• Meestal heb ik genoeg inspiratie, voor te veel verhalen en kan ik het niet kwijt. Maar nu is er dus helemaal niks, nada, noppes.
    Hebben jullie misschien wat tips zodat ik mijn inspiratie terug kan krijgen? Want ik heb echt zin om weer te gaan schrijven.
    En hebben jullie ook wel eens van die periodes?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    ja ik heb soms ook van die periodes, beste oplossing, maak een topic om samen te schrijven, samen met iemand anders komt inspiratie vanzelf


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb nu dus precies hetzelfde ;L
    Ik heb wel een paar ideeen, maar daar ontbreekt nog zoveel aan >.<


    Me so good.

    op dit moment heb ik precies hetzelfde.
    Ik heb enorm zin om te schrijven, maar aangezien ik opeens al mijn fantasie en inspriatie kwijt ben, gaat dat wat lastig., (cat)
    meestal wacht ik gewoon tot er vanzelf weer wat boen komt, of ga ik oude verhalen lezen, waar dan soms zelf wel weer een nieuw idee uit komt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb het beide niet op dit moment.


    <3

    Sweden schreef:
    Ik heb nu dus precies hetzelfde ;L
    Ik heb wel een paar ideeen, maar daar ontbreekt nog zoveel aan >.<


    Ja, inderdaad dat heb ik ook. Ik heb dan een klein idee, maar dat is dan nog lang niet genoeg om iets mee te beginnen of zo.

    Ik probeer al dingen te doen als veel verhalen hier lezen en veel films te kijken enz. Maar het komt gewoon niet.

    Blij dat ik niet de enige ben met dit gevoel/probleem.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Dat heb ik nu ook een beetje xD Meestal helpt het om je gedachten te verzetten, dmv een ander verhaaltje, een serie, oude verhalen lezen, de rest van het verhaal waar je mee bezig bent lezen (zodat je er weer in zit).


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Duik in het verleden en beluister liedjes die je pakweg zo'n 5 jaar geleden goed vond. Maybe it will help?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.