• Damn. Ik zit een tijdje niet echt meer op Q. En nou kom ik weer eens een keertje kijken, loopt iedereen schaamteloos te bitchen op mensen die niks hebben misdaan. En nog erger dan eerst. What's up people, heeft de puberteit toegeslagen bij de nieuwe generatie Q-ers ofzo?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je bent er net weer en opent nu al een zeurtopic. Goede eerste indruk ;D


    To infinity and beyond •

    Voorbeeld? If not; your argument is invaliddd.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha. Kan best een goede reden zijn x'D
    Maar wat mensen allemaal tegen elkaar uitkramen... Ik snap dat eigenlijk nooit zo goed. Het is internet, waarom zou je je er wat van aantrekken als je die personen niet eens hoeft te zien?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat viel mij ookal op ja. Ben ik er een tijd niet zijn er allemaal nieuwe mensen die denken dat ze non-stop kunnen gaan zeiken op alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Barbiedoll schreef:
    Je bent er net weer en opent nu al een zeurtopic. Goede eerste indruk ;D

    Schat mijn indrukken hier boeien me geen reet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Grint schreef:
    Voorbeeld? If not; your argument is invaliddd.

    Topic van Deep.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    er zijn hier gewoon mensen die soms te ver gaan met hun 'meninguiting', dat vind ik ervan (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Topic van Deep.

    Your argument is valid. Ook al is dat topic wel een klotevoorbeeld :')


    Hope goes lost but never dies.

    Grint schreef:
    (...)
    Your argument is valid. Ook al is dat topic wel een klotevoorbeeld :')

    Mission accomplished. Waarom?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Topic van Deep.

    Dat valt ook wel weer mee?
    Discussies bestaan nou eenmaal.

    Celestial schreef:
    (...)
    Dat valt ook wel weer mee?
    Discussies bestaan nou eenmaal.

    Klopt. Maar iemand die het leuk vindt om te melden dat ze veranderd is en vervolgens wordt afgezeken omdat ze bepaalde kleding draagt en in een bepaalde houding staat op de foto? Can't go lower. Al staat ze ondersteboven dubbelgevouwen en met een vuilniszak aan op de foto, als zij daar gelukkig van wordt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kom op, het waren alleen maar meningen, plus het was gewoon waar. En om nou 1 topic als voorbeeld te geven is nou ook een beetje overdreven, verder is er helemaal niks aan de hand, behalve dat je hiermee nog eens zelf een discussie/ruzie kan uitlokken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Kom op, het waren alleen maar meningen, plus het was gewoon waar. En om nou 1 topic als voorbeeld te geven is nou ook een beetje overdreven, verder is er helemaal niks aan de hand, behalve dat je hiermee nog eens zelf een discussie/ruzie kan uitlokken.

    Het was misschien een mening, maar voor dat meisje kan t best wel kwetsend overkomen, want het was nou niet bepaald aardig verwoord en t ging niet om de foto's maar om hoe ze eruit zag, haar haar, gezicht en kleding. Niet om welk hoofd ze trok op de foto en in welke houding ze stond, right!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Raveleijn schreef:
    Kom op, het waren alleen maar meningen, plus het was gewoon waar. En om nou 1 topic als voorbeeld te geven is nou ook een beetje overdreven, verder is er helemaal niks aan de hand, behalve dat je hiermee nog eens zelf een discussie/ruzie kan uitlokken.

    Meningen kan je soms ook beter voor je houden. Ze vroeg om een voorbeeld, ik geef een voorbeeld. Denk verder zelf maar na als je meer voorbeelden wilt. Ik vind dat er wel iets aan de hand is, namelijk dat het niveau en de sfeer op Q steeds lager worden, wat mede komt door prikkelbare pubers die vinden dat hun mening altijd gehoord moet worden, ook al beledigen ze een ander.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Mission accomplished. Waarom?

    Omdat mensen op Q de laatste tijd volgens mij nogal een hekel aan duckfaces hebben en dat topic is daar een goed voorbeeld van.


    Hope goes lost but never dies.