• Heey allemaal
    Ik heb een prepaid telefoon van samsung alleen hij is nogal dood :(
    Van mijn ouders mag ik een nieuwe uitkiezen, metof zonder abo.
    Ik dacht, als ik bij Hi Deze: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sim-only-%8010,952-jaar/SIMOSO1.html?xart_id=DISO2D4 kaart koop, kan ik hem dan in elk mobieltje (iphone, samsung galaxy SII, Blackberry torch) dat ik maar wil kopen (simlockvrij) doen, en heb ik dan ook gwn internet onbeperkt voor de prijs die ik per maand betaal viir die simcard?

    Nog een vraagje :D Wat is het verschil tussen Wi-Fi en geen Wi-Fi maar wel gwn internet? zeg maar dat als je een samsung star qwerty haalt, die heeft geen wifi en je neemt een abo met gratis internet, is het dan slimmer om een mobieltje die wel Wi-Fi heeft te nemen, een waarom dan wel/niet?

    Reacties graag :D:D


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Ik zou alleen geen Samsung star querty nemen :'D
    En Wifi kan je niet mee op elke plek op ineternet.


    SLOAN.

    Wi-Fi betekent dat je op het draadloos netwerk thuis, of hotspots van McDonald's (etc. ) kan. Het is wel handig, want het kan goedkoper zijn als je een limiet op je internet hebt en het is handig voor in het buitenland.

    Da's tenminste wat ik denk dat het is als je Wi-Fi op je mobiel hebt. Maar dat heb je volgens mij altijd als je internet op je (smart)phone hebt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes