• - Ik zoek dus niks meer

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:48 ]

    Naam: June Assens.
    Rol: Vriendin van Prim
    Leeftijd: 15
    Woongebied: District 12
    Karakter: June is een vrolijke meid, ze staat positief in het leven, Ookal hebben ze het moeilijk. Ze heeft een fijne karakter, ze is erg lief en meelevend, ze luistert naar iedereen, en geeft goede adviesen, ze haat liegen en zegt altijd de waarheid, die soms ook hard aankomt, maar zo bedoelt ze het dan niet. Ze kan af en toe erg hyper zijn. Maar ze is echt een vrolijke meid. Als ze iemand echt niet mag, laat ze het wel merken.
    Ze kan bijna met iedereen overweg. Als ze je haar boos maakt, kan je maar beter oppassen, ze vergeeft iemand dan niet zo snel.
    Geschiendenis: June heeft haar moeder verloren, haar moeder werd erg ziek en overleed toen. Ze word soms gepest, maar ze trekt daar niets van aan.
    Haar vader werkt heel veel, June zorgt ook nog eens voor haar kleine broertje Lyam.
    Uiterlijk (Beschrijving en foto):


    June heeft lang krullend bruin haar, mooie heldere blauwe ogen, een lely blanke huid. Kers rode lippen, klein neusje. Slank gebouwt.
    Connectie met de Honger spelen (Winnaar, familie van): June kent haar verdere familie niet.. Ze is een goede vriendin van Prim.
    Voor de mensen uit Europa, reden voor vertrek naar Panem./


    What is youre favo scary movie?

    Naam: Liam Strycks
    Rol: Vriend van Prim en Butterfly
    Leeftijd: 17
    Woongebied: District 12 denk ik he?
    Karakter: Liam is een gesloten jongen, zijn mysterieuze karakter maakt hem aantrekkelijk bij verschillende meisjes. Hij vind het vervelend om over zijn verleden te praten. Hij heeft liever een paar écht goede vrienden dan veel kennisen. Liam is een slimme sportieve jongen maar blijft liever op de achtergrond. Hij is een harde werker maar heeft soms last van deperesieve gedachten. Het is niet zo dat hij zelfmoord wilt plegen maar Liam doet wel aan zelfverminking zoals je dat noemt. Het is niet zo dat hij dit elke dag doet maar 4 á 5 keer per maand zeker. Hij snijd dan met een klein mesje in zijn polsen. Hij maakt geen grote snedes maar houd het klein zodat het 'perongeluk' gebeurt kan zijn. Liam word niet snel verliefd en heeft zich voorgenomen om zich niet te binden aan een meisje. Hij gelooft niet meer in de liefde en dat liefde alles overwint. (dat mag je aanpassen als je wilt)
    Geschiendenis: Liam heeft geen broers of zussen, of eigenlijk.. Niet meer. Hij had een jonger zusje Eliane. Ze overleed in de winter door de koud en honger. Zijn moeder overleed dat zelfde jaar aan een klein ongeluk in de mijnen. Nu zorgt hij voor de kost samen met zijn vader. Van zijn vader Arthur mag hij niet in de mijn werken dus doet hij dat zelf. Liam werkt in de laag hij is zogezegt 'zaken'man. Hij helpt bij het verkopen van (i)legale spullen.
    Uiterlijk (Beschrijving en foto): Liam Payne

    Liam heeft bruin haar en bruine ogen. Hij heeft een licht gekleurde huid en is vrij lang ongeveer 1.87. Liam is goed getraint door het werken in de mijn (dat deed hij vroeger). Rond zijn neus heeft hij een paar kleine bijna onopvallende sproetjes die je alleen ziet als je extreem dichtbij staat.

    Connectie met de Honger spelen: Liam zijn vader heeft toen hij klein was mee gedaan aan de spelen.

    Meld je als je hem gebruikt?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:07 ]

    SofieSaade schreef:
    Naam: Liam Strycks
    Rol: Vriend van Prim en Butterfly
    Leeftijd: 17
    Woongebied: District 12 denk ik he?
    Karakter: Liam is een gesloten jongen, zijn mysterieuze karakter maakt hem aantrekkelijk bij verschillende meisjes. Hij vind het vervelend om over zijn verleden te praten. Hij heeft liever een paar écht goede vrienden dan veel kennisen. Liam is een slimme sportieve jongen maar blijft liever op de achtergrond. Hij is een harde werker maar heeft soms last van deperesieve gedachten. Het is niet zo dat hij zelfmoord wilt plegen maar Liam doet wel aan zelfverminking zoals je dat noemt. Het is niet zo dat hij dit elke dag doet maar 4 á 5 keer per maand zeker. Hij snijd dan met een klein mesje in zijn polsen. Hij maakt geen grote snedes maar houd het klein zodat het 'perongeluk' gebeurt kan zijn. Liam word niet snel verliefd en heeft zich voorgenomen om zich niet te binden aan een meisje. Hij gelooft niet meer in de liefde en dat liefde alles overwint.
    Geschiendenis: Liam zijn oudere broer Travis heeft ook mee gedaan aan de honger spelen een paar jaar voor hem maar overleefde het niet... Liam zijn vader overleed tijdens een vrij kleine brand in de mijnen. Hij heeft nu alleen nog zijn moeder die opsterven ligt. Ze kon/kan het verdriet niet meer aan en heeft van zich zelf al een erg slechte gezondheid.
    Uiterlijk (Beschrijving en foto): Liam Payne

    Liam heeft bruin haar en bruine ogen. Hij heeft een licht gekleurde huid en is vrij lang ongeveer 1.87. Liam is goed getraint door het werken in de mijn (dat deed hij vroeger). Rond zijn neus heeft hij een paar kleine bijna onopvallende sproetjes die je alleen ziet als je extreem dichtbij staat.

    Connectie met de Honger spelen: Liam won de honger spelen. Dit is een grote rede voor zijn deperesieve gedrag. Doordat hij gewonne heeft hoeft hij nu niet meer te werken in de mijnen.

    Meld je als je hem gebruikt?

    Ik wil wel, maar het is meer als 20 jaar geleden sinds de laatste Hongerspelen Katniss zat in de laatste Kwartskwelling.

    Mayci schreef:
    (...)
    Ik wil wel, maar het is meer als 20 jaar geleden sinds de laatste Hongerspelen Katniss zat in de laatste Kwartskwelling.


    Gosh shame on me.. Ik zal hem aanpassen ;)

    Mag hij de zoon van Finnick zijn?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 12:26 ]

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Gosh shame on me.. Ik zal hem aanpassen ;)

    Mag hij de zoon van Finnick zijn?

    Die is dood,

    Mayci schreef:
    (...)
    Die is dood,


    Weet ik maar zijn zoon niet dat staat in het boek. Hij en Annie hebben een kind.

    Ik maak wel een heel nieu persoon (A)

    Vul in:
    Naam:Angél Skykes (dat kwam me als eerste op :))
    Rol:een meisje uit Groot-Brittannië
    Leeftijd (12 t/m 17 voor een kind): 16 jaar en verjaard op 31-12
    Woongebied:Groot-Britannië
    Karakter (Uitgebreid):Angél is een meisje die altijd een rustig meisje volgens de meeste maar ze weten niet hoe ze van binnen is. Ze wilt altijd wel iets nieuws uitproberen. Ze is altijd opzoek wat er buiten haar land gebeurd. Op een dag landen een hovercraft voor haar huis. verbaasd loopt ze naar buiten en er komen vredebewakers uit de hovercraft. Ze vragen hoe ze heet en word daarna meegenomen samen met haar ouders en haar broer. Ze raak in paniek en gaat hysterisch bewegen en probeert te ontsnappen. ze word in een ijzer stoel gedrukt en vast gehouden en geven haar een spuit waardoor haar ader heel even blauw licht geeft en langzaam viel ze inslaap...
    Geschiendenis: Haar oma was onderzoekster en gingen een keer naar het weste reizen en kwam nooit meer terug. Angél ging er kapot van want ze is heel erg gehecht aan haar oma. Haar oma vertelde haar altijd dat er meer was dan alleen Europa. Ze vertelde haar ook dat er ook andere mensen bestaan met rare kleding en rare spelletjes. Angél dacht altijd dat het een sprookje is...
    Uiterlijk (Beschrijving en foto):


    Angél is een brunette met vel blauwe ogen ze is klein voor haar leeftijd. mensen kunnen haar wel 14 jaar noemen maar heeft een IQ van een 20 jarige.

    Connectie met de Honger spelen (Winnaar, familie van)
    Voor de mensen uit Europa, reden voor vertrek naar Panem:

    Angél's oma is hertrouwd met president Snow die nu dood is en haar oma stuurt de vredebewakers om haar familie op te halen naar het land Parem...

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:18 ]


    Feel it. Believe it. Dream it. Be it.

    Vul in:
    Naam: Julie Ann Mason
    Rol: Ze komt uit Italie
    Leeftijd: 16
    Woongebied: Bij Venetië
    Karakter: Julie probeert altijd optimistisch te blijven. Ze is meestal druk en heeft heel veel humor en geeft heel veel om haar jongere broertje Adam. Ze vind het raar dat ze aan haar vader's knat helemaal geen tantes of ooms heeft.
    Ze was altijd al nieuwsgierig naar Panem.
    Geschiendenis: Haar vader, Derrick, komt oorspronkelijk uit Panem maar is op zijn 20e met een groep vluchtelingen naar Europa gevaren. Hij wou niets meer met Panem te maken hebben en daar hoorde zijn familie achterlaten bij. dit alles gebeurde toen zij zusje Johanna de arena werd ik gestuurd. Op een dag kwam Julie erachter dat haar vader nog wel broers en zussen heeft. En dat ze allemaal in Panem wonen. Ze is woedend op haar vader en hij daardoor ook op haar. Als haar moeder zich ook al tegen haar keert is ze het zat en neemt ze haar broertje mee naar Panem.
    Uiterlijk:


    Julie heeft lang blond haar en fel blauwe ogen. Ze is 1 meter en 64 cm en lijkt het meest op haar vader en helemaal niet op haar moeder.
    Connectie met de Honger spelen: Ze is een nichtje van Johanna Mason
    Voor de mensen uit Europa, reden voor vertrek naar Panem: Ruzie met haar ouders en ze wil op zoek naar ze rest van haar Familie.


    Tears don't mean you're losing

    Naam: Adam Gino Mason
    Rol: Broertje van Julie
    Leeftijd: 12
    Woongebied: Venetië
    Karakter: Adam Lijkt op Karakter heel erg op zijn zus. Hij ziet het gevaar van dingen niet echt in en staat altijd open voor avontuur. Hij is alleen wel bang voor water sinds hij op zijn 6e bijna is verdronken. Ook hij is benieuwd naar het land aan de andere kant van de oceaan.
    Geschiendenis: Adam is al sinds hij de eerste foto van een arena in een schoolboek zag. Benieuwd naar Panem. Hij vraagt zich sterk af of hij neefjes en nichtjes heeft en verheugd zich erop om zijn tante en oma en opa te ontmoeten.
    Uiterlijk


    Adam heeft dezelfde kleur haar als zijn moeder en fel blauwe ogen als zijn zus
    Meestal draagt hij gewoon t-shirts en jeans
    Connectie met de Honger spelen: Neefje van Johanna Mason
    Voor de mensen uit Europa, reden voor vertrek naar Panem.
    Z'n zus neemt hem mee omdat hij er zelf om vraagt.


    Tears don't mean you're losing

    Mag ik reserveren een gezin uit Duitsland, Hamburg vul ik vanmiddag in.


    Mijn geheim is geheim