• Ja, mijn oortjes, ik kan geen week zonder die dingen doen, of ik heb ze al vermoord.. Dat is zó verschrikkelijk irritant. D:

    Ook iemand oortjes vermoord vandaag? -wbw-


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whuuut wat voor oortjes heb jij :O?

    Van die hele goedkope, van de action..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Van die hele goedkope, van de action..

    Whuut die hou zelfs ik langer heel en ik ben dus echt NIET voorzichtig met mijn spullen. Mijn record is 1,5 maand


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whuut die hou zelfs ik langer heel en ik ben dus echt NIET voorzichtig met mijn spullen. Mijn record is 1,5 maand

    Wooow, o-O
    Ik ben ook niet voorzichtig, hoor x'D
    Alleen vinden mijn oortjes mij niet aardig, heb ik zo'n vaag vermoeden D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Die ik nu heb zijn een maand oud en doen het nog. Heb voor de zekerheid vanmiddag maar reserve gekocht :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Matched schreef:
    (...)
    Wooow, o-O
    Ik ben ook niet voorzichtig, hoor x'D
    Alleen vinden mijn oortjes mij niet aardig, heb ik zo'n vaag vermoeden D:

    Dan dan dan geef ze koekjes en leg ze in een zijden doekje voor het slapen gaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan dan dan geef ze koekjes en leg ze in een zijden doekje voor het slapen gaan :Y)

    Hahah, lol, ik had mezelf voorgenomen dat ik deze een jaar zou laten leven, nou mooi niet dus. Ik legde ze elke keer terug in de verpakking, en toch gaan ze dood (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Hahah, lol, ik had mezelf voorgenomen dat ik deze een jaar zou laten leven, nou mooi niet dus. Ik legde ze elke keer terug in de verpakking, en toch gaan ze dood (no_chears)

    Wat een stomme oortjes dan :O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Matched schreef:
    (...)
    Heb ik ook wel eens gehad..
    Maar vreemd genoeg hebben ze het toen overleefd :'D


    Ö

    ik heb net nieuwe oortjes,.. en nu is er 1 al half dood >.>


    Only those who listen can hear

    Ik heb ze net een weekje, gekocht bij de Zeeman voor 2 euro en ze doen het best goed, hihi. Mijn vorige waren van de Hema, maar de linkerkant was na één dag al stuk en de andere deed het nog 2 weken. Daar ga ik dus nooit meer oortjes halen. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waarom vind iedereen oortjes zo handig?
    Bij mij blijven ze nooit zitten en het minste dat ik beweeg vallen ze er al uit én ze zitten nooit gelijk... En het doet pijn na een tijdje.
    Ik hou het bij de beste uitvinding; de hoofdtelefoon. Mijn eerste is al kapot, het was geen merk maar de beste ooit. Nu verwent mijn skullcandy me al jarenlang met mooie muziek. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BeSlytherin schreef:
    bij mij zijn ze ook snel kapot dus ik heb maar een koptelefoon gekocht :'D


    Mijn koptelefoon ging ook kapot... D: Want er knapte draadjes omdat ik er perongeluk aan trok en toen had ik in het éne oor geen geluid meer. Toen had ik het gemaakt. En toen daarna had ik aan beide geen geluid meer. -faal-

    Mijne zijn ook altijd binnen een week half dood xD er is dan altijd 1 van de 2 dopjes dood xD Skeit dingenXD


    ~ You're original, cannot be replaced ~