• Oke, ik weet dat de helft van jullie dit absoluut niet boeiend gaat vinden maar ik ben zooooo blij met zijn tweet!
    Gisteren avond tweete JAckson Rathbone me. Je kan hem kennen van twilight maar dat wisten jullie vast al.

    Hij had even tijd voor vragen dus vroeg ik hem of hij eens naar België of Nederland zou komen, maar hij antwoorde niet dus stuurde ik:

    "Jay?! Please answer this, it would mean so much to me. Just something like: COOKIES! Please Jackson."

    Eerst kreeg ik geen antwoord dus wou ik het opgeven tot ik opeens zag dat ik een nieuwe tweet had, van hem!!

    Hij antwoordde: "something like cookies..."


    Ik weet dat niet veel is maar ik voel me zo... geen idee! Hyper en blij en een beetje gek... miscchien is het ook wel een beetje gek maar hij is mijn held en hij tweete mij!


    Oke... da wast zo'n beetje....
    ^^
    Hou van jullie!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ik snap het gevoel, een geweldig gevoel.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Drone schreef:
    Leuk voor je ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je beseft niet hoe jaloers ik nu op je ben:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    Je beseft niet hoe jaloers ik nu op je ben:Y)


    :$ oooohhh dankje; ma het was denk ik puur geluk ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SylviaScenic schreef:
    Hij is echt geweldig, ik wil hem ooit eens ontmoeten :')



    oh ik ook hoor!
    Maar in december ga ik naar hun concert met de steun van mijn vriendin zodat ik niet flauwval ofzo ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Teenslipper schreef:
    muhahah eindelijk andere Jackson fans gevonden >=] :P Ik en mijn beste vriendin zijn echt AJKSDHKAJSHD Fan.. gaan jullie ook naar 100 Monkeys in December?


    Zeker weten! Dat kan je niet missen, toch? ^^
    Zie je daar dan x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    je weet het al, maar toch.. KELLAN LUTZ heeft mij SWEETHEART genoemd :p nananananana!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 15:10 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Emerge schreef:
    Dat is echt stoer!
    Iemand van de Paramore-hyve had al zijn Paramore dingen op de foto gezet, en die had Jeremy geretweet.



    Waw Jeremy?!? Da is zooo cool!
    Ik en mijn vriendin Lotte vechten altijd voor hem : ( zij wint altijd! x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Grizzly schreef:
    je weet het al, maar toch.. KELLAN LUTZ heeft mij SWEETHEART genoemd :p nananananana!


    Lauren!!! Zwijg!!! Het gaat hier om Jackson! ^^ Love you ze;
    maar anders geen fto's op facebook straks!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Insouciance schreef:
    Haha, dat had ik dus met Porcelain Black.
    Ik zei zo van: @PorcelainBlack and @BAM__MARGERA should drink some whiskey together, since they both rock!
    Kreeg ik echt een Retweet met antwoord: WE HAVE!!! : D
    En nu een paar maanden later staan ze op foto's samen en een kijkt Bam echt van: Om nom nom, I wanna give a kiss on your cheek but I don't know if I should do it.
    And after that I wanna eat you :'D
    lol.
    Kijk maar:

    :'D
    -ZinloosIkWeetHet:'DD-


    Nice!!!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Wat een droge tweet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Wat een droge tweet.


    Kweet :$ maar twas zo.... ken je da als u hoofd lijkt te tollen en u hart als een gek raast; wel zijn tweet deed da x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Oeeh dat is vetstoer. Stiekem ging ik ook gillen toen Ernie Halter mijn followbutton had ingedrukt


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    Oeeh dat is vetstoer. Stiekem ging ik ook gillen toen Ernie Halter mijn followbutton had ingedrukt



    Awww; dankje!
    Ookal heb ik geen idee wie dat is, dat is vast super leuk!
    Ik was ook hyper toen Alt & AJ ùe volgde ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    Zeker weten! Dat kan je niet missen, toch? ^^
    Zie je daar dan x


    jeej! Awesome, ik ben eigenlijk best jaloers op iedereen die getweet wordt door zijn held! Ik ben enkel getweet door Jochem van Only Seven Left :') Ik was er heel blij mee :'D