• Sorry als er al een topic over is, ik ben lui.
    Maar wat vonden jullie er van? Ik heb hem gisteren gezien, en ik vond hem een beetje teleurstellend. Het was echt een einde van 'tja het moet eindigen en ik kan niks beters bedenken', en er zaten te veel clichés in. De climax vond ik ook niet geweldig, bijna een anti-climax. Het was een mooi einde, maar lang niet spectaculair genoeg voor een filmserie als Harry Potter.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog niet gezien en ik ben ook niet zo'n HP gek dus ik denk dat ik hem ook niet ga kijken. Ik geef m'n geld liever aan andere dingen uit, concert, festival, kleding ga zo maar door. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Nog niet gezien en ik ben ook niet zo'n HP gek dus ik denk dat ik hem ook niet ga kijken. Ik geef m'n geld liever aan andere dingen uit, concert, festival, kleding ga zo maar door. (:

    Ik ben ook geen fan, maar vond wel dat ik hem gezien moest hebben plus mijn vriend wilde er heen :-P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, er is al een topic over geloof ik. Maar ik kan het niet voor je opzoeken want dan moet ik er op klikken en dat wil ik niet want ik heb de film nog niet gezien. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    > Slotje, zijn al topics over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.