• Lieve creatieve Q—ers,

          Voor mijn story ( Master of Disaster ) ben ik op zoek naar een mooie, bijpassende cover. Onder de spoiler heb ik een kleine synopsis geschreven. Het verhaal staat nu nog inactief, maar het is de bedoeling dat het binnenkort op Quizlet zal verschijnen.
          Ook zou ik het graag op wattpad willen publiceren, dus voel je vrij om de cover te signeren zoals je wilt.
          Verder ben ik absoluut niet veeleisend. Ik heb een bunch aan potentieel materiaal, maar je bent geheel vrij om zelf iets in elkaar te zetten. (De foto's hoeven ook absoluut niet allemaal gebruikt te worden)

    1, 2, 3, 4 (eventueel het gedeelte onder zijn ogen), 5, 6


          Remy is used to a life on the run, laying low and always blending into the crowd. The past, two years at the same college have been a bold move — and getting comfortable with a life that isn't really her own, has led her to lower her guard just a little too much.
          As danger catches up with her, Remy is forced to decide if she'll flee once more or risk it all and face the monsters she's been desperately hiding from.
          When everything seems aligned for fatal catastrophe, something unexpected happens and pulls Remy all the way down the rabbit hole — or, in her case, the devil's playground ; a realm where wicked powers slumber and creatures of nightmares rule.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2019 - 16:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb iets geprobeerd.
    De cover is wel erg donker, dus als je liever iets totaal anders wilt mag je dat gerust zeggen. Dan probeer ik een lichtere cover in dezelfde stijl te maken.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2019 - 12:02 ]


    The soul needs autumn.

    Ohhh die is echt heel pretty en dat donkere is precies wat ik zoek! Ik ben fan.
    Ik zou hem supergraag willen gebruiken. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Somhairle schreef:
    Ohhh die is echt heel pretty en dat donkere is precies wat ik zoek! Ik ben fan.
    Ik zou hem supergraag willen gebruiken. c:


    Oh yaay, ik ben echt zo blij dat je hem mooi vindt!
    Dit is de eerste cover die ik in maanden maak, dus ik was er een beetje zenuwachtig voor haha


    The soul needs autumn.

    Ik wil ook wel iets voor je proberen! (:


    Credendo Vides

    Ik vind het ook wel leuk iets te proberen als je dat wilt?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Alles is welkom. c:

    Het verhaal zal meerdere onderdelen hebben, dus ik zou het ook leuk vinden om voor elk part een andere cover te kunnen plaatsen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nou, ik heb wat geprobeerd vanavond en ben benieuwd of het wat is voor je :) Mocht je iets anders willen zien (kleur, lettertype of zonder dat bloed bijvoorbeeld), kan dat en dan wijzig ik het voor je.

    (ik heb ze overigens niet gesigneerd - simpelweg omdat ik het lelijk vind op de cover haha - maar mocht je ze willen gebruiken, wil ik graag wel dat je ergens (titelpagina, voorwoord of iets dergelijks) benoemd dat ik ze heb gemaakt)




    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik vind die eerste heel gaaf! Die wil ik ook zeker gaan gebruiken in verloop van het verhaal.
    Uiteraard zul je vernoemd worden als de maker. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sorry voor mijn late reactie! Photoshop en een bijna volle laptop zijn geen goede combinatie samen... (': Maar dit is wat ik op dit moment heb. Ben benieuwd wat je ervan vind en ik blijf er sowieso nog even aan sleutelen.


    Credendo Vides

    Oh wauw, die is ook al zo prachtig. Ook het lettertype is er zó passend bij en die schimmen op de achtergrond zijn echt wauw. Bijna alsof je in mijn hoofd hebt gekeken. c: Deze gaat ook aaaabsoluut gebruikt worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.