• Echt serieus steeds jongere kinderen worden steeds brutaler. Niet normaal. Ik rijd vandaag mijn straat uit op mijn fiets op weg naar een vriend, zegt een jongetje van ik schat 8 jaar tegen me: 'Heb je zin in seks?' Ik bedoel: 8! Zo'n jochie hoort daar nog niets van te weten.
    En 2 dagen terug ook al, ik rijd langs mijn oude basisschool zit een jochie van ik gok 10 op het hekje: He geil wijf, wil je m'n nummer. Zulke woorden hoort zo'n kind niet eens te kennen!
    Wat vinden jullie hier nou van dan? En hebben jullie hier ook wel 's ervaring mee gehad?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 17:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Comeau schreef:



    -out


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik begrijp je echt!
    Mijn babysitkindje van 5(!!) wilt mijn borsten zien en ze aanraken. --'

    DreamHead schreef:
    (...)

    Ik ben 11 heb al die dingen behalve de bb



    Toen ik 11 was had ik Diddl plaatjes (nerd)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik bleef een paar maanden geleden bij Gaby slapen. En haar moeder woont in een flat en ik bleef daarzo slapen. Dus wij in de avond nog naar het speeltuin terras (kan het niet beter uit leggen) is er zo'n kind van 8 en die roept opeens: 'Heei lekker ding.'
    Dus wij kei hard lachen.
    'Lekker kontjes!'
    Dus wij nog harder lachen.
    'Wil je met me? Dan duiken we vanavond nog het bed in.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou..dat heb ik al vaak meegemaakt. (':
    Laat ik het zo stellen: als je op jonge leeftijd nog maar een voet buiten durft te zetten in mijn dorp dat wordt je al meteen geconfronteerd met die dingen zoals seks en drugs.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als mijn neefje en nichtje ooit zulke taal uitslaan, dan word ik gek.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik vind het ook,het gaat er gwn helml slecht aan toe met al die kindn , niet alleen met hun taal zelfs
    zoals ze zitten nog maar net in de middelbare school en ze staan allemaal al te roken ;o
    & er was een meisje bij mij in de buurt laatst naar het ziekenhuis gevoerd met alcoholvergifting , dat kind was amper 13jaar , djeez ...

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 22:58 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    ik vind het ook,het gaat er gwn helml slecht aan toe met al die kindn , niet alleen met hun taal zelfs
    zoals ze zitten nog maar net in de middelbare school en ze staan allemaal al te roken ;o
    & er was een meisje bij mij in de buurt laatst naar het ziekenhuis gevoerd met alcoholvergifting , dat kind was amper 13jaar , djeez ...


    Wow, dat van die alcoholvergiftiging is echt heel erg. Maar ok echt, wij laatst een uitstapje met school (ik zit in de 2e). We mochten 2 uur gewoon in de stad ronlopen. Wat hadden een aantal kinders gedaan? Naar de coffeeshop, wiet en spacecake halen. Ze waren compleet stoned.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    Wow, dat van die alcoholvergiftiging is echt heel erg. Maar ok echt, wij laatst een uitstapje met school (ik zit in de 2e). We mochten 2 uur gewoon in de stad ronlopen. Wat hadden een aantal kinders gedaan? Naar de coffeeshop, wiet en spacecake halen. Ze waren compleet stoned.


    sirieus O_____O ?
    Bij ons word energy drank al afgepakt , laat staan dat we naar een coffeeshop kunnen gaan x_o


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    (...)

    sirieus O_____O ?
    Bij ons word energy drank al afgepakt , laat staan dat we naar een coffeeshop kunnen gaan x_o


    Er was die twee uur geen toezicht geweest. Dus in die tijd hebben ze het ook gedaan. Maar het is wel erg dat het niet is opgemerkt. Maar als ze dat gezien hadden, dan waren ze ook echt geschorst geweest.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Brooklyn schreef:
    ik vind het ook,het gaat er gwn helml slecht aan toe met al die kindn , niet alleen met hun taal zelfs
    zoals ze zitten nog maar net in de middelbare school en ze staan allemaal al te roken ;o
    & er was een meisje bij mij in de buurt laatst naar het ziekenhuis gevoerd met alcoholvergifting , dat kind was amper 13jaar , djeez ...


    Bij ons in het dorp: kind van 13 heeft comagezopen


    "Ignite, my love. Ignite."

    << Hé kutbitches, fack you! >> - die kleine rakker was 5


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Comeau schreef:
    (...)


    Toen ik 11 was had ik Diddl plaatjes (nerd)

    echt he. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik woon in the middle of nowhere, en mijn broertje van 9 scheld met alles wat ie maar kan bedenken O.o

    Hemel ja, mijn kleinste neefje zegt zo'n dingen tegen mij ! echt schandalig gewoon ! Op een keer, toen we familiefeest hadden, springt hij gewoon op me en begint van die vuilgeire dingen te zeggen waarvan je denkt: 'DIT MEEN JE NU TOCH NIET?!' nog geen 10 minuten later knijpt hij in de borsten van mijn 4-jaar oudere nicht !
    Waar gaat het toch naartoe, vraag ik me dan af..

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 11:07 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien