• Ik zit er al een tijdje mee. Ik ben erg snel boos en chagie. Geef andere overal de schuld van en zit vaak te huilen in de avond op mijn kamer. Ik voel me dik en lelijk en nog iets maar als je dat wilt weten moet je me pb'en . (ik heb er een goede reden voor om het niet hier bij te zetten). Mijn ouders hebben ook vaak ruzie laatste tijd. Ik heb het gevoel dat ze het op me schuiven en dat ik alles fout doe. Ik kan er even helemaal niet meer tegen...(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat vervelend voor je! Misschien kan je iets leuks gaan doen met vrienden/vriendinnen en met iemand gaan praten over je thuissituatie.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    De eerste optie nee.... waarom leg ik niet hier uit maar eventuele in pb. Ik ben niet iemand die gemakelijk over zoiets ga praten:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je het pb't kan ik je misschien beter helpen?
    Maar het hoeft niet.
    Ik heb ook weleens zulke momenten, en dat ik heel vervelend.
    Ik zou er met iemand over praten, iemand die je vertrouwt(oma, beste vriendin, vertrouwenspersoon..) Sterkte en succes. 'x


    The universal language of art.

    Ik vind het echt heel erg voor je, en ik weet hoe het voelt echt waar. ik wil je wel helpen voor zover dat kan, maar daarvoor moet ik het verhaal weten. En als je ooit wilt praten mag je me gewoon een PB'tje sturen! Sterkte (flower)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dankjewel iedereen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je mag altijd PB'en. Met deze informatie kan ik niet echt advies geven, maar voel je niet verplicht!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'