• The hangover
    [voetballer 1], [voetballer 2], [voetballer 3] en [voetballer 4] zijn vrienden. [Voetballer 1] gaat trouwen met de zus van [voetballer 2] namelijk [meisjesnaam]. 2 dagen voor het huwelijk gaan de 4 vrienden naar Las Vegas, voor een vrijgezellenparty, ofzo. Ze logeren in het 'Ceasar' hotel en huren de president suite, wat [voetballer 3] op zijn rekening krijgt, ongewenst eigenlijk. [Voetballer 3] heeft een relatie met [meisjesnaam] waar het eigenlijk niet zo goed tussen gaat, hij bluft overal over en kan niet eens tegen haar zeggen dat ze naar LA gaan. [voetballer 4] is wel gelukkig met zijn vrouw [meisjesnaam]. Van de eerste nacht op de 2de nacht geeft [voetballer 2] iedereen een Jagermeister, met een zogenaamde Estacy erin. Die Estacy blijkt niet te zijn wat ze denken. Het is een roofie, een 'rape drug'. De volgende dag worden [voetballer 2, 3 en 4] wakker in hun hotelkamer. Maar wat ze dan aantreffen is verbazingwekkend.
    Ze merken ook ze dat [voetballer 1] verdwenen is, en dat terwijl hij de volgende dag trouwen moet!
    Ze gaan op zoek, en krijgen te horen wát ze allemaal die nacht hebben uitgespookt.. En dat is niet niks.

    Jup, het is van de film The hangover

    Maar wat ik wil weten:
    Doen/niet doen
    Deze titel houden?
    Welke voetballers?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 15:43 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    The Hangover is een super leuke film :Y)

    Doen/niet doen
    Deze titel houden? Ja, het is toch het verhaal van de film x3
    Welke voetballers? Cesc Fabregas, Gerard Pique, Bojan Krkic en Sergio Ramos.
    Rollen? Mag ik Pique ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Deze klinkt leuk :3
    Doen dus.
    Ja doe maar.
    Casillas, Messi, Ramos en Alonso?
    Jep.

    Doen ;D
    Bojan, Piqué, Villa en Messi. Allemaal Barça (:
    Houden.
    Rollen? Als ik Cescy krijg. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen/niet doen
    Deze titel houden? Waarom niet
    Welke voetballers? Sowieso Frenando Torres en misschien ook David Villa
    Rollen? Jaaaaaaaaaaaaah... als jij het wilt tenminste:Y)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Doen!
    Bojan, David, Fernando en Xabi?
    Deze titel gewoon houden =D
    Rollen: Mag ik Bojan ?
    :9~


    Everything is worse without music.

    Dankú (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Doen, ik heb die film ook gezien en ik ben benieuwd wat je ervan maakt. Ik zou de titel gewoon houden, tenzij je een leukere weet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DOEN!!!!!!!!!

    Het idee, oke, maar wat heeft het voor nut om de voetballers erin te douwen? :Y)
    Maargoed, opzich is het wel leuk, ik zou het doen als ik jou was.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''