• Volgende week ga ik naar harry potter 7.2. Nu ben ik boek 6 aan het lezen.
    Wat zal iik doen; proberen boek 7 uit te lezen voor ik naar de film ga, of wachten met boek 7 tot ik de film heb gezien?

    eerst het boek lezen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sowieso eerst het boek lezen, alle vragen worden dan meer uitgelegd.
    Zoals met Grindelwald, Perkamentus-Familie, het verhaal van Sneep etc.
    Dan snap je de film ook beter en dan weet je ook meer waarom iets is. Toen ik de boeken nog niet had gelezen zat ik altijd nog met vragen nadat een film was afgelopen, na het boek gelezen te hebben niet meer


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Ik vond het boek veel mooier dan de film, dus ik zou eerst het boek lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou eerst de film kijken, als je het boek eerst leest dan valt de film zo tegen, want in de film worden altijd stukjes weggelaten

    ik zeg eerst het boek lezen
    dan snap je ook alles beter


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind dat als je eerst de film kijkt en daarna het boek leest, dat je mond openvalt van verbazing. Bijna alles is anders of veranderd in de films (van Harry Potter). Ze hebben wel de hoofdelementen er in gehouden, maar toch.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb geen enkele boek gelezen, maar wel de films gezien (buiten de orde van de fenix denk ik)

    eerst boek zou ik doen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb eerst het boek gelezen en daarna de film..
    en dat zou ik als ik jou was ook doen.


    Je moet worden wie je bent.

    Immagine schreef:
    Ik heb eerst het boek gelezen


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eerst het boek lezen is leuker, vind ik ;D maar ik weet niet of je dat redt, omdat boek 7 redelijk dik is.


    Destroy what destroys you.

    Eerst boek, sws.


    Has no one told you she's not breathing?

    Book (:


    And in that moment, we were infinite.

    7 is het enigste boek dat ik voor de film las, en dat vond ik veel beter dan het boek ná de film lezen ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    JERKEN schreef:
    Eerst de film kijken.