• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:20 ]

    Ik ook. Volgens mij moet je als auteur wel tegen behoorlijk wat teleurgestelde lezers kunnen als je je boek een open einde geeft. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ook!! Zo irri!! Euh, ik moet dan altijd weten wat er gaat gebeuren!!

    MrsLovett schreef:
    Bij sommige boeken past een beetje een open einde wel. Maar een heel open einde vind ik ook niks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tamashi schreef:
    Me too :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Same!


    What's so bad about being different?

    Scotland schreef:
    Same!


    To infinity and beyond •

    Atmosphere schreef:
    Same.


    I´m nothing special.

    Astarte schreef:
    same here


    No guts no glory.

    Antichrist schreef:
    Same.

    Bij een serie kan ik dat begrijpen, een open einde. Dan haal ik gewoon het volgende deel zodra die er is.
    Maar bij een gewoon boek heb ik er ook echt zo'n hekel aan! Je wil weten hoe het afloopt, waarvoor heb je anders dat boek gekocht?


    “Love is a contradiction.”

    Antichrist schreef:
    Same.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik haat het niet, want soms kan je er dan zelf maar een einde van maken. Maar leuk vind ik het ook weer niet.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nim schreef:
    Hm, niet altijd. Dan kan je erop door fantaseren 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Fft, ja ik kan me er ook heel erg aan storen...

    Ik vind het juist vervelend als het boek een vervolg heeft... die nog niet uit is! Zit je met zo'n raar einde


    Today will be Girl's Day party with you~