• ik mis tokio hotel eigenlijk wel heel erg! als ik soms topics lees waarin staat dat ze boos op ze zijn denk ik 'ja dat ben ik ook' maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo boos ik mis tokio hotel gewoon zo ontzettend! vroeger hoorde je echt heel veel van ze maar nu echt bijna niks meer! en ik vind het ook niet leuk dat ze steeds zeggen dat er een wereldtour komt maar dat komt dan niet!
    oke ik wil hier geen depressieve topic over maken maar ik wou gewoon even m'n hart luchten en hopen dat ik niet de enige ben die ze doodmist!!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 15:40 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Tja, ik mis ze ergens ook wel. Maar de laatste maanden luisterde ik toch ook niet meer naar hen. Het is precies of ze van de aardbol verdwenen zijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    Tja, ik mis ze ergens ook wel. Maar de laatste maanden luisterde ik toch ook niet meer naar hen. Het is precies of ze van de aardbol verdwenen zijn.


    ja precies dat laatste end aarom snap ik ook wel dat sommige mensen boos op ze zijn!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)

    ja precies dat laatste end aarom snap ik ook wel dat sommige mensen boos op ze zijn!

    Ik ben niet boos op ze, gewoon... meer teleurgesteld. Dan kwàmen ze terug, laten ze hun fans weeral in de steek.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik mis ze ook, ergens. Maar het werd tijd dat ik hen achter me liet, en daar is het feit dat je bijna niets meer van hen hoort goed voor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik mis ze niet, maar dat kan aan mij liggen. Je hoort minder van hen, ja dat is waar, maar ergens weet ik dat ze terug komen, dat ze een nieuw album gaan uitbrengen, dat ze meer aanwezig gaan zijn, snap je. Ach,, ik hou hoop en laat die niet zo snel vallen.


    Ex astris, sciencia

    Feedback schreef:
    Tja, ik mis ze ergens ook wel. Maar de laatste maanden luisterde ik toch ook niet meer naar hen. Het is precies of ze van de aardbol verdwenen zijn.


    heb zelfs al mijn posters van mijn muren gehaald, buiten nog eentje dat overeind hangt. Sinds ze in LA wonen, lijkt het alsof ze zoiets hebben van 'Europa kan ontploffen' ofzo


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Nopes. Not really. Ik begrijp het wel dat jullie het jammer vinden, ik zou het ook jammer vinden als mijn favo band minder van zich liet horen. Maar begrijp wel dat het meeral om geld gaat hé, ze willen gewoon geliefd worden, waar ook op de wereld (:

    Ik mis ze ook hoor, natuurlijk vind ik het jammer dat ik er zo weinig van hoor, maar eigenlijk begrijp ik hun best wel. Ik ben een fan die zegt van "Bah Amerika, kom terug naar ons," ik ben gewoon blij dat ze overal bekend zijn, en dat ze overal fans hebben. ik ben blij, omdat dat hun blij maakt. Al zal ik wel zo blij zijn als de nieuwe tour in europa er is ;)


    I changed.

    Amarth schreef:
    Ik mis ze niet, maar dat kan aan mij liggen. Je hoort minder van hen, ja dat is waar, maar ergens weet ik dat ze terug komen, dat ze een nieuw album gaan uitbrengen, dat ze meer aanwezig gaan zijn, snap je. Ach,, ik hou hoop en laat die niet zo snel vallen.


    Amen!


    I changed.

    AGREE!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik vindt het ook jammer, het is een geweldige band, echt zonde dat hij vergeten rraakt :c

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 18:20 ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Drarry schreef:
    Ik mis ze ook, ergens. Maar het werd tijd dat ik hen achter me liet, en daar is het feit dat je bijna niets meer van hen hoort goed voor.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ja.. ik denk dat ik daarom geen fan meer ben. niet omdat ik ze haat neej ik vind ze nog steeds geweldig. maar ze raken steeds verder op de achtergrond.. en de liedjes begonnen me na een paar keer ook te vervelen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Loveless schreef:
    Nopes. Not really. Ik begrijp het wel dat jullie het jammer vinden, ik zou het ook jammer vinden als mijn favo band minder van zich liet horen. Maar begrijp wel dat het meeral om geld gaat hé, ze willen gewoon geliefd worden, waar ook op de wereld (:


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nooit fan geweest.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.