• Ik heb een vakantiejob! Daar is niks speciaals aan, I know, maar ik dacht echt dat ik met mijn keigoeie cv geen job ging vinden (omdat niemand terugbelde). Maar nu ben ik op sollicitatiegesprek geweest bij een restaurant en ik ben aangenomen! Ik ben echt serieus blij nu, vooral omdat het echt iets voor mij is, omdat ik het haat als ik moet stilzitten en daar moet je natuurlijk altijd heen en weer lopen. :'D
    En 8 euro per uur is ook mooi meegenomen! (krul)
    En die mensen daar zijn zo lief. Het is een jong echtpaar en de man is de chefkok en de vrouw doet alle andere zaken, het is daar gezellig en het eten is lekker (en duur). Echt héél fijn. :3

    Wie heeft er ook een leuke vakantiejob? (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Leuk vakantiewerk weet ik nog niet, maar ik heb in iedergeval wel vakantiewerk. (krul)


    <3

    Leuk voor je (:
    Ik heb (nog) geen vakantiejob D:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Wauw! Ik ben blij voor je (:

    Nee, ik word nergens aangenomen en ik mag niet in de horeca werken...

    Ik ga nu maar weer bollenpellen )'x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik dacht dat jij mijn raam kwam schoonmaken... (cat)

    Helaas heb ik nog niks gevonden. ):

    Leuk! (krul)
    Ik heb net mn sollicitatieformulier van de Albert Heijn in geleverd XD. Verdient heel wat minder dan wat jij verdient, maar het is toch wat :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nope, met mijn uiterlijk willen ze me nergens hebben en ik heb geen zin om het voor 1 baantje aan te passen.
    Ik ga maar braaf de hele vakantie mijn foldertjes bezorgen.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb de allerleukste.. Ik moet niks doen.


    Olive

    Awh, wat leuk voor je! :3
    Welk restaurant? Dan ga ik daar uit eten! :'D
    haha jk. Maar ik heb geen vakantiebaantje. Ben ik te lui voor. En ik heb het toch niet nodig. >__<

    Ik werk in de thuiszorg (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik werk bij een kinderdagverblijf als invaller omdat ik nog geen diploma voor pedagogisch werker heb
    maar ik heb daar stage gelopen

    Ik werk in een restaurant in een berjaarden tehuis en het is harstikke leuk, en ik heb ook met vele oudere mensen een goede band :D


    What is youre favo scary movie?

    Ik werk bij een bakkerij, maar het is geen vakantiebaantje. Ik doe het namelijk gewoon het hele jaar door :')


    As travars

    ik ben van de hele vakantie maar 3 weken thuis, of nog minder dus dat vind ik dan niet echt de moeite om vakantie werk te zoeken haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.