• Hi,

    Ik ben momenteel bezig aan een nieuwe story. Het gaat over een meisje waarvan haar ouders gaan scheiden en zo 1D ontmoet.

    Rollen:

    Hoofdpersonage
    Zus Hoofdpersonage
    Broer Hoofdpersonage
    Vriend Hoofdpersonage
    Beste Vriend Hoofdpersonage
    Vriendin Hoofdpersonage
    Beste Vriendin Hoofdpersonage
    Vijand Hoofdpersonage
    Vriendin Niall
    Vriendin Louis
    Vriendin Liam
    Vriendin Zayn
    Vriendin Harry
    Ouders Hoofdpersonage

    Benodigdheden:

    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam:
    Geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:35 ]


    You're nothing without a dream.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:15 ]

    Ik wil wel de zus van de hoofdpersonage doen? Wat wil je precies dat ik voor je verzin? Ik begin wel alvast en als het niet goed is pas ik het anders wel aan... Oh, en je mag me waarschuwen als het begint!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    rol vriendin van Niall (of iemand anders ;) )
    Naam: Angelica Mc.Down
    bijnaam:Angel
    Leeftijd: 16
    uiterlijk :http://slodive.com/wp-content/uploads/2012/06/brown-hair-with-highlights/young-woman-highlight.jpg
    Karakter:Angelica is een spontaan meisje ,maar is vaak onzeker over haarzelf.Haar vriendje heeft haar veel zelfvertrouwen en ze hous zielsveel van hem.Angelica is een aardig persoon,maar kan soms een beetje bitchy zijn.

    hopelijk kun je er wat mee doen ;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zou wel de rol van van vriendin van Zayn willen.

    Madelief Florentine Spitchman, dor vrienden en familie vaan Lieve genoemt is geboren op 28 februari 1993
    Lengte: 168cm.
    Eigenschappen: Een meisje welke vaak vrolijk is en altijd andere probeert te helpen maar ze is niet zo vrolijk als ze zich altijd voordoet. Ze zet zichzelf altijd op de tweede plaats en vind iedereen anders belangrijker. Ze vind zichzelf maar lelijk en een mislukkeling. Ze komt uit een groot gezin met een zus, een broer en een broertje. Ze heeft best wel een goeie jeugd gehad. Voor de rest doet ze vaak gek en vindt zichzelf grappig. Ze praat vaak aann een stuk door en dan is het echt bijna onmogleijk om er tussen te komen. Voor de rest is ze dol op lezen, schrijven, toneel voetbal en haar vrienden en vriendinnen. Oja Madelief heeft soms ook nogal last van een agressieproblee waardoor als iemand haar boos maakt of iemand van wie ze houdt pijn doet ze die persoon da aanvliegt.

    Als je nog meer informatie nodig hebt of als het verhaal er is laat me het weten :3

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 18:58 ]

    Ik ben hier niet zo goed in, sorry.
    Maar wil je me waarschuwen als je begint?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 18:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rol: Vriendin Louis
    Volledige Naam: Jazz vos
    Bijnaam: Jazzie
    Geboortedatum: 23-09-1992
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):


    Karakter: Ze is wel verlegen als ze iemand niet kent, maar ken je haar goed, dan is ze net Louis Twee. Ze is gek, lief, maar heeft wel snel haar woordje klaar.
    Familie: Ze heeft alleen haar moeder
    Verleden: Haar ouders zijn gescheiden omdat haar vader haar sloeg
    Extra: Ze houd van Zingen, maar doet het alleen als niemand thuis is.
    Waarschuwen: graag

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:30 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Rol: Zus hoofdpersonage
    Naam: Kayleigh Hastings
    Bijnaam: Kaytie (spreek uit Keeisie)
    Geboortedatum: 21-04-1992
    Nationaliteit: Engels, en 1/8 Iers
    Uiterlijk:


    Kayleigh heeft lichtblond haar en groene ogen. Ze is 1.71 meter, even groot als Niall dus. Haar haren reiken tot net aan haar kont. Ze is een echt modepopje en draagt het liefst designerkleding.
    Innerlijk: Kayleigh is een sluw meisje dat zich niet snel gewonnen geeft. Ze weet andere te misleiden met haar acteerkunsten en is ook zeer hardnekkig. Soms kan ze wat bijdehand zijn. Ze houdt van uitgaan en komt nog wel eens vaker met net iets te veel op thuis. Wanneer ze dronken is praat ze aan een stuk door en valt ze vaak in herhaling. Ze is meesteres in manipuleren en delegeren.
    Verleden: Kayleigh heeft niet echt een heel bijzonder verleden. Ze heeft een keer te maken gehad met een verkeerd vriendje, een soort van loverboy. Door hem was ze twee maandenlang van huis weggelopen en bij hem ingetrokken, zonder dat iemand er wat vanaf wist. Ze moest voor hem werken om haar 'dank' terug te betalen. Een keer dwong hij haar zelfs tot seks met hem, waardoor ze zwanger raakte. Ze heeft abortus laten plegen en ze voelt zich hier nog steeds schuldig over. Niemand weet hier iets vanaf.
    Familie: Haar ouders wonen nog bij elkaar maar hebben de laatste tijd veel ruzie om kleine dingetjes, ook over haar. Ze irriteert zich hier mateloos aan en heeft soms nog wel eens een grote mond. Later heeft ze spijt omdat ze weet hoeveel pijn ze haar moeder zo bezorgt. Ook heeft ze nog een oudere broer van 22.
    Extra: Kayleigh zit onder paardrijden en speelt viool. Haar lievelingskleur is turquoise.
    Waarschuwen: Ja, bitte :3

    Zo goed? Als je wilt dat ik er meer doe mag je het gerust zeggen, ik doe het graag! + ik verveel me.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:15 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Heey ik zou graag de beste vriendin van de hoofdpersonage willen zijn ;D Enne zou ze misschien ook wat met Harry kunnen krijgen? Dat ze bijv fan is van One direction ofz.(=

    naam: Jamie Mcartney
    leeftijd: 16
    uiterlijk:


    bruin haar. bruine ogen. 1,70M.
    style: een beetje jongensachtig. Draagt vaak t-shirts/vesten met print erop.En all-stars.

    Innerlijk: Ze is een beetje verlegen bij jongens en mensen die ze niet goed kent. Maar als je haar eenmaal kent dan is ze lekker druk en gek. Je kan naar haar toe gaan met je problemen. Ze heeft alleen niet zoveel geduld..

    hobby's: zingen, dansen, pianospelen, kikboksen :D

    Hoop dat het wat is ;P


    Life is like a movie, Write your own ending

    Vriendin van zayn
    Naam: Kaily rosalie stars
    Karakter: Kails is een heel lief meisje, houd niet van drank, dus is nooit drongen, gebruikt geen drugs, en houd veel van zayn^^ Is goed gebekt en verdedigt altijd haar vrienden als ze lastig gevallen worden
    Uiterlijk: Kaily heeft lang bruin krullend haar, blauwe ogen en sproeten, zelf is ze het trotst op haar glimlach, ze is 1.75 en draagt altijd baseball vestjes
    Verleden: Haar ouders zijn toen ze nog klein was overreden door een zwarte bus, kaily heeft haar hele leven gezocht naar diegene die dat gedan heeft voor wraak. Maar toen ze erachter kwam, dat het haar eigen neef was heeft ze hem aangegeven en hij heeft levendslang gekregen, ze voelt zich er nog schuldig over en bezoekt hem altijd in de gevangenis. Zayn vind dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen, maar vind het wel lief dat ze zo om haar familie geeft.
    Extra: kaily zit op paardrijden, en doet donderdags altijd ninjutsu(zelfverdediging) om haar frustratie kwijt te raken
    is het zo goed, foto kan ik niet invoegen moet je als het kan maar zelf eentje zoeken (als het maar een knap meisje is ) XD


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    vriedin harry


    Volledige Naam:Amore Flower
    Bijnaam: Prinses
    Geboortedatum:15'12'1994
    Nationaliteit:amerikaan komt uit LA
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):


    Karakter: lief , onzeker , en luidster goed naar haar vrienden en staat voor ze klaar
    Familie:Moeder(lola),Vader (Paul)
    Verleden: amore is geboren in LA en daar op gegroeit is op 12 jaar verhuis naar engeland en daar woont nu nog steeds en heeft ze Harry onmoet
    Extra: ze heeft tatoe op haar pols van muziek nood
    Waarschuwen: niks

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:47 ]


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Rol: Vriendin Niall.
    Naam: Melany Rose Miller.
    Geboortedatum: 29-09-1993.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Melany is een erg drukke en gekke meid. Ze kan geen seconde stil zitten, giechelt als een klein meisje als ze dingen grappig vind en kan eten als een beest. Daarom past ze zo goed bij Niall. Maar als haar dierbaren een serieus gesprek met haar willen, kan dat net zo goed. Melany is super slim en wilt het liefst psycholoog worden later.
    Extra: Melany en Niall ontmoette elkaar voor het eerst toen ze allebei vijftien waren. Melany was op vakantie in Ierland met haar ouders en jongere zusje Desiré. Anderhalf jaar later ontmoette ze elkaar opnieuw in Londen, waar de vonk meteen oversloeg.

    Haha, ik hoop dat 'tie een beetje goed is (;


    "Hey, Macklemore! Can we go thrift shopping?"

    Ik doe maar niet, kan niet wachten tot hij af is. (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:00 ]


    Sometimes I just wanna be dead.

    Vriendin Louis:
    Foto: http://weheartit.com/entry/33306903
    Naam: Justine Leah Vilani
    Bijnaam: Lee
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief, cheeky, vind het leuk om mensen te verleiden, houd heel erg van eten en knuffelen, ze lijkt heel verlegen maar ze is eigenlijk heel vrolijk en spontaan.
    Likes: snoep,puppy's, chocolade, smoothies, Louis, Larry Stylinson, haar broer Zane Justin Vilani (hij is btw homo :3), skrillex, muziek (ze luistert er 24/7 naar, tekenen en anime
    Favo snoepje: lolly
    Favo woorden: omg, stfu,fuck
    Belangrijk om te weten: ze heeft in een kliniek gezeten omdat ze zelfmoord neigingen had en ze een raare gedachtengang heeft...
    Favo zin: get a life...or a cookie
    Huisdier: Yue (een husky pup) http://weheartit.com/entry/33191676


    Not everyone can buy superpowers

    Zou je me willen waarschuwen als je begint? =)


    “Things never happen the same way twice.”

    jokaloka schreef:
    Zou je me willen waarschuwen als je begint? =)

    Tuurlijk (:


    You're nothing without a dream.