• Dus omdat het bijna kerstmis is dacht ik; wellicht kunnen we gezellig kletsen over kerstcadeaus die we hebben gekocht voor onze naasten of wat we op ons eigen lijstje hebben gezet. Ik weet dat voor veel mensen kerst heel sober is, zeker dit jaar, maar ik vind cadeaus geven altijd zo leuk om te doen! En laten we eerlijk zijn, een tof cadeau krijgen is altijd leuk!

    Voor mijn broer en zijn vriendin heb ik dit jaar een grote krans gekocht voor buiten aan hun garage muur. Deze komt van de Cranenbroek en kosten €35. Daarnaast heb ik van 88woodtuinmeubels een super mooie handgemaakte borrelplank besteld van 80 cm lang voor nog geen €18.98 inclusief verzending!

    Voor mijn moeder heb ik dezelfde borrelplank besteld en een set van drie lichten van de Action voor €11.

    Daarnaast heb ik voor mijn vader een fles famous grouse gekocht bij de Gall&Gall voor €18.

    Andere ideeën die ik had:


    -Saboteur €6 (van amazon.de)
    -Koffiewarmer €20 (amazon)
    -Nationale bioscoop bon
    -Thermae Wellness gift card
    -Catan het snelle kaartspel €10 (amazon)
    -Airfryer
    -Games van allekyshop.com


    Ook neem ik deel aan een Secret Santa op Facebook waarvoor het budget 20 euro was:

    -Emma van Austen Jane €5,09 (amazon)
    -The Beautiful van Ahdieh, Renée €7,58 (amazon)
    -Kerstblik €0.95 (van de kringloopwinkel)
    -Theelepel €0.50 (van de kringloop winkel)
    -Zelfgemaakte pindarotsjes €0.98
    -Starwars Battlefront €1.82 (allkeyshop.com)
    -Etsy boekenleggers €4.00
    -Disney dvd's (gratis van marktplaats)
    Dingen die ik nog hand liggen die ik er bij heb gedaan:
    -Thee
    -Stickers
    -Bakvormpjes
    -Harry Potter boek
    -Harry Potter kettingen van Aliexpress
    -Etuitje
    -Truth or Dare van mijn vorige opleiding
    -Peel
    -Douchegel en Lotion van Rituals
    -Douchebal
    -Powerbank van mijn stage
    -Dumbledore sleutelhanger
    -Harry Potter notitieboekje


    Op mijn eigen lijstje staat:

    -Funkopop
    -Retro singer naaimachine
    -HyperX Pulsefire Surge €50 (amazon)
    -Catan het duel €20 (amazon)
    -The Rise of Kyoshi HC novel €18 (amazon)
    -Het boek Humans €20 (amazon)
    -The Witcher Boxed set deel €1-8 50 (Bol.com)
    -Midnight sun €12,50(amazon)
    -The red scrolls of magic €8,33 (amazon)
    -Snuisterijen zoals oude retro theekopjes, servies, etc


    Ik hoop jullie hiermee te hebben geïnspireerd! :3
    Nu is het jullie beurt! (blush)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2020 - 2:09 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een leuke cadeaus heb je gekocht, en wat een toffe dingen heb je op je eigen lijstje staan! Vooral die borrelplank ziet er goed uit. Zeker inspirerend nu ik zelf nog een aantal cadeautjes in huis moet halen (A)

    Voor de feestdagen ben ik dit jaar voor de verandering eens vroeg bijna klaar met cadeaus. Het is een flinke uitdaging vaak, omdat ik voor zowel mijn eigen als mijn schoonfamilie een kleinigheidje in huis haal. Ik zal ze daarom niet allemaal uitgebreid behandelen, maar enkel wat voorbeelden geven haha.

    Vaak probeer ik de cadeaus te linken aan passies of interesses van de personen van afgelopen jaar.
    - Zo heb ik voor mijn schoonmoeder een sterke knoflookpers en onderzetters voor pannen gehaald, omdat ze sinds corona helemaal into koken is.
    - Mijn schoonbroertje is geschiedenis gaan studeren, dus voor hem heb ik een boek gekocht dat verband houdt met de vakken die hij aankomende periode zal gaan volgen.
    - De vriendin van mijn andere schoonbroertje is sinds kort op kamers gaan wonen, dus voor haar heb ik een studenten kookboek gehaald en een ovenschaal met inhoud voor 1 à 2 personen.
    - Mijn zusje heeft sinds kort een nieuwe, creatieve hobby: het maken van eigen sieraden. Voor haar heb ik dan ook wat dingetjes gehaald die ze daarbij kan gebruiken.
    - Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag een Nespresso apparaat gekregen, maar hij had nog geen plek om zijn koffie cups te bewaren. Daarom heb ik een cup houder in de vorm van een cactus gehaald.

    Zelf heb ik een aantal boeken op mijn lijstje gezet, een warme deken, een bewaar pot voor koffie, espressokopjes en wat andere dingetjes voor mijn uitzet. _O_

    [ bericht aangepast op 4 dec 2020 - 10:30 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    Wat een leuke cadeaus heb je gekocht, en wat een toffe dingen heb je op je eigen lijstje staan! Vooral die borrelplank ziet er goed uit. Zeker inspirerend nu ik zelf nog een aantal cadeautjes in huis moet halen (A)

    Voor de feestdagen ben ik dit jaar voor de verandering eens vroeg bijna klaar met cadeaus. Het is een flinke uitdaging vaak, omdat ik voor zowel mijn eigen als mijn schoonfamilie een kleinigheidje in huis haal. Ik zal ze daarom niet allemaal uitgebreid behandelen, maar enkel wat voorbeelden geven haha.

    Vaak probeer ik de cadeaus te linken aan passies of interesses van de personen van afgelopen jaar.
    - Zo heb ik voor mijn schoonmoeder een sterke knoflookpers en onderzetters voor pannen gehaald, omdat ze sinds corona helemaal into koken is.
    - Mijn schoonbroertje is geschiedenis gaan studeren, dus voor hem heb ik een boek gekocht dat verband houdt met de vakken die hij aankomende periode zal gaan volgen.
    - De vriendin van mijn andere schoonbroertje is sinds kort op kamers gaan wonen, dus voor haar heb ik een studenten kookboek gehaald en een ovenschaal met inhoud voor 1 à 2 personen.
    - Mijn zusje heeft sinds kort een nieuwe, creatieve hobby: het maken van eigen sieraden. Voor haar heb ik dan ook wat dingetjes gehaald die ze daarbij kan gebruiken.
    - Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag een Nespresso apparaat gekregen, maar hij had nog geen plek om zijn koffie cups te bewaren. Daarom heb ik een cup houder in de vorm van een cactus gehaald.

    Zelf heb ik een aantal boeken op mijn lijstje gezet, een warme deken, een bewaar pot voor koffie, espressokopjes en wat andere dingetjes voor mijn uitzet. _O_


    Thanks! Ja ik houd echt van kerstmis, de uitgelegen kans om lekker wild te gaan met mensen leuke dingen geven en dingen te vragen die ik door het jaar heen heb gevonden zo op internet :3 En ja die borrelplanken zijn echt leuk! Aanraders, al zijn de verzendkosten nu door postnl dus omhoog gegooid, da's wel flink balen.

    Kan me voorstellen dat het wel uitdagend is als je voor nog meer mensen cadeaus moet halen, ik steek nu al veel tijd erin, laat staan als het voor dubbel zoveel mensen zou zijn. Maar het klinkt in ieder geval wel alsof je goed hebt nagedacht over de cadeaus, ze passen wel bij de ontvanger iig! :3
    Cactus houder <3 Klinkt super cute!

    Pfoe uitzet, het lijkt nog zo verweg voordat ik eindelijk mijn eigen plekje kan krijgen. Ik moest eigenlijk nog maar een half jaar studeren, maar door een uitgelopen stage is dat nu nog een jaar en 1,5 jaar in tijd door alle vakanties er tussen. Hoe ziet jouw uitzet lijst eruit? :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks! Ja ik houd echt van kerstmis, de uitgelegen kans om lekker wild te gaan met mensen leuke dingen geven en dingen te vragen die ik door het jaar heen heb gevonden zo op internet :3 En ja die borrelplanken zijn echt leuk! Aanraders, al zijn de verzendkosten nu door postnl dus omhoog gegooid, da's wel flink balen.

    Kan me voorstellen dat het wel uitdagend is als je voor nog meer mensen cadeaus moet halen, ik steek nu al veel tijd erin, laat staan als het voor dubbel zoveel mensen zou zijn. Maar het klinkt in ieder geval wel alsof je goed hebt nagedacht over de cadeaus, ze passen wel bij de ontvanger iig! :3
    Cactus houder <3 Klinkt super cute!

    Pfoe uitzet, het lijkt nog zo verweg voordat ik eindelijk mijn eigen plekje kan krijgen. Ik moest eigenlijk nog maar een half jaar studeren, maar door een uitgelopen stage is dat nu nog een jaar en 1,5 jaar in tijd door alle vakanties er tussen. Hoe ziet jouw uitzet lijst eruit? :'D


    Oef, 1.5 jaar klinkt inderdaad wel als een lange tijd! Maar dan heb je wel nog genoeg de tijd om je voor te bereiden natuurlijk (: Ik had al flink wat glazen en dingen als sierkussens en dekens in mijn collectie zitten. Op mijn lijst staan nu dingen als: een (goed) servies, wat hebbedingetjes (kaarsenhouders, vazen, leuke beeldjes, etc.), en wat minder ''leuke'' dingen waarbij je moet denken aan badlakens, keukendoeken, etc. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Mocht je tegen de tijd dat het voor jou belangrijk is de lijst willen ontvangen, je weet me te vinden (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Mijn Kerst wordt een beetje anders dit jaar.. Ik heb best impulsief en op het laatste moment besloten dat ik die bij mijn vader in Frankrijk ga vieren! Dus zal voor het eerst in jaren (of altijd?) zijn dat ik niet minstens één dag bij mijn moeder ben..
    Maar om de traditie van ieder jaar een kleinigheidje voor ze erin te houden, heb ik wel al voor iedereen wat gehaald! Niet zulke grote dingen hoor dit jaar (plotseling dubbele kosten van woning, vliegticket, dierenartskosten etc, dus weinig geld over xD), gewoon voor het leuke effect dat ze wat krijgen..

    - Voor mijn zusje een set ecoline brushpennen;
    - Voor mijn broer wat leuke, houten schaaltjes voor hapjes;
    - Voor mijn moeder een diamondpainting;
    - Voor mijn vader twee stripboeken;
    - Voor mijn vaders vriendin een boekje met veganistische recepten;
    - Voor de chihuahua van mijn zusje koekjes;
    - Voor de katten van mijn vaders vriendin speeltjes.

    En ik heb een minikestboom meegenomen om zelf mee te nemen naar mijn vader, want denk niet dat zij die hebben. xD

    Oh! En ik doe mee aan een christmasboxswap met school! Daar heb ik ook cadeautjes voor gescoord!
    - Een rood/zwart geblokte sjaal
    - Een notitieblok met vossen en konijnen en bomen
    - Hele leuke pennen

    En ik wil in Frankrijk nog wat halen voor mijn vriendinnen die tijdens mijn vakantie en de kerst op mijn hond passen, dus dat word dan een verlaat-kerst-cadeau. ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat ontzettend leuk!

    Voor kerst heb ik een borrelplank. Mijn collega doet sinds kort daarop foto's drukken met teksten branden.

    Verder doen wij geen kadootjes met kerst maar morgen suprise.

    Helaas moest ik dit jaar iemand sturen voor alle inkopen omdat ik op bed lig met corona. Normaal koop ik dan voor iedereen estras maar dit jaar niet.

    - thuis suprise had ik mama en kocht ik:
    Theedoeken
    Keuken handdoeken
    2 flessen badschuim

    -voor de scouting suprise
    Een glitter badeend
    Een rendier frame met lichtjes
    Een pingpong tafel set voor 1 persoon
    En een grote lollly met kleine lolly's.
    De doos word een badeend en gaat open na 9 opdrachten met de sleutel van het slot

    - voor de suprise van de ESTA staf
    Mokken
    Een kerststolp met huisje erin diy
    Geurkaarsjes.

    De kinderen krijgen morgen een setje om zelf een auto of vliegtuig met schroefjes te monteren en de staf heeft een pakketje met lekkers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een leuke cadeaus!
    Ik moet het dit jaar verspreid vieren (gescheiden ouders, en een beste vriendin die het ook met me wil vieren)
    Ik heb:

    - Een tegel met een lieve serenade (zowel voor mijn moeder als voor mijn vader)
    - Een kaarsenset van de action voor mijn stiefvader.
    - Geurstokjes en dag/nacht creme van Nivea voor mijn stiefmoeder
    - Gordelhoezen van Renault voor mijn beste vriendin (die wilde ze al een tijdje)
    - Een douchesetje (douchegel,bodylotion etc) van VanGils voor mijn zusje
    - Navelpiercing en tongpiercing voor mijn zusje
    - Een doucheset van Amando voor het vriendje van mijn zusje
    - En als laatste een scheurkalender met recepten, en een puzzelboek voor mijn vader

    Zelf wist ik niet zo goed wat ik op mijn lijstje moest zetten omdat ik pas jarig ben geweest, en ook nog een afscheidscadeau van werk krijg.
    Daar moest ik ook een lijstje voor maken. En dan heb ik nog 2 paar ouders, een zusje en een beste vriendin die wat voor me willen kopen.
    Dus ik ben benieuwd wat ik ga krijgen van iedereen.
    Ik vroeg wel om bijvoorbeeld een doucheset omdat ik daar nooit teveel van kan hebben. Ik hou van showergel en bodylotion dus kom maar door, haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Oef, 1.5 jaar klinkt inderdaad wel als een lange tijd! Maar dan heb je wel nog genoeg de tijd om je voor te bereiden natuurlijk (: Ik had al flink wat glazen en dingen als sierkussens en dekens in mijn collectie zitten. Op mijn lijst staan nu dingen als: een (goed) servies, wat hebbedingetjes (kaarsenhouders, vazen, leuke beeldjes, etc.), en wat minder ''leuke'' dingen waarbij je moet denken aan badlakens, keukendoeken, etc. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Mocht je tegen de tijd dat het voor jou belangrijk is de lijst willen ontvangen, je weet me te vinden (:


    Will do thanks! <3
    Ja je moet met op jezelf gaan echt belachelijk veel 'nutelloze' dingen kopen volgens mij, vreselijk :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Adamantium schreef:
    Mijn Kerst wordt een beetje anders dit jaar.. Ik heb best impulsief en op het laatste moment besloten dat ik die bij mijn vader in Frankrijk ga vieren! Dus zal voor het eerst in jaren (of altijd?) zijn dat ik niet minstens één dag bij mijn moeder ben..
    Maar om de traditie van ieder jaar een kleinigheidje voor ze erin te houden, heb ik wel al voor iedereen wat gehaald! Niet zulke grote dingen hoor dit jaar (plotseling dubbele kosten van woning, vliegticket, dierenartskosten etc, dus weinig geld over xD), gewoon voor het leuke effect dat ze wat krijgen..

    - Voor mijn zusje een set ecoline brushpennen;
    - Voor mijn broer wat leuke, houten schaaltjes voor hapjes;
    - Voor mijn moeder een diamondpainting;
    - Voor mijn vader twee stripboeken;
    - Voor mijn vaders vriendin een boekje met veganistische recepten;
    - Voor de chihuahua van mijn zusje koekjes;
    - Voor de katten van mijn vaders vriendin speeltjes.

    En ik heb een minikestboom meegenomen om zelf mee te nemen naar mijn vader, want denk niet dat zij die hebben. xD

    Oh! En ik doe mee aan een christmasboxswap met school! Daar heb ik ook cadeautjes voor gescoord!
    - Een rood/zwart geblokte sjaal
    - Een notitieblok met vossen en konijnen en bomen
    - Hele leuke pennen

    En ik wil in Frankrijk nog wat halen voor mijn vriendinnen die tijdens mijn vakantie en de kerst op mijn hond passen, dus dat word dan een verlaat-kerst-cadeau. ;D


    Oh wauw! Nog een plekje over in je bagage? :Y)
    Ja dubbele fun, dubbele kosten, zo gaat dat :')

    Oh jezus een mini kerstboom mee in de bagage, voor hoe lang plan je te gaan precies haha?!

    Klinkt in ieder geval alsof de cadeau jacht weer geslaagd is!


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Wat ontzettend leuk!

    Voor kerst heb ik een borrelplank. Mijn collega doet sinds kort daarop foto's drukken met teksten branden.

    Verder doen wij geen kadootjes met kerst maar morgen suprise.

    Helaas moest ik dit jaar iemand sturen voor alle inkopen omdat ik op bed lig met corona. Normaal koop ik dan voor iedereen estras maar dit jaar niet.

    - thuis suprise had ik mama en kocht ik:
    Theedoeken
    Keuken handdoeken
    2 flessen badschuim

    -voor de scouting suprise
    Een glitter badeend
    Een rendier frame met lichtjes
    Een pingpong tafel set voor 1 persoon
    En een grote lollly met kleine lolly's.
    De doos word een badeend en gaat open na 9 opdrachten met de sleutel van het slot

    - voor de suprise van de ESTA staf
    Mokken
    Een kerststolp met huisje erin diy
    Geurkaarsjes.

    De kinderen krijgen morgen een setje om zelf een auto of vliegtuig met schroefjes te monteren en de staf heeft een pakketje met lekkers


    Oh super tof! Lijkt me leuk om dat soort dingen ook te doen, maar mijn motorische skills laten me vaak in de steek, helaas :'D
    Surprise is trouwens ook altijd leuk, ik wil volgend jaar wel graag een dobbel spel doen voor sinterklaas oid (:

    Wel jammer dat je niet zelf de inkopen kunt doen, vaak vermoeiend maar ook zo leuk om te doen!

    Ik zou die scouting surprise zo overnemen, super tof!<3 Ö


    You were born original, don't die as a copy.

    Girlicious schreef:
    Wat een leuke cadeaus!
    Ik moet het dit jaar verspreid vieren (gescheiden ouders, en een beste vriendin die het ook met me wil vieren)
    Ik heb:

    - Een tegel met een lieve serenade (zowel voor mijn moeder als voor mijn vader)
    - Een kaarsenset van de action voor mijn stiefvader.
    - Geurstokjes en dag/nacht creme van Nivea voor mijn stiefmoeder
    - Gordelhoezen van Renault voor mijn beste vriendin (die wilde ze al een tijdje)
    - Een douchesetje (douchegel,bodylotion etc) van VanGils voor mijn zusje
    - Navelpiercing en tongpiercing voor mijn zusje
    - Een doucheset van Amando voor het vriendje van mijn zusje
    - En als laatste een scheurkalender met recepten, en een puzzelboek voor mijn vader

    Zelf wist ik niet zo goed wat ik op mijn lijstje moest zetten omdat ik pas jarig ben geweest, en ook nog een afscheidscadeau van werk krijg.
    Daar moest ik ook een lijstje voor maken. En dan heb ik nog 2 paar ouders, een zusje en een beste vriendin die wat voor me willen kopen.
    Dus ik ben benieuwd wat ik ga krijgen van iedereen.
    Ik vroeg wel om bijvoorbeeld een doucheset omdat ik daar nooit teveel van kan hebben. Ik hou van showergel en bodylotion dus kom maar door, haha


    Nawhe, wel drie keer kerstmis! Ook leuk :3 Alhoewel de reden waarom niet altijd even tof is natuurlijk.
    Ik vind het echt tof om de verschillende cadeaus voorbij te zien komen, verteld toch wat over de krijger en de gever (:
    Oh ja dat is herkenbaar! Ik ben altijd zoveel beter in dingen bedenken voor anderen dan voor mezelf, vooral omdat ik dit jaar flink gewerkt heb in de zomer en het meeste wat ik wilde hebben zelf al gekocht heb. :')
    Ik heb zelf juist veeeeel te veel douchegel altijd dus dat vraag ik juist of ze dat NIET willen geven meestal.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij doen dit jaar voor het eerst Kerst ipv Sinterklaas.
    Voor iedereen een klein kado en voor 1 iemand(dmv lootjes) een groot kado. Wat jammer is aangezien ik al kado’s had voor iedereen. Dit heb ik tot nu toe
    -Friends Monopoly voor mana
    -Gevuld fotoboek voor zus
    -Boek met 2 zelfgehaakte knuffels voor mijn babyneefje
    -star wars mondkapjes voor mijn zwagers
    -Efteling broodtrommel voor broer
    En verder weet ik even niet meer wat ik heb haha.
    Op kerstavond halen wij ons nieuwe pupje op dus dat is ook een beetje een kerstkadootje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh super tof! Lijkt me leuk om dat soort dingen ook te doen, maar mijn motorische skills laten me vaak in de steek, helaas :'D
    Surprise is trouwens ook altijd leuk, ik wil volgend jaar wel graag een dobbel spel doen voor sinterklaas oid (:

    Wel jammer dat je niet zelf de inkopen kunt doen, vaak vermoeiend maar ook zo leuk om te doen!

    Ik zou die scouting surprise zo overnemen, super tof!<3 Ö



    Het is onwijs tof. Qua skills , de mijne konden dit jaar niet van pas komen al heb ik de vierkante doos met slot omgetoverd tot vierkante badeend XD. Lang leve geel papier en een ballon als hoofd. De andere suprise is een ingepakte doos met slot en een soort escape room voor het cadeau. De een heeft een puzzeltocht waarbij hij kennis van alle aanwezigen moet gebruiken de ander is simpeler vanwege het kleine groepje met wat gekke opdrachten.

    Wij doen op scouting meestal met pimpampet. Degene die het cadeau ontving verzint iets 'bv. een film' en dan draai je. Degene met goed antwoord mag een cadeau pakken voor een ander. Altijd chaos gezien we met minstens tien fanatieke mensen zijn. Dobbel spel is ook erg leuk =)

    Ik vind het inderdaad jammer maar gelukkig kon ik online thuis al alles uitzoeken ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan