• Ik voel me ziek, doodziek. Ik ben zo misselijk als de pest, ik ben doodmoe (goh, ik heb vannacht niet geslapen omdat ik me zo misselijk voelde), ik heb geen honger meer, ik heb nergens meer zin in...
    Ik heb dit al eerder gehad, maar toen had het een duidelijkere rede (allergie) en toen was het een stuk minder. Toen was ik niet constant aan het kokhalzen. Nu als ik eet of drink, komt alles weer terug naar boven. Ik heb nog niet overgegeven omdat ik gewoon doodsbang ben om over te geven (iets van vroeger, ik heb het nooit gekund). Ik moet het echt weten, ik heb geen zin om mn hele vakantie ervoor te laten verpesten. Ik zit echt keihard te janken hier, zo kut voel ik me.
    Het probleem is ook nog dat mijn moeder me zielig vind. Niet op de manier van 'Ach, meisje, kom, ik ga je lekker verwennen en verzorgen', maar de manier van 'Ach, zeur niet zo, gaat vanzelf over'.
    Kom nou niet aan met 'zwanger', want ik heb één: geen vriendje. twéé: nog nooit sex gehad.

    Weet iemand het?
    en ohja, naar de huisarts kan niet, want die is de komende fucking vier weken op vakantie

    Update 20:38
    Ik heb het net aan mijn moeder verteld, dat ik helemaal gek ervan word. Ze zei dat ik me niet moest aanstellen. Yay, leuke moeder! ><
    Ze gaat nadenken over of ik naar een andere huisarts kan. Well, I hope so, but I don't think so.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 20:21 ]


    Destroy what destroys you.

    Ga dan naar een andere huisarts?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ga naar een andere arts?

    Zijn je ogen een beetje geel geworden? Kan zijn dat je geelzucht hebt. Had ik vroeger ook, was ook echt, letterlijk, doodziek. Veel beterschap, in ieder geval. Hoop dat je snel weer gezond word.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Misschien pilletje pakken tegen brokken of tegen de buikpijn of waar je ook pijn hebt ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Inderdaad, bezoek een andere huisarts. Lijkt op gewoon een buikgriepje. Veel rusten, zorgen dat je genoeg blijft drinken, neem een douche en duik met een aspirientje je bed weer in?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wizardry schreef:
    Zijn je ogen een beetje geel geworden? Kan zijn dat je geelzucht hebt. Had ik vroeger ook, was ook echt, letterlijk, doodziek. Veel beterschap, in ieder geval. Hoop dat je snel weer gezond word.


    Nee, volgens mij niet geen spiegel hier. En thanks (:


    Destroy what destroys you.

    Heb je iets verkeerds of anders gegeten dan normaal? Misschien is het dan voedselvergiftiging?
    Of je hebt gewoon een naar griepje te pakken?
    Of misschien toch ergens allergisch voor?

    Ik zou naar een andere huisarts gaan, ze hebben er toch vast wel meerdere? Of je belt even met de dokterspost?


    “Love is a contradiction.”

    Soundeffect schreef:
    Inderdaad, bezoek een andere huisarts. Lijkt op gewoon een buikgriepje. Veel rusten, zorgen dat je genoeg blijft drinken, neem een douche en duik met een aspirientje je bed weer in?


    Hm, ja, zou kunnen, heb inderdaad ook wel last van mn maag en zo. Het probleem is dat als ik drink, het dan meteen weer naar boven komt, dus dat lukt niet echt. En het andere probleem is dat mijn moeder het waarschijnlijk niet nodig vindt om naar een andere huisarts te gaan.


    Destroy what destroys you.

    Archibald schreef:
    Heb je iets verkeerds of anders gegeten dan normaal? Misschien is het dan voedselvergiftiging?
    Of je hebt gewoon een naar griepje te pakken?
    Of misschien toch ergens allergisch voor?

    Ik zou naar een andere huisarts gaan, ze hebben er toch vast wel meerdere? Of je belt even met de dokterspost?


    Zou ook kunnen. Ik voelde me op een gegeven moment in Zwitserland verschrikkelijk kut, net nadat ik in een duur restaurant had zitten eten. Misschien heb ik daar iets gegeten waar ik niet tegen kan. Ik weet het niet, volgens mijn allergietest was ik alleen allergisch voor katten en huisstof, en daarbij hooikoorts.
    In ieder geval bedankt, ik zal eens kijken (:


    Destroy what destroys you.

    Andere arts, en als het nog niet zo lang bezig is, gaat het vast wel over binnen een paar dagen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Andere arts, en als het nog niet zo lang bezig is, gaat het vast wel over binnen een paar dagen.


    Oké & dat laatste begrijp ik niet helemaal. Het is al twee weken bezig.


    Destroy what destroys you.

    Sorry ik ben geen dokter :S
    Heel veel beterschap, liefke<3


    All my life I've been waiting for something that never came.

    TARDIS schreef:
    Sorry ik ben geen dokter :S
    Heel veel beterschap, liefke<3


    dankje <3


    Destroy what destroys you.

    Flawless schreef:
    Ga naar een andere arts?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Moest dat misselijk er niet staan, zou ik zeggen dat je direct naar de apotheker zou moeten om een flinke kuut vitamine C.
    Maar daardoor weet ik niet wat het is...


    Has no one told you she's not breathing?