• link (van rtl boulevard, ik ben nog een filmpje op youtube aan het zoeken).


    Wat vinden jullie hiervan?

    Zelf vind ik het gewoon puur toeval, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen (krul).

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:04 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Is dat geen oud nieuws?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat lady gaga liedjes jatte wist ik al (cat)

    Before schreef:
    Is dat geen oud nieuws?


    Ik ben er pas net achter gekomen, dus ik dacht dat het nog best wel nieuw was.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Ik ben er pas net achter gekomen, dus ik dacht dat het nog best wel nieuw was.

    Dit artikel is van juni. Het gaat erover


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Dit artikel is van juni. Het gaat erover


    O, dat wist ik niet ;$

    Als het dan zo oud is mag het topic wel gesloten worden.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Heel toevallig dat lady gaga een liedje steelt van een Nederlander (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    oke het begin srukje lijkt er op maar de rest echt totaal niet (krul)


    Shoganai i ne~

    Before schreef:
    Is dat geen oud nieuws?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Aguamenti schreef:
    Heel toevallig dat lady gaga een liedje steelt van een Nederlander (krul)

    Dat weet ik al lang : D
    Erg he, son of a bitch!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ze heeft ook al een liedje gestolen van TLC of in ieder geval een gedeelte ervan. Luister maar eens naar Waterfalls en Born this way, op een bepaald moment is het echt precies dezelfde melodie. Lady gaga heeft geen talent, dat wist ik al meteen. Haar eerste ballad moet nog geboren worden.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik weet het al lang.
    Toch vind ik dat lady gaga beter is dan De heideroosjes.
    Ze zouden beter blij zijn dat een wereldster als gaga naar hun muziek luisteren.Maar ze hebben wel gezegd dat ze het niet zo erg vonden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dices schreef:
    Ik weet het al lang.
    Toch vind ik dat lady gaga beter is dan De heideroosjes.
    Ze zouden beter blij zijn dat een wereldster als gaga naar hun muziek luisteren.Maar ze hebben wel gezegd dat ze het niet zo erg vonden.


    Come on, je kan niet zo even een liedje gewoon overnemen van een ander en daar vervolgens zelf geld aan verdienen. Ik snap niet dat ze haar daar niet voor aanklagen, dat wijf denkt ook overal mee weg te komen met haar gebrek aan originaliteit.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Come on, je kan niet zo even een liedje gewoon overnemen van een ander en daar vervolgens zelf geld aan verdienen. Ik snap niet dat ze haar daar niet voor aanklagen, dat wijf denkt ook overal mee weg te komen met haar gebrek aan originaliteit.

    Hier imago is dan nog gestolen van een overleden vriendin ook.


    Has no one told you she's not breathing?

    Elies94 schreef:
    Ze heeft ook al een liedje gestolen van TLC of in ieder geval een gedeelte ervan. Luister maar eens naar Waterfalls en Born this way, op een bepaald moment is het echt precies dezelfde melodie. Lady gaga heeft geen talent, dat wist ik al meteen. Haar eerste ballad moet nog geboren worden.


    Kijk, het is fout dat Lady Gaga gewoon dingen steelt van andere bands en artiesten. Maar ze heeft echt wel talent. Live is ze echt niet normaal goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.