• Hoeveel bladzijden is 200.000 tekens (incl. spaties)?
    Heeft iemand enig idee? Het is nogal belangrijk dat ik dat weet. (ik ga niet zeggen waarom, dat duurt te lang en stiekem heb ik daar ook geen zin in :p)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 21:14 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zet het in Word, maak de paginainstelling A5, klooi een beetje met de randen, en je ziet het n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Géén idee, sorry. ö


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    LittlePirate schreef:
    Zet het in Word, maak de paginainstelling A5, klooi een beetje met de randen, en je ziet het n___n


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LittlePirate schreef:
    Zet het in Word, maak de paginainstelling A5, klooi een beetje met de randen, en je ziet het n___n


    Hoe stel je dat op A5 formaat in?!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    LittlePirate schreef:
    Zet het in Word, maak de paginainstelling A5, klooi een beetje met de randen, en je ziet het n___n


    Jaja, maar 200 000 tekens is wel veel, dus dat kan ik niet even testen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Hoe stel je dat op A5 formaat in?!


    Bij Pagina-instellingen -> Formaat -> A5. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Bij Pagina-instellingen -> Formaat -> A5. (:


    Omygod, danke! Mijn verhaal heeft 163 pagina's, awesome. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb het even in Word getypt. Ik heb allemaal hoofdletters M gedaan en dat zijn er 201.600 (zonder spaties) en 221.761 (met spaties) en dan kom je uit op 193 pagina's, maar je hebt natuurlijk geen alinea's en paginanummers etc.

    In A4'tjes zijn dat er ongeveer 100.



    Het is trouwens niet helemaal 100%, want een boek zit er vaak tussenin. Je kunt ook tot in de centimeters instellen hoe groot je pagina moet zijn en die van een ander boek halen. En de randen ook even opmeten, voor de liniaal. Misschien ben je dan preciezer uit.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 21:06 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Ik heb het even in Word getypt. Ik heb allemaal hoofdletters M gedaan en dat zijn er 201.600 (zonder spaties) en 221.761 (met spaties) en dan kom je uit op 193 pagina's, maar je hebt natuurlijk geen alinea's en paginanummers etc.

    In A4'tjes zijn dat er ongeveer 100.



    Het is trouwens niet helemaal 100%, want een boek zit er vaak tussenin. Je kunt ook tot in de centimeters instellen hoe groot je pagina moet zijn en die van een ander boek halen. En de randen ook even opmeten, voor de liniaal. Misschien ben je dan preciezer uit.


    Haha, oké...
    Bedankt voor het testen, want dat laat maar weer eens zien hoe goed ik was in wiskunde. :'D
    Ik zit mezelf serieus uit te lachen nu. Hoe kom ik aan 800 pagina's en jij aan 193? :p
    Ik zal altijd blijven falen in rekenen. (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Bij Pagina-instellingen -> Formaat -> A5. (:

    Lol dan heeft mijn story 10 pagina's


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rechtsonderin zit een knopje, dat op een boekje lijkt. Als je daar op drukt krijg je het in boekformaat (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.