum/history.php on line 65

    DarkSavior is nog niet actief geweest op het forum!.

    Topics gestart door DarkSavior

    Warning: Division by zero in /home/sites/quizlet.nl/www/forum/history.php on line 138

    DarkSavior heeft nog geen topics geopend op het forum!.


    Ik heb dit alleen als ik ingelogt ben, als ik uitlog zijn alle problemen weg. Ik heb de cache enzo van mijn browser allang geleegt, dat was het eerste wat ik deed.

    Dit probleem heb ik sinds ik mijn naam heb veranderd.
    Wat moet ik doen ?

    EDIT: Ik kan niet eens de antwoorden op dit forum lezen D:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    It doesn't like your name :$

    Maar, nee ik weet niet wat het is. Heb wel eens gehad dan ging het opeens naar een of ander waarschuwding o-o vet vaag


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb ik gisteren ook gehad, na een kwartiertje werkte het weer normaal.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stomme PHP D:
    Waarom haat je mijn naam :(


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan IEMAND er iets aan doen D:?
    Ik word hier echt gek, ik kan niet eens forums lezen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niemand kan je helpen... :(


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    DarkSavior schreef:
    Kan IEMAND er iets aan doen D:?
    Ik word hier echt gek, ik kan niet eens forums lezen


    Aaaawh, Mitchell raakt gefrustreerd.
    Als je een ontploffing hoort, weten we waar het van is.. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Opgelost (Y)

    Het probleem ontstond doordat bij sommige leden het aantal forum posts per pagina op 0 was ingesteld. Op die manier krijg je een oneindig aantal pagina's (no_chears)

    Dit is inmiddels verholpen en er is voor gezorgd dat het in de toekomst niet meer voor zal komen (banana)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Opgelost (Y)

    Het probleem ontstond doordat bij sommige leden het aantal forum posts per pagina op 0 was ingesteld. Op die manier krijg je een oneindig aantal pagina's (no_chears)

    Dit is inmiddels verholpen en er is voor gezorgd dat het in de toekomst niet meer voor zal komen (banana)

    Dankjewel Rutger _O_


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gezien het opgelost is, kan hier een slotje op ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.