• Hebben jullie ook wel eens dat jullie je helemaal uit de naat lopen en de ander doet er geen f*ck aan!
    Ik moest vandaag dus korfballen. we zitten met z'n achte in een team, ik was d enige die me poten uit me lijf heb gelopen en de andere, de andere die probeerde niet eens voor de overwinning te gaan!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    sorry dit moest ik ff kwijt, sluit deze topic maar wer!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    HAd ik ook wel eens me KOrfbal :P
    Bene r nu wel vanaf.. Maar zat dan met juist de mensen in het vak,, die geen eene Fuck deeden. en niet eens moeite deeden om de bal te vangen !


    Dunno ><

    Doe dan self ook gwn nixx ,, Dan moeten se tog egt wat gaan doen hoar ,,anders krijgen se bom met het andere team ,, denk ik,wnt dan is het voor hun tog oko nixx meer aan?? Of seg gwn dat se wat moeten doen omdat je se anders met een komkommer oop de kop slaat :Y)


    Crack a bottle

    naja als ik zo een ploeg zou hebbe die te tam zijn om mee te spele zou ik zelf ook zo blijve zitte of staan als een ouwe zak !! als zij geen moeite doen zou ik da ook ni wrm zou ik zelf ?

    Jha ik had dat ook soms toen ik handbal deed!


    What's wrong whit loving someone?

    OMG dat had ik met voetbal (ja voetbal :s)
    Ik zat de heletijd pootje te haken xD maar niemand pakte de ball :S nou lekker allemaal schaaf wonden en blauwe plekken voor niks!!

    Tooedellss

    Ik zat vroeger ook op korfbal. But yeah, was bij ons niet echt van toepassing. We konden er allemaal geen drol van dus je zag niet eens wie er nou het meest zoog :Y)


    Mew <3