• ja, er komt zoiets op dat er iets mis is met mijn contactpersonen ;s maar een ander e-mailadres werkt wel op mijn computer dus het ligt niet aan msn denk ik maar aan mijn e-mailadres, heeft hier iemand raad mee?


    Cowards die many times before their deaths.

    uhm, ik ga gewoon op ebuddy als msn niet werkt. ;x


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    uhm, ik ga gewoon op ebuddy als msn niet werkt. ;x


    maar dat vind ik zo irritant, ebuddy ;c


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    (...)

    maar dat vind ik zo irritant, ebuddy ;c

    ik ook, maarja. ;d


    - hoi ;D

    Bedoel je dat je contactpersonen niet in je lijst zijn opgenomen ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Bedoel je dat je contactpersonen niet in je lijst zijn opgenomen ofzo?


    géén idee, maar er is iets mis mee ;s


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    (...)

    géén idee, maar er is iets mis mee ;s

    Ik snap niet echt wat je bedoelt dan ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn hele e-mail adres doet het niet meer op deze computer ;x wel die van mijn broer enz. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    Mijn hele e-mail adres doet het niet meer op deze computer ;x wel die van mijn broer enz. ;x


    de mijne ook niet, alleen op ebuddy en ik kan ook mijn mails nog lezen, dus ik heb geen idee wat er mis mee is ;c


    Cowards die many times before their deaths.

    Fout 8E5E05F6: u kunt zich niet aanmelden bij Windows Live Messenger
    Als u zich niet kunt aanmelden bij Windows Live Messenger en u krijgt foutmelding 8E5E05F6, dan is er mogelijk iets mis met de map met Windows Live-contactpersonen op uw computer. U kunt dit probleem oplossen door de map van uw computer te verwijderen en u vervolgens opnieuw aan te melden bij Messenger.

    dit is mijn fout, ik heb al geprobeert om het te verwijderen die contactpersonen maar dat lukt niet..


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    Fout 8E5E05F6: u kunt zich niet aanmelden bij Windows Live Messenger
    Als u zich niet kunt aanmelden bij Windows Live Messenger en u krijgt foutmelding 8E5E05F6, dan is er mogelijk iets mis met de map met Windows Live-contactpersonen op uw computer. U kunt dit probleem oplossen door de map van uw computer te verwijderen en u vervolgens opnieuw aan te melden bij Messenger.

    dit is mijn fout, ik heb al geprobeert om het te verwijderen die contactpersonen maar dat lukt niet..

    http://messenger-supportnl.spaces.live.com/blog/cns!34344EABEA1DF3E2!584.entry je moet eens proberen of dat helpt. ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 16:27 ]

    Bumblebee schreef:
    (...)
    http://messenger-supportnl.spaces.live.com/blog/cns!34344EABEA1DF3E2!584.entry je moet eens proberen of dat helpt. ^^


    oké, effe proberen ;f


    Cowards die many times before their deaths.

    Misschien je pc heropstarten, dat helpt bij mij :Y)


    -

    Misschien als je dat hokje hebt aangekruisd 'wachtwoord onthouden' Dat je die dan even moet uitzetten, en dan je wachtwoord weer opnieuw intypen. Dat werkt bij mij soms wel. Weet niet of je mijn uitleg helemaal snapt? :'D

    Blondiepants schreef:
    Misschien je pc heropstarten, dat helpt bij mij :Y)


    nee, ik heb het al een hele week ofzo ;c


    Cowards die many times before their deaths.

    Fragile schreef:
    Misschien als je dat hokje hebt aangekruisd 'wachtwoord onthouden' Dat je die dan even moet uitzetten, en dan je wachtwoord weer opnieuw intypen. Dat werkt bij mij soms wel. Weet niet of je mijn uitleg helemaal snapt? :'D


    helpt niet, ik heb het die uitleg geprobeert van die tekst maar ik ben niet gemachtigd om dat te verwijderen ofzoiets ;x


    Cowards die many times before their deaths.