• Ja, ik zat net even te bedenken dat ik volgend jaar 16 sporten moet beoefenen en moet kunnen wil ik overgaan naar mijn volgende jaar. (MBO opleiding)
    Wat zijn jullie voorwaarden om over te gaan naar de volgende klas?


    Ik ben gemeen xoxo

    Euh.. slagen :'D?


    Life is hard and then we die

    Hmm, ik mocht maar 1 4 staan of 2 5en. En dan moest ik wel compensatie punten hebben ;p Maar beetje vreemde periode om daar aan te gaan denken, zo midden in de vakantie xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hmm, ik mocht maar 1 4 staan of 2 5en. En dan moest ik wel compensatie punten hebben ;p Maar beetje vreemde periode om daar aan te gaan denken, zo midden in de vakantie xd

    Kwam door die sport topic, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Terwijl heel 4 Mavo vrij heeft moet ik 3 dagen helpen met de sportactiviteiten voor de brugklassers omdat ik teveel afwezig was bij Lichamelijke opvoeding. Als ik dat niet doe, sta ik onvoldoende voor gym en mag ik mijn Mavo diploma niet halen.

    Wat ik best stom vind, want in mijn ogen is Lichamelijke opvoeding nou niet zo heel ontzettend belangrijk. Vooral sinds ik een blessure heb(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Geen behalve goede punten ;3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 15:28 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Een voldoende halen voor de bespreking van mijn propedeusewerkstuk en mijn herkansing voor ademhaling morgen halen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Genoeg voldoendes?


    I am an idiot, I move.

    Eh, meer dan 50% halen op mijn examens? : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Eh, meer dan 50% halen op mijn examens? : D


    50 maar? Lol, bij onze toetsen hebben we altijd pas een 6je als we 70% goed hebben, weet niet of dat ook zo is met ons examen, maar als dat zo is blijkt het bij ons toch strenger te zijn :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Delirious schreef:
    Eh, meer dan 50% halen op mijn examens? : D

    ... studiepunten halen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eh dit jaar was dat genoeg punten halen, die ik dus niet had w00t
    Volgend jaar moet ik gewoon slagen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Endure schreef:
    (...)

    50 maar? Lol, bij onze toetsen hebben we altijd pas een 6je als we 70% goed hebben, weet niet of dat ook zo is met ons examen, maar als dat zo is blijkt het bij ons toch strenger te zijn :']

    50% halen is geen garantie, hoor : D
    Als je gewoon slecht hebt gewerkt door het jaar heen kan je nog steeds moeten dubbelen, je kan zelfs moeten dubbelen als je 70% haalt bij wijze van spreken : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    50% halen is geen garantie, hoor : D
    Als je gewoon slecht hebt gewerkt door het jaar heen kan je nog steeds moeten dubbelen, je kan zelfs moeten dubbelen als je 70% haalt bij wijze van spreken : D


    Ohja, dat is waar ook ^^, Sommige mensen kunnen voor vakken een 1 halen en nog over gaan, haha :'D Dat is wel chill vind ik. ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het was een vaag systeem met minpunten ofzo. Bij 13 ( geloof ik ) of meer blijf je zoiezo zitten, vanaf 9 ben je een twijfelgeval.

    Bij talen en wiskunde krijg je meer minpunten bij een 5 of lager dan bij Geschiedenis en dat soort vakken.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.