• Ik ga een nieuwe gsm kopen want de het touchscreen van degene die ik nu heb is echt verschrikkelijk slecht. Dus ik vroeg me af of jullie goede gsm's weten. Ik wil zo'n uitschuif gsm (zoals bij de LG ks360) of zo van die toetsenborden zoals bij de samsung star text. Maar in ieder geval al geen touchscreen meer. Dus weten jullie nog goede gsm's?

    Oh, en ik heb het niet zo meer op LG, ik heb daar al te veel slechte ervaringen mee gehad.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:53 ]


    Ex astris, sciencia

    LG GW300? (: geen touchscreen, volledig qwerty-toetsenbord, niet te duur.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:51 ]


    Destroy what destroys you.

    EDIT:
    Oh, en ik heb het niet zo meer op LG, ik heb daar al te veel slechte ervaringen mee gehad.


    Ex astris, sciencia

    OHMYJOSH schreef:
    LG GW300? (: geen touchscreen, volledig qwerty-toetsenbord, niet te duur.


    Is het een goede? Ik heb het vertrouwen een beetje verloren in LG


    Ex astris, sciencia

    -abbo vergeten of de mails komen gewoon niet door-


    Ex astris, sciencia

    Nee dat is echt een kut telefoon :'D Het enige is dat het geluid het goed doet en lekker hard gaat.


    Rainbows on my staircase ~

    Een Blackberry of zo iets (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Hmmm, ik krijg zelf een Galaxy S, maar dat is touchscreen en dus niets voor jou..
    Ik heb nu een BlackBerry en ik raad ze af :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet niet, mijn broer heeft een samsung galaxy s, zo'n ding is wel mooi. Eigenlijk zou ik sowieso een met android nemen. Of je moet een iphone nemen, maar die zijn meestal toch wel wat duurder en dan moet je echt alles van apple enzo.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Voiceless schreef:
    Hmmm, ik krijg zelf een Galaxy S, maar dat is touchscreen en dus niets voor jou..
    Ik heb nu een BlackBerry en ik raad ze af :'D.


    Waarom??


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Ik heb een Nokia c3:



    Hij is niet heel duur en hij bevalt me heel erg goed :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb een Nokia n96


    Ik gebruik het meer voor films, muziek. Maar hij bevalt me goed (:


    Only those who listen can hear

    MustacheWolf schreef:
    (...)

    Waarom??


    Mijne crasht constant, valt soms uit en wil dan een paar uur/dagen niet meer aan, loopt constant vast.. Zo'n spijt van dat rotding. Ik heb 'm net twee maanden, maar ik krijg mobiel abo en daar zit godzijdank een Samsung Galaxy S bij _O_

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:39 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Is de Samsung chat 335 een goede GSM? En van de c3 had ik net gehoord dat die aan de slechtere kant was?


    Ex astris, sciencia

    Koop alvast niet van die hele goedkope mobieltjes... Die zijn altijd minder goed enzo. Ik zelf heb geenevaing met LG's. De BB; Als je een Curve wil zou ik hem niet halen, die zijn namelijk niet erg goed en soms spacet hij echt. -Wij hebben er eentje thuis-
    Maar Bold vind ik echt mooi

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:43 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Koop alvast niet van die hele goedkope mobieltjes... Die zijn altijd minder goed enzo. Ik zelf heb geenevaing met LG's. De BB; Als je een Curve wil zou ik hem niet halen, die zijn namelijk niet erg goed en soms spacet hij echt. -Wij hebben er eentje thuis-
    Maar Bold vind ik echt mooi


    Ik heb een blackberry curve en ik heb der gelukkig geen problemen mee, maar dat is minder voor je :S

    Ehmm samsung chat ofzo iets..


    What is youre favo scary movie?