• nouja ik denk wel dat de meeste hier het ook hebben.
    dat, als je een boek leest, je eigenlijk de letters niet ziet.
    maar wat je leest echt als beelde voor je ziet.

    zo kan ik dus mensen helemaal aankleden als hun karakters worden beschreven en dan nog niet eens hun kledingstijl en uiterlijk. en sommige rituluelen in boeken zie ik ook helemaal voor me, alsof ik het als ik een film ziet, of gewoon een toeschouwer ben daar op die plaats en tijd. Het is gewoon zo bijzonder.. en leuk. want eigenlijk heb ik dan mijn eigen Privé Bioscoop waarvan alleen IK weet hoe de personages eruit zien.


    wie heeft dat ook?
    dus.. Apparte momenten dat je echt van de wereld was en dingen die om je heen gebeuren niet mee krijgt

    p.s ik moet wel melden dat mijn Fantasie te laatste tijd weer TE erg word:S het is een tijd lang rustig geweest, maar de laatste tijd zit ik weer heeeel erg in mezelf te praten en mijn eigen film ofzo te maken xD
    alleen ik kan het dan nooit opschrijven, alsof mijn hoofd het enige script is waar het verhaal mag staan, en dan niet hier op word of Q.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:27 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik heb dat ook altijd (:


    Where words fail, music speaks

    Destay schreef:
    ik heb dat ook altijd (:

    Ik ook, ik vergeet echt alles om me heen :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    (...)
    Ik ook, ik vergeet echt alles om me heen :)


    haha ja dat ik net net..
    opeens stond er eten voor mijn neus:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben echt belachelijk als ik lees.
    Ik imponeer emoties en bewegingen.
    neem nu : "Hij fronstte zijn wenkbrauwen"
    Dan kijk ik even op, frons, en lees weer verder.
    Of "Hij sloeg zijn armen voor zijn gezicht"
    Zelf dat doe ik dan na :'D


    Owl you need is love.

    heb ik ook:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MonkeyPie schreef:
    (...)

    haha ja dat ik net net..
    opeens stond er eten voor mijn neus:|

    Ik had dat met lezen op school. Ik had niet door dat we minstens 5 opdrachten al hadden nagekeken --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, ja ik heb echt precies hetzelfde. Dan is het ook heel erg raar om de film er bij te zien, omdat het dan niet is zoals jij het je hebt ingebeeld.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Haha, ja ik heb echt precies hetzelfde. Dan is het ook heel erg raar om de film er bij te zien, omdat het dan niet is zoals jij het je hebt ingebeeld.


    PRECIES vandaar dat ik de boeken dus ook ALTIJD leuker vind.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Haha, dat heb ik ook hoor. Daarom lees ik ook liever eerst de boeken en kijk ik daarna pas de film. Dan kan je nog zelf alles fantaseren en voor je zien, als je eerst de film hebt gekeken dan zie je alleen nog maar die beelden voor je. Maar je bent dus niet de enige :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik vergeet dan alles om me heen. Ik zat namelijk eens in de trein een boek te lezen en toen stapte iedereen er uit (eindstation) en kwam ik er pas later achter dat ik ook moest uitstappen :')


    As travars

    dat heb ik ook sinds dat ik het boek Tunnels heb gelezen, beste boek ooit:Y) en daarbij tel ik Harry Potter ook mee


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Destay schreef:
    ik heb dat ook altijd (:


    I´m nothing special.

    Uh, dat is zeg maar de bedoeling van een boek?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Uh, dat is zeg maar de bedoeling van een boek?


    neej hoor, want er zijn mensen (zoals mijn moeder en zusje) die er geen beeld bij hebben om het zo maar te zeggen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Created schreef:
    Haha, ja ik heb echt precies hetzelfde. Dan is het ook heel erg raar om de film er bij te zien, omdat het dan niet is zoals jij het je hebt ingebeeld.

    Daarom zijn de boeken altijd leuker! Bijvoorbeeld bij Harry Potter had ik het idee dat hij knap was. Keek ik de film, mijn hele beeld VERPEST


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.