• zou iemand me kunnen helpen met een cover;

    Het gaat over Jasper eigenlijk meer zijn verleden. hij moest een vampier (meisje) doden, in opdracht van Maria, maar dat kon hij niet. Hij denkt daar na zo'n honderd jaar nog eens aan haar terug en vraagt zich af wat er van haar geworden is, de rest word uit de point of view van het meisje verteld, alleen het eerste stuk uit Jasper's point of view.

    hier gaat het over, de titel is Haunted by my past en ik zou er graag een foto van Jasper sowieso op willen, voor de rest misschien ook van dat meisje, voor de rest ben je vrij om er vanalles in te zetten


    Ex astris, sciencia

    -abo vergeten-


    Ex astris, sciencia

    Ik zal een poging voor je wagen (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ga even proberen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right


    Ik heb geprobeerd om er iets van te maken (': Zie maar of je hem gebruikt of niet. :3

    Hier de link

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:49 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.


    Link


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    voorlopig word het Alcatraz' cover. Wil er nog iemand proberen?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik wil ook proberen ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Deze:



    Of een iets andere kleur:



    (foto's zijn aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Deze:



    Of een iets andere kleur:



    (foto's zijn aanklikbaar)

    zou dat in een anderlettertype mogen? Een waarbij de hoofdletter er niet zo ver af staat?


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    zou dat in een anderlettertype mogen? Een waarbij de hoofdletter er niet zo ver af staat?

    Tuurlijk ;d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Deze goed?



    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Deze goed?



    ja!


    Ex astris, sciencia