• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    [Nieuw topic, nieuw leven ! <3]


    •

    || Jeaj :3 ||

    Bella Cullen

    Hij keek me aan met een grijnzend gezicht, iets waar ik echt totaal niet tegen kon nu. "Bella, lieve Bella, als we haar niet wat ruimte geven gebeurt er precies hetzelfde als de afgelopen dagen." ik doe mijn mond open om er iets tegen in te brengen, maar hij is me voor. "We mogen haar niet verliezen Bells..." Bells, die bijnaam gebruikte hij eigenlijk alleen maar als hij me smeekte om iets niet te doen, en heel erg soms gewoon zomaar. En dat kwam niet erg vaak voor. Ik stond op het punt om terug te gaan. "Maar.." murmel ik zoekend naar een goed argument. "Zag je niet hoe hij naar haar keek?" barst ik uit. Dit ging te ver.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brady Fuller
    Ik staarde Embry aan alsof hij gek was. "Pardon, dit is geen moment om weg te rennen? Jij hebt het recht niet om daarover te beslissen. Met Brynn ging het makkelijk voor jou, maar voor mij is het toch echt wat anders. IK HEB GODVERDOMME NOOIT GEWETEN DAT IK GAY WAS! Laat me alsjeblieft gewoon met rust."

    Sam Uley
    Iedereen kon horen wat Brady tegen, ik vermoedde, Embry schreeuwde en we keken allemaal verbaasd richting de bomen. Nog nooit had Brady ook maar tegen iemand geschreeuwd, nog nooit.
    In de verte zag ik dat Collin het ook gehoord had, ik zag hoe hij in elkaar zakte. Als een speer kwam ik overeind en in plaats van naar Collin te rennen, rende ik het bos in, de richting van Embry en Brady op.
    "Brady Fuller. Het kan me niet schelen dat je nog wat tijd nodig hebt om dit tot je te laten bezinken, maar dan hoef je GODVERDOMME COLLIN GEEN PIJN TE DOEN! Loop jij nu eens het strand op en kijk naar hem! KIJK GODVERDOMME NAAR HEM!" Ik was kwaad, echt kwaad.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Edward Cullen
    'Zag je niet hoe hij naar haar keek?!' stootte Bella verontwaardigd uit, het was echt te ver gegaan voor haar en ik twijfelde over mijn beslissing om Renesmee nog een uur in La Push te laten blijven. 'Bells, toe, Renesmee loopt niet in zeven sloten tegelijk, ze weet wat ze wel en niet kan doen. Daarnaast zitten ze bij het kampvuur, daar kan niets fout gaan!'
    Ik pakte Bella's gezicht teder vast in mijn handen en fluisterde zachtjes voordat ik mijn lippen even op de hare drukte, 'toe nou Bells.'

    Embry Call
    Ik stond Brady als een idioot aan te staren terwijl hij tegen me schreeuwde, dit had ik nog nooit gezien, een Brady die tegen iemand schreeuwt, Brady was altijd zo mak als een lammetje! De aanwezigheid van Sam, die ook totaal over de rooie was maakte het alleen maar erger.
    'Kom op jongens, Brady ... Sam ...' begon ik langzaam, 'Brady, doe wat Sam zegt, ga naar Collin, het is en blijft je vriend, dat weet je ook ... En Sam, rustig nou, Brady doet het wel, toe ...'


    •

    [Sorreeh, was douchen] Brynn Maddy Danec

    'Nee, jij bent een debiel' mompelde ik. 'Ik ben Brynn' siste ik, lichtelijk ge-irriteerd. Het leek me een leuke jongen, maar ik was niet overtuigd. Mijn elastiekje deed ik uit, zodat de vlecht losging en mijn lange haren over mijn schouders hingen. Om vervelen te voorkomen, maakte ik allemaal losse en kleine vlechtjes. Dat deed ik alleen bij de voorkant, zodat ik bij de achterkant nog een lange vlecht kon maken. Ik was erg handig als het om uiterlijk gaat.

    [Zit weer op mobiel, het is vreselijk als je geen eigen laptop hebt]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    "Bells, toe, Renesmee loopt niet in zeven sloten tegelijk, ze weet wat ze wel en niet kan doen. Daarnaast zitten ze bij het kampvuur, daar kan niets fout gaan!" ik keek in zijn prachtige ogen, en kon het bijna niet meer volhouden. "Ed-" hij pakte mijn gezicht teder vast en fluisterde zacht. "Toe nou Bells." hij drukte zijn lippen op de mijne. Als hij de kus heeft beëindigt kijk ik hem smekend aan en zucht. "Oké dan." fluister ik bijna onhoorbaar. Hij glimlacht en samen rennen we naar huis. Ik kon niet lang boos op hem blijven.



    But calm, white calm, was born into a swan.

    Quil Ateara
    Ik keen gefascineerd toe hoe Brynn met haar haren bezig was, hoe ze steeds maar weer opnieuw de kleine vlechtjes in haar haren bleef maken. 'Weet je, dat doet Claire ook altijd, van die vlechtjes maken, soms zelfs bij mij,' grinnik ik erachteraan, terwijl mijn gedachten naar Claire schieten en ik afwezig naar het kampvuur staar met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht.

    Edward Cullen
    Samen rennen we naar huis, ik wist dat Bella het me zou vergeven, ik ken haar daar veel te goed en veel te lang voor. Eenmaal thuis trek ik haar op de bank en plet ik haar half, 'en nu blijf je hier wachten, tot onze dochter over precies drie kwartier door die deur komt gelopen,' grijns ik breed.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:01 ]


    •

    [ik moest er even wat actie ingooien, excuses voor het volgende stukje
    Is het eigenlijk de pack of het pack?]

    Brady Fuller
    Kwaad keek ik Sam aan (ik negeerde bewust Embry's stem). "Je kunt me niet dwingen om iets te doen dat ik niet wil, Samuel Uley."
    "Dat kan ik wel, Brady Fuller. Vergeet niet dat ik de alfa ben van de pack waar jij in zit, meneertje. En nu ga je naar Collin toe voor ik je moet dwingen."

    Collin Littlesea
    Langzaam kwam ik overeind. Ik had eerst Brady horen schreeuwen over het 'gay'-zijn en daarna Sam over wat het met mij deed. Het was erg vriendelijk van Sam dat hij het voor me opnam, maar ik vond het niet nodig.
    Langzaam kwam ik overeind en rende ik richting het bos. Daar veranderde ik en rende richting de jongens toe.
    Ik hoorde Sam nog steeds, boos, tegen Brady praten en dat was de druppel. Het was mijn inprent, je mocht hem geen kwaad doen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bella Cullen

    Als we thuis zijn trekt Edward mij op de bank, waarbij hij me half plet. Vroeger had hij me hiermee vermoord, maar nu kon het gelukkig. Hij hield me vast en ik probeerde onder zijn sterke armen uit te komen. "En nu blijf je hier wachten, tot onze dochter over precies drie kwartier door die deur komt gelopen." hij grijnst breed. Ik zucht diep en probeer nog een keer onder hem uit te komen. Na een paar minuten gaf ik het op. 'Edward.." mompelde ik zuchtend, maar met een kleine giechel die ik niet kon onderdrukken. Ik dacht terug aan elke keer dat Edward mij, op zijn charmante manier zowat dwingde om iets te doen. Zowel toen ik menselijk was, als nu kon kinderen niet weerstaan. Het was gewoon te verleidelijk, zijn oen hypnotiseerde je gewoon en zijn stem klonk zo.. Magisch ofzoiets. Ik kon het niet helemaal beschrijven.

    Emily Young

    Een paar minuten nadat Edward, Bella en Carlisle waren vertrokken was het stil rond het kampvuur. Sam en Embry waren achter Brady en Collin aan. Dus bleven Brynn, Renesmee, Quil, Jacob en nog een paar andere over. Ik schonk een glimlach en keek de kring rond. Renesmee zat in de armen van Jacob, ik zag dat Jacob niet helemaal wist hoe ver hij mocht en kon gaan. Ik hoorde wat geschreeuw uit het bos komen en sloeg mijn ogen neer. "Misschien is het beter als we dit zo maar eens afronden." zei ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:12 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ik ga slapen, als jullie echt nog verder willen mogen jullie mij karakters wel een beetje besturen. Tot morgen! (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Als betoverend keek ik naar Bella's gezicht en verzette mijn gewicht een beetje zodat ik meer op de bank aan het leunen was dan op haar. Ze was nog steeds even mooi als in haar mensenvorm, haar ogen, haar huid, haar haren, haar stem, alles ... Het doet me denken aan de eerste keer dat ik haar zag, de eerste keer dat ik haar rook en de eerste keer dat ik eindelijk als een fatsoenlijk persoon tegen haar kon praten.
    Glimlachend druk ik een kus op haar haren, 'ik hou zoveel van je', fluister ik zachtjes.

    Embry Call
    'Brady, doe normaal, hij is een alfa, gek!' sis ik zachtjes terwijl ik Brady hoor uitvallen tegenover Sam. Hij wist niet wat hij zichzelf op de hals haalde door dit te doen, dadelijk deed Sam hem wat aan!
    Een lage grom vanuit de bosjes deed ons alledrie verbaasd opkijken, totdat Collin in zijn wolvenvorm naar voren kwam. De blik in zijn ogen kende ik als geen ander, het was precies dezelfde blik die ik in mijn ogen zou hebben als iemand iets met Brynn zou doen of over haar zou zeggen.
    Vliegensvlug schoot ik voor Sam, met mijn handen verdedigend omhoog. 'Kom op Collin, geen domme dingen doen nu!'


    •

    [Nvm]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Edward verzette zijn gezicht een beetje, zodat ik iets meer ruimte had. Hij keek lang naar me en drukte uiteindelijk glimlachend een kus op mijn haren. "Ik hou zoveel van je." fluistert hij zacht. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, en ik duw hem nu tegen de bank aan. We zijn helemaal alleen hier nu, ik het huis dus daar maakte ik gebruik van. Ik sla mijn armen om hem heen en lig half op hem. "Ik ook van jou." zeg ik zacht en ik druk een kus op zijn lippen. Ik bijt speels op mijn lip en grijp met mijn linkerhand een plukje van in haar vast en draai dat rond mijn vinger.

    || Kon het niet laten, maar nu ga ik echt slapen! xx ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Hoe gaat het trouwens met Nicole en Jill? Of weet je dat niet? Trouwens, fijn dat je zoveel met je familie omgaat, en dat meen ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    'Ik ook van jou,' zegt Bella zacht terug, waarna ze me in de bank duwt en me zachtjes kust, terwijl haar vinger een haarplukje van me ronddraait. Ik grinnik zachtjes tijdens de zachte kus, deze kant van Bella kende ik maar al te goed. 'Zeg, onze dochter kan zo binnen komen wandelen, mevrouw Cullen,' zeg ik grijnzend, terwijl ik mijn wenkbrauw geamuseerd omhoog trek. 'Maar dan ... Zal ik haar gedachten natuurlijk eerst horen,' zeg ik er op een mysterieuze manier achteraan, waarna ik haar zachtjes begin te kussen.

    Quil Ateara
    Mijn gedachten worden opgeschrikt door Emily die aangeeft dat het tijd is om het kampvuur af te gaan ronden. Ik kijk nog een keer naar het meisje Brynn, die naast me zit. 'Zo,' zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht, 'tijd om over Clairtjebeer te gaan dromen!'
    Met dezelfde gelukzalige glimlach die ik had toen ik in het vuur staarde stond ik op en liep ik richting huis, Claire's engelengezichtje in mijn gedachten.

    [Met Nicole goed hoor, die spreek ik dagelijks nog op Facebook, dus is super leuk ! Jill had ik nooit zoveel contact mee, in ieder geval niet over 't normale leven zeg maar dus dat zou ik echt niet weten !
    Ahwww thanks honey ! Dat was ook echt nodig, heb ze vorig jaar, net als m'n vrienden & vriendinnetjes, te vaak laten zitten door onzinnige redenen!]


    •