• De stelling van vandaag luidt:
    De overheid dient religie net zo te behandelen als roken: toestaan voor volwassenen zonder schade aan anderen, en actief ontmoedigen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Whuuut, what the fuck is dit voor een stelling? Religie ontmoedigen? Ja neem dan meteen ons hart weg -.-. Sommig mensen hebben alleen nog het geloof om zich aan vast te houden, wat ze behoudt voor hun eigen ondergang. Dit is echt de slechtste stelling die ik tot nu toe op Q heb gezien

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 11:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WTF. Die stelling is echt onzin.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    uuhhh ik snap de stelling niet helemaal :')


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    uuhhh ik snap de stelling niet helemaal :')

    Religie is slecht net als roken, alleen volwassen zouden het mogen en de regering moet het actief tegenwerken.
    Legt dat de stelling goed genoeg uit?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry dat ik het zo moet brengen maar ik heb er maar één woord voor: Bullshit.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Vage stelling
    Maar toch denk ik dat ik het het er niet mee eens ben;)
    oneens dus


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Hallo en hoe ga je ervoor zorgen dat jongeren niet geloven?????

    Trouwens godsdienstvrijheid is een recht.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    zoiezo, vergelijk religie niet met roken


    Cookies!

    vage stelling:Y) Oneens


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oneens,iedereen mag geloven wat hij/zij wilt, zonder dat iemand daar wat over te zeggen heeft. Zolang het niet gevaarlijk is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Devin schreef:
    Euhm.. Nee? Zeker niet actief ontmoedigen en hoezo zouden jongeren niet mogen geloven?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn hartgrondigste ONEENS ooit. Als dat gebeurt dan is het einde van de democratie in zicht! Bovendien wordt geloven dan als indoctrinatie gezien, iets wat ongewenst is. For your information: deze hele samenleving is gebaseerd op CHRISTELIJKE normen en waarden, thank you very much.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    als je kind bent denk je nog niet echt na over godsdienst. maar.. nee je kunt een kind niet verbieden te geloven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Devin schreef:
    Euhm.. Nee? Zeker niet actief ontmoedigen en hoezo zouden jongeren niet mogen geloven?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    oneens

    wat een vage stellingen zijn dit toch tegenwoordig


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.