• Ik werd net gebeld door mijn rij instructeur om examen te plannen en nu moet ik 12 augustus afrijden (no_chears) Ik heb faalangst en dus een speciaal faalangst examen gelukkig..

    Maarrrr nu komt het. 3 augustus moet ik voor mijn theorie :'D Ja ik ben daar heel laat mee want ik les al sinds september. Maar ik durfde hem nooit aan te vragen. En nu moet ik mijn theorie wel in 1x halen omdat ik anders probleem krijg voor mijn praktijk examen.

    Dus wish me luck people *O* En hebben jullie je rijbewijs al?


    -

    Veel succes!
    Ik heb m'n rijbewijs nog niet, en das maar goed ook anders zou het onveilig op de weg worden. (krul)

    Ach, slimkop. Dat lukt je wel 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Veel succes Jac. *O* Ik duim voor je dan.
    Nee, ik ben een zelfmoordpoging op de weg.


    Your make-up is terrible

    Mijn zus in 2 x ik mag nog niet rijden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sacrifices schreef:
    Veel succes!
    Ik heb m'n rijbewijs nog niet, en das maar goed ook anders zou het onveilig op de weg worden. (krul)

    Lol ja want als jij je rijbewijs hebt kan je echt niet rijden natuurlijk (bat)


    -

    O, dat is een dag na mijn verjaardag! :3
    Ik stuur je wel wat taart, daar knap je vast van op!
    Heel veel succes, je kunt het. (:
    Trouwens, heb jij ook faalangsttraining gehad? Daar kun je je misschien wat mee opbeuren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    O, dat is een dag na mijn verjaardag! :3
    Ik stuur je wel wat taart, daar knap je vast van op!
    Heel veel succes, je kunt het. (:
    Trouwens, heb jij ook faalangsttraining gehad? Daar kun je je misschien wat mee opbeuren.

    Het is 2 dagen na mijn eigen verjaardag haha :'D Maar geef die taart maar alsnog!
    Hoe bedoel je training ervoor?


    -

    Heel veel succes! (krul)

    Genius schreef:
    (...)
    Het is 2 dagen na mijn eigen verjaardag haha :'D Maar geef die taart maar alsnog!
    Hoe bedoel je training ervoor?

    Ben jij 10 augustus jarig? Dat is leuk!
    Nou ja, ik heb zelf ook last van faalangst, dus ik heb daar een training voor gevolgd.
    Ik heb de papieren nog wel, maar ik weet niet of ik ze kan inscannen. Deze computer is namelijk een beetje wispelturig.
    Nou ja, het gaat er in ieder geval om dat je opdrachten krijgt om je lichaam te ontspannen en je gedachten laat varen.

    Voorbeeldje:
    Adem rustig in. Houd deze voor vijf seconden vast en laat de adem dan weer rustig ontsnappen. Doe dit een aantal keer en je voelt je langzaam rustiger worden.

    O, wat belangrijk is: zet je voeten stevig op de grond, zodat je je écht bewust bent dat je op de wereld staat.

    Omygoood, wat een gezwets. Maar het helpt wel! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ben jij 10 augustus jarig? Dat is leuk!
    Nou ja, ik heb zelf ook last van faalangst, dus ik heb daar een training voor gevolgd.
    Ik heb de papieren nog wel, maar ik weet niet of ik ze kan inscannen. Deze computer is namelijk een beetje wispelturig.
    Nou ja, het gaat er in ieder geval om dat je opdrachten krijgt om je lichaam te ontspannen en je gedachten laat varen.

    Voorbeeldje:
    Adem rustig in. Houd deze voor vijf seconden vast en laat de adem dan weer rustig ontsnappen. Doe dit een aantal keer en je voelt je langzaam rustiger worden.

    O, wat belangrijk is: zet je voeten stevig op de grond, zodat je je écht bewust bent dat je op de wereld staat.

    Omygoood, wat een gezwets. Maar het helpt wel! :'D


    Oooh ja zoiets heb ik wel gehad, maar dat is voor mij allemaal te zweverig zegmaar :'D
    Maar toch bedankt!


    -

    Ik heb m'n rijbewijs nog niet, maar volgend jaar begin ik met lessen (via school).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nope, ben 14.
    Maar ik wens je echt veel succes meid! Go! (:

    Oe je hebt je voorlopig rijbewijs nog niet maar je mag wel al rijden ofwat?

    Ik heb mijn voorlopig :p en ik ga over een halfjaar ofzo men examen doen..


    Stop wishing, Start doing..

    Succes, nope ik ben pas 12

    Nope, volgend jaar ga ik beginnen (:
    Succes trouwens!


    I am an idiot, I move.