• Mijn hamsters zijn ontsnapt! O___O
    Seriously! Ik kwam beneden, dakje is eraf, geen hamsters te bekennen.
    DAMN wat nu? Ik heb overal gezocht en mijn hond heeft geholpen.
    Nu heb ik er één gevonden in de keuken... maar die krijg ik maar niet te pakken want hij zit ONDER de keuken of zo? >__<
    En mijn hond zit de hele tijd bij de televisie te blaffen maar ik heb overal gekeken maar ik zie 'm niet D:

    Nu heb ik 2 hamsters in mijn huis rondlopen :[

    Edit; I've found them! :3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 18:05 ]

    Poor you!
    Succes met zoeken!

    Misschien een lekker muziekje opzetten? Komen ze misschien wel dansend naar buiten waarna jij ze kunt vangen en weer terug in hun hokje kunt doen waar ze dan samen gaan dansen en losgaan op de muziek die jij hebt opgezet.
    En dan proberen ze weer te ontsnappen wanneer je de muziek uitgezet hebt maar dat lukt niet want het kooitje is goed dicht. En dan kijken je hamsters je zielig aan en zet je toch de muziek maar weer aan en gaan jullie met z'n 3en gezellig dansen! ;D

    oke, moest even :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt balen!! Kijk inderdaad in kleine openingen en achter de tv, computer, enzovoort. Ik heb dit een keer gehad en toen kwam de mijne doodleuk de woonkamer binnenwandelen. 1: we hebben een kat en 2: de kooi staat op zolder, dus hij is twee trappen naar beneden gegaan 0.0


    Gleek and proud <3

    First of all, sluit alle gaten en kieren en af. Die van mij was eens ontsnapt en was toen door één of ander gat op zolder de muren ingegaan. Duurde vet lang voordat ik hem weer terug had :'x
    En verder. Succes met zoeken! Hoop dat je ze vind <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    you just made my day, LOLLLL.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    you just made my day, LOLLLL.

    Stop laughing and help me find my hamsters! (no_chears)

    Birthday schreef:
    Da's kut! lok ze met voer o.i.d?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    plaats ergens een blikje energie drank , mijn hamster was eens ontsnapt en in de keuken stond energie drank en ploep ik vond hem bij het blikje (:

    Ontopic : Stel de kooi op de grond , plaats nog andere dingen zoals dozen en ook en leg overal wat eten in , normaal gezien gaan ze daar dan wel in (:


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MONSTERBEAR schreef:
    first of all, zijn je deuren dicht?

    Daar dacht ik ook al aan, en meestal kan je wel op de een of andere manier onder de keuken komen, zit er niet een plank die los kan ofzo?

    LetsKrull schreef:
    (...)
    Daar dacht ik ook al aan, en meestal kan je wel op de een of andere manier onder de keuken komen, zit er niet een plank die los kan ofzo?

    Ik heb dus net inderdaad die planken los gehaald... zit daar één of ander nest O__O
    Volgens mij zit die daar al langer dus die is vast van een muis...
    En nu heb ik m'n hamsters nog steeds nieet

    En zou het niet slimmer zijn om je hond even uit de woonkamer te halen? Als je hamsters door de hond niet uit hun schuilplaats komen..

    's nachts zoeken wss slapen ze nu, hamsters 's nachts actiever!


    -

    LetsKrull schreef:
    En zou het niet slimmer zijn om je hond even uit de woonkamer te halen? Als je hamsters door de hond niet uit hun schuilplaats komen..

    Dat had ik ook al gedaan. Ik had de hond op m'n kamer gelaten. Maar komen maar niet uit hun 'verstopplek'.

    Mijn hamster zat eens op het dak :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pas op dat ze kabeltjes niet door bijten ;S
    Mijne was ook ontsnapt, vaker zelfs. Een keer schrok ik wakker want hij was in mijn bed. Een tweede keer riep ik hem, kwam hij onder me kast uit gekropen en laatst in de woonkamer was hij ontsnapt terwijl ik weg was, kom ik terug, helemaal roepen, komt die onder de bank uit gelopen en kijkt me aan alsof hij een wilde dag heeft gehad. Lol XD
    Good luck!

    Misschien helpt het om lekkers neer te leggen als een spoor.. en dan een bakje waar ze niet uit kunnen, maar wel ín (via een trapje), en dat je ze zeg maar dat bakje in lokt. Moet je ondertussen wel weggaan, anders komen ze wss niet ;)