• Oke, ik weet dat de helft van jullie dit absoluut niet boeiend gaat vinden maar ik ben zooooo blij met zijn tweet!
    Gisteren avond tweete JAckson Rathbone me. Je kan hem kennen van twilight maar dat wisten jullie vast al.

    Hij had even tijd voor vragen dus vroeg ik hem of hij eens naar België of Nederland zou komen, maar hij antwoorde niet dus stuurde ik:

    "Jay?! Please answer this, it would mean so much to me. Just something like: COOKIES! Please Jackson."

    Eerst kreeg ik geen antwoord dus wou ik het opgeven tot ik opeens zag dat ik een nieuwe tweet had, van hem!!

    Hij antwoordde: "something like cookies..."


    Ik weet dat niet veel is maar ik voel me zo... geen idee! Hyper en blij en een beetje gek... miscchien is het ook wel een beetje gek maar hij is mijn held en hij tweete mij!


    Oke... da wast zo'n beetje....
    ^^
    Hou van jullie!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik kijk ook voor dat en omdat ik nog steeds avatar (the last airbender) leuk vind ik was vroeger fan van de serie en nu vind ik het nog geniaal . vooral een door denk stukje die je als kleinere kind niet snapt *zoekt ff op youtube*


    Jua precies maar de serie was zo veel beter dan de film! Mhmmm; ma jua... En zuko is geen lekker ding in de film en in de serie wel... ookal is hij een tekenfilm figuur ^^ x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    BeSlytherin schreef:
    dit filmje bij ongeveer bij 2:00 het blijft geniaal :'D (voor de rest kan ik het niet vinden --'

    ja, das fout xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    ja, das fout xD
    als 11 jarige snapte ik er niets van en vorig jaar keek ik het weer en toen zat ik van: o.O


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    dit filmje bij ongeveer bij 2:00 het blijft geniaal :'D (voor de rest kan ik het niet vinden --'



    Da stuk is freakn geniaal! ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Is dat al wat je hebt gedaan ? ;P toen Demi my RT'de huilde ik x'D

    Hij is echt geweldig, ik wil hem ooit eens ontmoeten :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    omg dat is echt awesome<3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Oohh, super voor je!! :'DD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    BeSlytherin schreef:
    dit filmje bij ongeveer bij 2:00 het blijft geniaal :'D (voor de rest kan ik het niet vinden --'

    Die is echt fout:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Roodstrikje schreef:
    Haha, das echt een grappige tweet
    Maar wel leuk voor je


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    muhahah eindelijk andere Jackson fans gevonden >=] :P Ik en mijn beste vriendin zijn echt AJKSDHKAJSHD Fan.. gaan jullie ook naar 100 Monkeys in December?

    Dat is echt stoer!
    Iemand van de Paramore-hyve had al zijn Paramore dingen op de foto gezet, en die had Jeremy geretweet.


    Food.

    Haha, dat had ik dus met Porcelain Black.
    Ik zei zo van: @PorcelainBlack and @BAM__MARGERA should drink some whiskey together, since they both rock!
    Kreeg ik echt een Retweet met antwoord: WE HAVE!!! : D
    En nu een paar maanden later staan ze op foto's samen en een kijkt Bam echt van: Om nom nom, I wanna give a kiss on your cheek but I don't know if I should do it.
    And after that I wanna eat you :'D
    lol.
    Kijk maar:

    :'D
    -ZinloosIkWeetHet:'DD-


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Crushed schreef:
    Ik zit nooit op Twitter, maar echt leuk voor je! (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt