• Van mijn revalidatie!
    Ik heb al eens een topic aangemaakt met een heel verhaal erin dat ik ziek was (chronisch vermoeid) en ik zit nu daarvoor in een revalidatiecentrum.
    Na 9 weken huilen, lachen, keihard werken en vooruitgang zit het erop en mag ik naar huis.
    Ik voel me nu zoveel beter en wil dit kwijt. Ik ben van onderuit de put weer helemaal omhoog geklommen! Ik heb zo ontzettend veel geleerd hier en niet alleen voor mijn ziekte, maar eigenlijk gewoon voor mijn hele leven. Dus vandaag, vrijdag 15 juli 2011 is het een speciale dag. De eerste dag van een nieuw begin, anderhalf jaar na het begin van mijn ziekte.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 10:19 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    hopelijk heb je plezier;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Super! (yeah)

    Ik wens je een goede fijne start en dat het leven je toelacht (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oohh, hoe geweldig voor je! (yeah)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    DarkSavior schreef:
    Ik wens je een goede fijne start en dat het leven je toelacht (bloos)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Awesome, have fun


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DarkSavior schreef:
    Ik wens je een goede fijne start en dat het leven je toelacht (bloos)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 10:26 ]


    "I shut my eyes in order to see.'