• Wie heeft hem gisteren ook gekeken(Op Veronica)? IK vond het nogal een vreemde film maar wel heel spannend. Sommige momenten zat ik zelfs bijna te huilen. Wat vonden jullie ervan?

    Er was trouwens een jongen en ik dacht hem te kennen. Speelde Tommy. En het was dus zo'n acteur waarvan je denkt, hé die ken ik. maar het was hem ook (Cameron Bright).

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:07 ]

    Mijn ouders hebben hem opgenomen en staan hem nu te kijken :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De eerste film is heel mooi, de tweede en de derde zijn hun 'magie' kwijt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb geen idee :'D
    Waar gaat 'ie over? (:


    Inspiration can hit you any time

    Dat was mijn eerste echte lievelingsfilm, ik heb hem 8x ofzo gekeken en snap hem helemaal als ik hem zie (:
    Maar ik wist niet dat hij gisteravond op tv kwam :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had hem opgenomen en toen liep de opnamen vast:'( nu heb ik maar een half uur kunnen zien:(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hij was geweldig n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nog nooit gezien, maar eens een keertje doen.

    Cameron Bright speelt toch Alec of zo in die Twilightfilms?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    LizzyTennant schreef:
    Ik had hem opgenomen en toen liep de opnamen vast:'( nu heb ik maar een half uur kunnen zien:(

    Bij ons liep tie opeens terug naar het begin:(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hem ook een keer gezien en de andere delen ook. De eerste is by far de beste, in die andere delen is dat tijdreizen opeens de normaalste zaak van de wereld enzo. Beetje vreemd.

    Maar hoe eindigde die film gister op veronica? Er zijn namelijk met verschillende eindes, bij de versie die ik heb gezien beeindigd hij zijn eigen leven in de baarmoeder.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Zoooo awesome. I love that movie.

    Ja ik kende 'm al, maar die film heeft een hoop alternatieve einden he.


    Life is hard and then we die

    Die film is zoooo geweldig! Echt, wauw! _O_

    met Ashton Kutcher :3

    Atmosphere schreef:
    met Ashton Kutcher :3

    Hmmm.
    Al is hij dat in die film niet :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    De eerste film is heel mooi, de tweede en de derde zijn hun 'magie' kwijt.


    I´m nothing special.