• “Ik herkende de grijze ogen die me doordringend aankeken, ik herkende het naar achter gekamde blonde haar en ik herkende de vorm van het gezicht. Een kleine glimlach versierde mijn gezicht. Maar dit was onmogelijk? Aan zijn blik te zien leek hij verbaasd, waarschijnlijk was hij net zo verbaasd al ik om elkaar hier te treffen. Ik wou probeerde onopvallend te zwaaien maar het enige wat ik terug kreeg was het statige knikje wat hij me 5 jaar geleden ook gaf. Ergens werd het me al gauw duidelijk dat ik afstand moest houden. Maar iets trok me naar hem toe. Ik wou weten hoe het met hem ging, wat hij hier deed en waarom ik hem nooit meer gezien had. Maar ik hield me in. Ik zou hem niet lastig vallen.”


    Julia is een 16 jarige griffoendor met een nieuwsgierige geest, een goed stel hersens en een knap koppie. Ze lijkt alles te hebben wat ze zich maar kan wensen: veel vrienden, een lieve familie en goede resultaten. Maar toch lijkt er iets te missen... iets wat maar 1 persoon haar kan geven.


    Ik zoek van alles: vrienden van Julia, vrienden van Draco, mede studenten.Vriendinnen van weet ik veel wie!! Whatever je maar wil verzinnen.


    Rol:
    Naam(bijnaam):
    Leeftijd:
    Afdeling/jaar:
    Bloed:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Karaktereigenschappen: (goede en slechte)
    Extra:


    Ik probeer iedereen hun rol te geven en ik denk dat het ook wel gaat lukken, maar ik heb wel nog wat mannen nodig! (:


    Its been a long time |DM|

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:27 ]


    ed westwick <3

    Oeh, sounds interesting :].

    Rol: Vriendin van Julia
    Naam(bijnaam): Momo Morisette
    Leeftijd: net 16 geworden :3.
    Afdeling/jaar: Griffoendor & ik weet eerlijk niet in welk jaar het is als ze 16 is, ben helemaal door de war ;o.
    Bloed: Puuurrr. :3
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)


    Momo heeft van zichzelf lichtbruin haar maar verft het al jaren rood omdat ze die kleur gewoon mooier vind. Ze is best bleek en probeert ook zo veel mogelijk in de zon te zitten met als resultaat dat ze verbrand. Haar lichtblauwe ogen probeert ze zo veel mogelijk naar voren te brengen door middel van eyeliner & mascara.
    Karaktereigenschappen: (goede en slechte) Ze is een goeie luisteraar, kan overweg met de meeste mensen en is geen persoon die lang boos kan blijven, ze kan wel brutaal zijn en opstandig als ze iets echt niet wilt maar alleen als het echt fout gaat, ze zal nooit doordrammen tot ze haar zin heeft.
    Extra: Ze heeft een tragus, een inner lip tattoo die alleen maar een paar mensen gezien hebben.
    & als ik de rol niet krijg, kun je me het laten weten als je begint? : D

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 3:49 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Rol: Het zusje van een vriendin van Draco
    Naam(bijnaam): Jillian, Red Sun.
    Leeftijd: 14
    Afdeling/jaar: Gryffidor 4de jaars.
    Bloed: puur,
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Sun heeft lang donker blond haar, rode volle lippen, blauwe ogen, volle wimpers, perfecte wenkbrauwen en heeft een best wel bleke huidskleur.
    Karaktereigenschappen: (goede en slechte) Ze is een heel lief, moedig, dapper, intelligent meisje, ze is snel nieuwsgierig, waardoor ze soms in de problemen komt. In de les Zwamdrift let ze meestal niet op. Ze is heel ijverig en studeert veel. Sommige docenten kunnen zich aan haar irriteren, want de ene keer doet ze alles fout en de andere alles goed. Ze is heel goed in verweer van Zwarte Kunsten, en heeft een hekel aan toverdranken, hoewel ze daar goed in is. Ze is eigenwijs en koppig en totaal het tegenovergestelde van haar zus.


    Extra: Haar zus zit in slytherin, waardoor haar ouders nooit hadden verwacht dat ze in Gryffoendor kwam.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Slytherin Quidditch teamcapten :3
    Naam(bijnaam): Rockey Patil, bijnaam is Rock.
    Leeftijd: 15
    Afdeling/jaar: 4e jaars Slytherin
    Bloed: Volbloed
    Uiterlijk: Rockey heeft zwart lang haar, gebruikt vaak toververf om wat enkele plukjes te kleuren of tekeningen te maken in haar haar.
    Ze gebruikt veel poeder op haar gezicht waardoor ze witter lijkt dan is ze is. Foto:
    Karaktereigenschappen: Goede: Ziet in iedereen wel iets goeds, positief ingestelt,overdosis humor.. Slecht: Snel jaloers, heeft vaak de neiging vals te spelen bij quidditch,
    Extra: Rockey is opgegroeid in een Ghost Hunter family.
    Ze weet alles af over het zwartemagie/demonen/exorcisme/geesten gebied, waardoor leraren haar hulp vaak kunnen gebruiken met bepaalde praktijken.

    Rockey moest zwerkbal opgeven omdat ze samen met andere Slytherins te vaak lessen verkloot en slecht presteert,
    mensen betaalt om haar huiswerk te doen en slapen tijdens bepaalde lessen.

    Foto:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 10:50 ]


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Rol: Vriendin van Theodoor Noot
    Naam: Elizabeth Miller
    Leeftijd: Elizabeth is zestien jaar oud.
    Afdeling/jaar: Zwadderich, leerjaar zes
    Bloed: Puurbloed
    Uiterlijk: Elizabeth heeft het figuur van een zandloper. Daarnaast heeft ze donkerbruin haar met een prachtige natuurlijk glans daarover heen. Ze heeft donkergroene ogen. Ze heeft lichtgekleurde en volle lippen.
    Karaktereigenschappen:
    - Goede: Trouw, ambitieus, slim.
    - Slechte: Arrogant, sadistisch, manipulerend.
    Extra: Elizabeth heeft een spin als patronus. Haar ouders zijn heel erg rijk en wonen in een kasteel.
    Foto:


    (Het meisje op de foto is Hillary Duff)


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Mail maar als je nodig hebt. Ik heb nu geen zin. (cat)
    Maar dan wel alleen voor de beste vriendin van Draco. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol: Vriendin Julia
    Naam(bijnaam): Evanna Grey
    Leeftijd: 16
    Afdeling/jaar: Gryffindor. Leerjaar 6
    Bloed: Volbloed
    Uiterlijk: Evanna heeft lang bruin haar wat tot haar middel komt. van nature heeft ze krullend haar. ze heeft lichtbruine ogen die ze altijd zo goed mogelijk laat opvallen. ze heeft lange, gekrulde wimpers, en zachtroze lippen.


    Karaktereigenschappen: Haar goede eigenschappen zijn dat ze nergens bang voor is. haar lef is erg hoog en ze doet alles wat haar gevraagd word. ook is ze erg aardig tegen iedereen die aardig tegen haar doet. een slechte eigenschap van Evanna is dat ze nogal overenthousiast is, soms ergeren mensen zich hieraan.
    Extra: Evanna haar patronus is een konijn, zelf is ze hier heel blij mee. haar toverstok is 24,3 cm lang, is gemaakt van palissander en heeft als kern eenhoornhaar. ook staan er in haar stok bloemetjes gegraveerd

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 23:09 ]

    Rol: Vriend van Draco.
    Naam(bijnaam): Liam Strycks. Bijnaam: Strycks(ook zijn achternaam)
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Afdeling/jaar: Zwaderich. 6e jaar.
    Bloed: Puur bloed.
    Uiterlijk: Liam Payne
    Liam heeft bruin haar en bruine ogen. Hij heeft een licht gekleurde huid en is vrij lang ongeveer 1.87. Liam is goed getraint door het werk dat hij doet. Hij kampt bomen dat deed hij eerst met zijn vader en broer maar nu alleen. Rond zijn neus heeft hij een paar kleine bijna onopvallende sproetjes die je alleen ziet als je extreem dichtbij staat.

    Karaktereigenschappen: Liam is een gesloten jongen, zijn mysterieuze karakter maakt hem aantrekkelijk bij verschillende meisjes. Liam is een slimme sportieve jongen maar blijft liever op de achtergrond. Hij is een harde werker maar heeft soms last van deperesieve gedachten. Liam word niet snel verliefd en heeft zich voorgenomen om zich niet te binden aan een meisje. Liam is een doorzetter maar kan daar ook in door draven. Hij doet namelijk echt álles om zijn doel te bereiken. Liam speelt thuis klassiek piano, dit doet hij al van kleins af aan. Niemand weet dit van hem en dat wilt hij graag zo laten.
    Extra: Niks?

    Rol: Beste vriendin van Luna Lovegood
    Naam: Emma Jones
    Leeftijd: 15
    Afdeling/jaar: Gryffindor, 5e jaar? ligt eraan welk jaar de personages zitten
    Bloed: halfbloed
    Uiterlijk: Emma heeft lang blond haar, en blauwe ogen. Ze heeft een normaal postuur en ziet er vriendelijk uit.


    Karaktereigenschappen: Emma is een vriendelijk maar moedig meisje, ze staat altijd voor haar vrienden klaar en kan goed hun verhalen aanhoren. Ze heeft wel ontzettend last van ochtendhumeur, dan wil ook werkelijk niemand in haar buurt zijn. En ze verafschuwd de leerlingen uit Slytherin ook al weet ze dat ze geen vooroordeel mag hebben. Ze staat heel open in de wereld en leeft van dag tot dag, ze is niet echt een zweverig type maar houd er wel van om af en toe te fantaseren.
    Extra: Vanaf de eerste keer dat Emma in gesprek kwam met Luna wist ze dat ze beste vriendinnen zouden worden want het klikte direct. Emma luistert graag naar de verhalen van Luna, ook al weet ze niet altijd of ze alles moet geloven. Maar toch staat ze altijd voor haar klaar.


    When you believe your dreams come true

    Rol: Beste vriendin Draco
    Naam(bijnaam): Enora Gyllian
    Leeftijd: 16 jaar
    Afdeling/jaar: Slytherin, 6e jaar
    Bloed: Pureblood
    Uiterlijk: Enora heeft donkerbruin, krullend haar wat enkele centimeters over haar schouders valt. Meestal heeft het een wat slordige uitstraling, maar daar houdt ze van. Haar huid is heel erg licht, wat een contrast vormt met haar donkere haar en haar groen/bruine ogen, die ze steeds accentueert met een fijn lijntje eyeliner en een beetje mascara. Verder blijft Enora altijd natuurlijk, geen lippenstift en geen foundation. Ze komt zelfs heel veel de deur uit zonder iets van schmink. Enora heeft een fijne neus en mooie volumineuze lippen. Ze is niet heel erg groot, maar ook niet klein, ongeveer 1.68m. Ze draagt altijd de nieuwste mode en houdt van gouden juwelen of iets zilver met diamanten in.


    Karaktereigenschappen: Enora wordt gezien als één van de gemeenste meiden van Slytherin, wat eigenlijk helemaal niet waar is. Ze is gemeen tegen mensen die geen respect hebben voor haar, die gemeen doen tegen haar of tegen haar vrienden, maar anderen laat ze gewoon met rust. Ze gaat niet onnodig iemand de grond inboren. Enora is lief tegen haar vrienden, ze is een betrouwbaar persoon en kan heel goed advies geven. Wel is ze redelijk zelfingenomen en kan ze sluw uit de hoek komen.
    Extra: Enora is de beste vriendin van Draco, maar zij zou wel iets meer willen. Al van de dag dat ze vrienden werden, had Enora een kleine crush op hem, maar ze wil er hun vriendschap niet door verpesten. Daarom laat ze het maar zoals het is.
    Enora haar ouders zijn overleden tijdens een groot gevecht. Ze waren dooddoeners en werden opgejaagd door enkele machtige tovenaars. Daardoor woont ze al 4 jaar bij haar beste vriendin Mikaela die ook bij haar in Slytherin zit. Maar in tegenstelling tot Enora moet Mikaela helemaal niets hebben van Draco, dus ze heeft er nog nooit een woord mee gesproken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 12:09 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rol:Beste vriendin Julia
    Naam(bijnaam): Elizabeth'Liz'Denali
    Leeftijd: 17
    Afdeling/jaar: Ravenklauw in haar 5e jaar
    Bloed: volbloed heks
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)


    Elizabeth heeft middelmatig lang bruin haar dat af en toe gekruld is, ze heeft de groene ogen geërft van haar moeder,de lippen van haar zus en de neus van haar vader. Ze is onvoorstelbaar knap terwijl ze diep van binnen onzeker is.
    Karaktereigenschappen: (goede en slechte): leergierig,soms een scherpe tong tegen haar haters,een goede vriendin,elegant,romantisch,slim,lief,ongeduldig,moedig,boekewurm,eerlijk,soms wantrouwig want ze weet wanneer iemand
    liegt of niet te vertrouwen is.

    Extra: Ze is erg muzikaal en haar favorite vak is Bezweringen. Har toverstok is een Hulst van 27.8 centimeter

    Ik ga het zkr lezen maar ik wil de rol erg graag


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol: nicht Ron Weasley, dus van de hele Weasleyfamilie daar
    Naam(bijnaam): Maria 'Mie' Flitch
    Leeftijd: 16
    Afdeling/jaar: Gryffindor, 6de jaar
    Bloed: puur
    Uiterlijk: (foto en beschrijving): krijg hier geen foto op dus link: http://weheartit.com/entry/12650162
    Karaktereigenschappen: Maria is zeer lief en grappig. De meeste mensen vinden haar ook schattig en dat vindt ze wel leuk. Ze is wel snel gekwetst en dus moet je oppassen wat je zegt tegen haar. Ze heeft de trekjes van de Weasley familie en zeker die van Fred en George, dus zorgt ze altijd voor de grappige noot. Maria kan ook vaak koppig zijn.
    Extra: Ze is heel erg creatief, dus helpt ze vaak mee met het ontwerpen van nieuwe afdelingposters enz...

    Ik zou het zeer leuk vinden als ik een rolletje zou krijgen :3 Maar ik zal het zeker en vast lezen! ;D


    Harmonia nectere passus.

    Als je ngo iemand nodig hebt, vraag maar ;)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 11:58 ]


    Out of sight but not out of mind

    Rol: Vriendin Blaise Zabini
    Naam(bijnaam): Lilith Liccoth
    Leeftijd: 16
    Afdeling/jaar: Slyhterin, jaar 6.
    Bloed: Puurbloed
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)


    In haar afgelopen jaren herkende iedereen Lilith aan haar lange, bruine krullen die ze in de zomer eraf geknipt heeft. Nu terug op Hogwarts heeft ze stijl, half lang en bruin haar. Ze is lichtelijk bruin getint en ijsblauwe ogen, die wel eens een andere kleur lijkt te hebben in ander lichtval. Het enige make-up dat ze draagt is mascara. Ze is niet zo heel erg tevreden over haar neus, maar weigerd er iets aan te veranderen. Ze is ongeveer een half kop kleiner dan Blaise.

    Karaktereigenschappen: Lilith is er out-going en leert snel hoe ze goed met een persoon kan omgaan, nieuwe vrienden ontvangt ze met open armen en heeft al heel snel vertrouwen in iemand.
    Hoewel ze zich niet bepaald schaamt zich niet als het over haar lichaam gaat tegenover haar vrienden of haar vriend, maar ze wenst met respect behandelt te worden. Wanneer je gebruik maakt van haar vertrouwen en respect, kan je gaan en hoeft ze je niet meer te zien. Ze gedraagt zich dan met vol woede, loopt van de ene plek naar de andere en maakt gemene opmerkingen over de persoon waarom het gaat tegen andere vrienden, maar als ze uiteindelijk alleen is en kan reflecteren op wat er gebeurd is, heeft het haar erg geraakt, maar wil ze nog steeds geen vrede met de persoon.
    Extra: Jager van het zwerkbal team.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 12:35 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Rol:huidige vriendin van draco (als dat kan , anders gewoon vriendin van hem)
    Naam(bijnaam):jillane > jill
    Leeftijd:16
    Afdeling/jaar:slytherin 6e jaar
    Bloed:fullblood
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)klik!
    ze heeft bruin haar en een heel lichtgetinte huid.
    verder heeft ze een platte en strakke buik , ze heeft ook een navelpiercing.
    ze is ook best lang en slank
    Karaktereigenschappen:ze is wel aardig tegen draco en de rest van haar vrienden , maar naar de rest van de studenten is ze heel bitchy.
    vooral tegen hermelien.
    ook is ze snel jaloers. maar draco weet dat altijd weer over te maken.
    Extra:ze is de zoeker van het slytherin zwerkbalteam

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 22:21 ]


    El Diablo.

    Ik probeer iedereen hun rol te geven en ik denk dat het ook wel gaat lukken, maar ik heb wel nog wat mannen nodig! (:


    ed westwick <3